خواب زن سعودی درباره ظهور امام زمان (عج)

(بسم الله الرحمن الرحیم)

حدود یک هفته پیش کیلیپی در سایت های اجتماعی و فضای مجازی عربستان سعودی منتشر شد که در آن یک زن سعودی در حال تعریف کردن خواب عجیب خود بود.


این زن عربستانی که "أم ساره” نامیده شده و گفته می شود ساکن مناطق شرق این کشور است، در این کیلیپ می گوید: در خواب یک خورشید و دو ماه دیدم که "عبدالباسط” و "القادر” نام داشتند.

در بخش دیگر این کیلیپ تصویر "عبدالرحمن العنزی” تعبیر کننده خواب در عربستان که از شهرت فراوانی در این زمینه در جهان عرب برخوردار است، دیده می شود که خواب این زن را تعبیر می کند.

وی در این باره می گوید: تعبیر و تفسیر خواب "أم ساره” به این معنی است که آخرالزمان و ظهور مهدی منتظر، نزدیک است.

در همین راستا برخی رسانه های سعودی با پرداختن به این کیلیپ اعلام کردند که انتشار آن به قدری گسترده بوده که تقریبا در یک هفته گذشته بیش از یک میلیون بازدید کننده داشته است.

"أبو مجاهد البراق” دیگر تعبیر کننده خواب ها در عربستان،‌ نیز در این باره گفت:‌ اظهارات "أم ساره” را شنیدم و منطقی به نظر می رسد. به نظر بنده "خورشید” در این خواب به معنی جایگاه خلافت اسلامی است و دو ماهی که او در خواب دیده به منزله قرآن و سنت (یا به تعبیر دیگر عترت) بوده است. این به معنی آن است که امام آخرالزمان که مهدی منتظر نام دارد قرار است در آینده نزدیک ظهور کند تا با قرآن به خلافت اسلامی برسد. احادیث موجود در کتب حدیث نیز این مسأله را تأیید می کند.

وی در ادامه گفت:‌ او بعد از ظهور زیر پرچم "لا إله إلا الله” عدل، امنیت و مساوات را بین مردم بر پا می کند و از این طریق خواهد توانست که همه دیکتاتوران جهان را از بین ببرد و بر سراسر جهان مسلط شود و حکومت کند. او پاک و منزه است زیرا خداوند در قرآن فرموده "و طهرهم تطهیرا”. در روایات نیز چنین آمده است.

  • منبع : شیعه آنلاین

- لینک کوتاه این مطلب

تاریخ انتشار:19 مرداد 1392 - 13:17

نظر شما...
    • م.ج

      اللهم عج لولیک الفرج
    • نازی

      اللهم عج لولیک الفرج انشاالله
    • صادق

      سلام
      این هم ظاهرا از حقه بازیهای آل صعود است برای موجه نشان دادن جنایتهاشون و جنگی که به زودی به راه خواهند انداخت.(لازم به ذکر است که مناطق شرقی عربستان عمدتا شیعه هستند)
    • bouchaib

      www.jc313.ir خواب زن سعودي درباره ظهور امام زمان (عج) اين به معني آن است که امام آخرالزمان که مهدي منتظر نام دارد قرار است در آينده نزديک ظهور کند تا با قرآن به خلافت اسلامي برسد.
    • منتظر مهدی فاطمه

      این دسیسه سعودیه فردا یکنفرو رو میکنن میگن امام زمانه برید کتاب بخونید کلی نشونه داره که فقط حتمیاش مونده انشاالله که ظهورشون نزدیکه توروبخدا نمازتونو بخونین آخر نمازتون بگین خدایا ما گناه کردیم گناه ما مانع ظهوره غلط کردیم دیگه گناه نمیکنیم بگین خدایا توبه از گناه بگین خدایا دیگه لواط نمیکنم زنا نمیکنم دروغ نمیگم تهمت نمیزنم زیرآب کسیرو نمیزنم غیبت نمیکنم فحش نمیدم به پدرمادرمو بزرگترم بی احترامی نمیکنم و ... بگین خدایا گردن و بازو کلفتمو دیگه در راه گناه خرج نمیکنم در راه کمک به امام زمانم میزارم وسط ای که عزیزانم به فدایش روزی صدبار وساطت میکنه پیش خدا که مارو ببخشه اگه بدونیم چقد بخاطر ماها گریه میکنه از شرم آب میشیم میریم تو زمین یکار کنیم وقتی اومد خجل نباشیم دلشو خون نکنیم آی دخترایی که تیپای افتضاح میزنین نکنین آی پسرایی که دنبال دختر مردم میرین نرین بخدا اون دنیا شفاعت نمیشینا توی همه کاراتون خدارو ناظر ببینین صددرصد موجب ترک گناه میشه دعای عهد و ندبه بخونین انشاالله که چشم جهان به روی ماهشون منور میشه.3صلوات ب نیت ظهور امام زمان
    • احسان

      عربستانی ها به دنبال کسی هستم که این خواب را دیده است می‌خواهند با باز گو کردن این خواب این شخص بزرگ وار را شناسایی کنند انها بدانند که با خون خود از این بزرگوار محافظت میکنیم هر کسی به آ ن بزرگوار نزدیک میشود به قدرت خدای بزرگ مهربان غیب میشود در آن خواب یک ماه تعداد یاران ستاره در استان شب است که منادی با صدای بلند میگوید مژده دهید سید بزرگوار را(امام خامنه ای) که خداوند حجت خود را با خلق عالم نمایان کرد صاحب خال پائیزی که مانند بهار است نشانه خواب می‌باشد
    • مهمان امین

      سلام یکی از دوستان هم همچین خوابی دیده بود البته خورشید و ماه اسم نداشتن فقط یک خورشید در میان دو ماه همزمان طلوع کرده بود که نورش چشم رو اذیت نمی‌کرده وصدایی بلند شنیده می‌شده که امام زمان ظهور کرد وجالب این که زمان دیدن این خواب نزدیک به همان زمان خواب زن عرب هست. انشاالله ظهور نزدیک است
ورود به نسخه موبایل سایت عــــهــــد