اعتراف «من و تو» به قدرت ایران در منطقه +فیلم

(بسم الله الرحمن الرحیم)

شبکه ضد انقلاب «من و تو» نیز نتوانست از افزایش روزافزون قدرت جمهوری اسلامی در منطقه چشم پوشی کند و به قدرت منطقه ای ایران اعتراف کرد.

س از سقوط رژیم صدام در سال 2003 و دخالت نظامی آمریکا در این کشور، منطقه خاورمیانه تا به امروز روزهای پرالتهابی را پشت سر گذاشته و می توان گفت که حتی یک روز خوش را هم به خود ندیده است. در این بین جمهوری اسلامی علی رغم تمامی فشارها و مشکلات و به اعتراف دوست و دشمن به عنوان مهم ترین بازیگر منطقه ایفای نقش کرده است.

 

چندی پیش اندیشکده آمریکایی «شورای آتلانتیک» در گزارشی به عوامل قدرت منطقه ای ایران اشاره نمود و آن را حاصل نقش آفرینی های به موقع و مناسب ایران در کشورهایی همچون عراق و سوریه دانست. این اندیشکده 5 عامل «میراث امپراتوری»، «اسلام شیعی»، «مبارزه با امپریالیسم»، «سیاست‌های داخلی»، و «پارانویا و امنیت حکومت» را دلایل افزایش قدرت نفوذ ایران در خاورمیانه دانست.

 

نشریه آمریکایی ساینس مانیتور نیز در مطلبی با اشاره به قدرت منطقه ای ایران نوشت: ایران به میزان چشمگیری زیربناها و اساس قدرت منطقه‌ای را به نفع خود و از طریق اقدامات پرخطر و عملگرایانه مجددا شکل داده است و این، دست برتر را در برابر رقبایش همچون عربستان سعودی را به ایران داده است. سعودی‌ها در تلاش‌های خود برای عقب راندن نفوذ در حال گسترش ایران شکست خورده اند.

 

در همین خصوص شبکه ضد انقلاب «من و تو» نیز نتوانست از افزایش روزافزون قدرت جمهوری اسلامی در منطقه چشم پوشی کند و روز گذشته در گزارشی که از شرایط خاورمیانه پخش می نمود ضمن اعتراف به قدرت منطقه ای ایران، گفت: در پانزده سال گذشته سلسله وقایعی که در منطقه رخ داده، خواسته یا ناخواسته قدرت تهران را در منطقه افزایش داده و ایران را به یکی از بازیگردانان اصلی این وقایع تبدیل کرده است.

 

اعتراف شبکه «من و تو» به قدرت منطقه ای ایران

 

اعتراف رسانه های ضدانقلاب و همچنین بین المللی به قدرت ایران در خاورمیانه در حالی صورت می گیرد که در گذشته مدعی انزوای ایران در منطقه و جهان بودند اما حال لب به اعتراف گشوده اند که این مهم حاصل سیاست گذاری های صحیح مقامات جمهوری اسلامی و کنش های مناسب در حوادث منطقه می باشد.

- لینک کوتاه این مطلب

» جام نیوز
تاریخ انتشار:29 فروردین 1397 - 17:36

نظر شما...
ورود به نسخه موبایل سایت عــــهــــد