جوان روس در حرم امام رضا(ع) مسلمان شد

(بسم الله الرحمن الرحیم)
آنتون آندری ای ویچ، جوان ۳۰ساله روسی مسیحی پس از مطالعه و تحقیق، با به زبان آوردن شهادتین در حرم مطهر رضوی به دین مبین اسلام و مذهب تشیع مشرف شد.

 

آنتون آندری ای ویچ روس که ۳۰ سال سن دارد طی مراسمی با حضور کارشناسان دینی اداره ارتباطات اسلامی و امور زائرین غیرایرانی آستان قدس رضوی، پس از مسلمان شدن نام علی را برای خود برگزید.

وی درباره علت گرایش خود به دین اسلام گفت: اسلام دین کاملی است که می تواند همه نیازهای دینی انسان را تامین کند و دستورات جامعی را برای خوب زیستن و خوب زندگی کردن دارد.

این جوان روسی اظهار داشت: زمان بسیاری برای مطالعه و تحقیق درباره دین اسلام صرف کردم و با مطالعه قرآن و کتابهایی از زندگینامه ائمه اطهار (ع) دین اسلام را دین متعادل یافتم که نسبت به ادیان دیگر هیچ گونه انحرافی در آن دیده نمی شود.

بنا بر گزارش پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی، وی با بیان اینکه از طریق یکی از دوستان خود با دین اسلام آشنا شده است، افزود: طی سفری به مشهد مقدس در زمستان سال گذشته کتابهای مرتبط با اصول دین اسلام را تهیه و مطالعه کردم که باعث گرایش زودتر من به دین اسلام شد.

علی با اشاره به وجود مسلمانان بسیار در کشور روسیه گفت: ترجمه کتابهای دینی به زبان روسی و پخش برنامه های تلویزیونی با موضوع دین اسلام می تواند در گسترش این دین در کشور روسیه تاثیرگذار باشد.

 

  • منبع:شبستان

- لینک کوتاه این مطلب

تاریخ انتشار:31 مرداد 1392 - 13:45

نظر شما...
ورود به نسخه موبایل سایت عــــهــــد