ماجرای استاد رائفی پور و سلبریتی های بی سواد +واکنش ها

(بسم الله الرحمن الرحیم)

▫️تنها جمله ای که بهش میخورد توهین باشه (که نیست) جمله ی "برو دوغت را تبلیغ كن بابا" بود!!

▫️ماجرا از آنجا آغاز شد که استاد رائفی پور در کلیپی به نحوه تبلیغ و سواستفاده از جایگاه سلبریتی ها در جامعه انتقادی وارد کرد و این انتقاد موجب شد به کسانی که از سلبریتی های بی سواد جامعه بت ساخته اند بربخورد و هجمه هایی علیه انتقاد درست و به جای استاد رائفی پور وارد کنند .

 

اما آیا توهینی از جانب استاد رائفی پور صورت گرفته؟

دانلود کلیپ

 

استاد رائفی‌پور در این کلیپ میگوید: یکی از آنها در حال تبلیغ خمیردندان است و دهانش را بسته. یعنی لب‌ها را می‌توان با آن شست. آن یکی در حال تبلیغ ماست و دوخ است؛ ماست و دوخ، با خ! . گفتم خب جای این‌ها را عوض می‌کردید. خمیردندان را می‌دادی دست اون، ماست و دوغ را می‌دادی دست این!

بابا این‌ها مشاور رسانه‌ای ندارند؟ این همه پول‌ها را می‌گیرند و پورشه سوار می‌شوند، ماهی دو میلیون تومان بده به یک نفر که بیاید مشاور رسانه‌ای‌ات بشود تا شرکت‌ها این طوری از شما استفاده نکنند. بعد این‌ها در حوزه‌های امنیت ملی کارشناس می‌شوند. می‌گویند کاش این قدر پول که در سوریه و لبنان خرج کردیم را ورزشگاه می‌ساختیم. برو دوغت را تبلیغ کن بابا!» . برید فیلم های سوریه رو ببینید وقتی داعش وارد شد با ورزشگاه ها چیکار کرد . مواد منفجره رو میزارن توی ورزشگاه یک چیزی از بالا میندازن این ورزشگاه میره رو هوا . موزه ها صاف . آثار باستانی صاف ... . وای به حال مردمی که این ها سلبریتی هاش باشن .

کلیپ انفجار ورزشگاه توسط داعش

 

واکنش ها به این ماجرا

 

از همان لحظه پخش شدن این کلیپ واکنش ها آغاز شد و افرادی که از سلبریتی ها و کسانی که تنها هنرشان شوت کردن توپ فوتبال و گرفتن پول های میلیاردی است بت ساخته اند توهین به استاد رائفی پور را آغاز کردند . علی کریمی که قبل ها نهایت سواد خود را به رخ جهانیان کشیده است (این مطلب)  باز هم جزو اولین افرادی بود که باب توهین به استاد رائفی پور را گشود .

 

فرد بعدی که جزو دارودسته باسوادان و باادبان ورزشی کشور محسوب میشود هم واکنشی مشابه داشت:

 

سلبریتی هایی که استاد رائفی پور را نمیشناسند و باز هم اسطوره سازی میکنند از کسانی که توپ را شوت کرده اند!

مهرداد میناوندی که حضور دختران در ورزشگاه را نشانه مردانگی آنان میداند !

و مهراب قاسمخانی که همیشه و در همه ی مسائل اظهار فضل میکند!

 

اما در مقابل این توهین ها به انتقاد استاد رائفی پور هجم عظیمی از پیام ها در حمایت از استاد به راه افتاده است :

اما در کنار بی سوادان جامعه ورزشی هستند افرادی که هنوز هم غرق تفکرات سکولار نشده اند . کنایه محمد انصاری بازیکن محبوب و با اخلاق پرسپولیس در مورد دخالت و افاضات سلبریتی ها در امور امنيتی کشور!

 

ادامه واکنش ها:

دانشمند محترم جناب پروفسور مهدی مهدوی کیا فرموده بودند :
بجای هزینه نظامی در سوریه بیاییم درداخل ایران  ورزشگاه بسازیم!
خدمتشان فیلم کاری که #داعش با ورزشگاه دیروالزور کرد را تقدیم میکنیم و عرضه میداریم  اگر نمی بودند #مدافعان_حرم  و همان نیمچه هزینه های نظامی ، الان اوضاع ورزشگاه آزادی چیزی شبیه همین فیلم بود.
تکفیری ها توجه به فوتبال را شرک می دانند ‌‌؛ فکرش را بکنید اگر دستشان به بازیکنان فوتبال می رسید چه می کردند
بماند چه بر سر موزه ها و آثار باستانی آوردند و طبعا نیازی به توضیح نیست  اگر پایشان به پاسارگاد و تخت جمشید می رسید چه ها که نمی کردند
البته این مورد آخری بیشتر در حوزه افاضات کوروش شناس بزرگ، علی کریمی است
کلیپ بمباران ورزشگاه توسط داعش در انتهای پست قرار داده شده است

 

سلبریتی ها صبح تا شب تو توییتر و اینستاگرام و تلگرام به همه چیز و همه کس انتقاد می کنن، حالا آقای رائفی پور یه انتقاد کوچیک به دو تا از همینا کرده، انواع توهین ها و فحش ها رو نثارش کردن تا ثابت کنن حتی دین و احکام و ائمه و امنیت ملی رو میشه نقد کرد اما سلبریتی ها رو نه!
 سید رضی

‏فرارو تیتر زده: توهین رائفی‌پور به باقری و مهدوی‌کیا..!
تنها جمله اش که بهش میخورد توهین باشه (که نیست) جمله ی "برو دوغت را تبلیغ كن بابا" بود!!
 مجید قربانی

‏به ‎امام‌ رضا توهین شد اصلاح طلب ها قایم شدند
حالا رائفی پور گفته نباید سلبریتی تو هر مسئله ای دخالت کنه
یه عده یقه‌شونو جر دادند که رائفی پور توهین کرده
 modafean

‏آزادی بیان غرب پرستان یعنی شما اجازه داری به اعتقادات و مقدسات میلیون ها انسان توهین کنی، ولی هیچکس حق ندارد اشتباهات واضح چند سلبریتی رو نقد کنه
 لقمان تقی پور

 

اما نکته ای که همیشه جای بحث و سوال بوده و در کلیپ استاد رائفی پور هم به آن اشاره شد دخالت ها و اظهار نظرهای نابجا و بی خردانه سلبریتی های بی سواد به مسائل اجتماعی و سیاسی و فرهنگی کشور است . هنوز مردم فراموش نکرده اند که چند ماه قبل و در زمان انتخابات همین سلبریتی ها چه میزان تبلیغ و حمایت از رئیس جمهور محترم کردند و مردم را تشویق به حمایت از جناب حسن روحانی کردند و اما هنوز چند وقت نگذشته بود که تقریبا همه ی این افراد پشیمان شدند ! اما پشیمانی چه سود برای مردم دارد؟! سلبریتی هایی که حزب باد هستند و هرطرف که پول بیشتر باشد به همان سو حرکت میکنند .

کلیپ اخلاق سکولار

 

اما استاد رائفی پور کیست و چه کرده است؟!

 

استاد علی اکبر رائفی پور جزو محققین و اساتید برجسته کشوری و موسس جنبش مصاف میباشد . جنبش مصاف جنبشی است که هسته ی اصلی آن را جوانان تشکیل میدهند و به نقل از استاد رائفی پور در تمامی زمینه هایی که نیاز کشور باشد وارد میدان میشود حتی ساخت سلاح . جنبش مصاف شامل کارگروهایی در زمینه های مهدویت , صهیونیزم , بازی های رایانه ای و موبایل , ازدواج آسان , کارگروه کشاورزی و ... میباشد . تنها یکی از فعالیت های استاد رائفی پور و جنبش مصاف طرح بزرگ #مهر_مهدوی است که میتوانید با جستجو در شبکه های اجتماعی به عمق خدمت مهدی یاوران عزیز به مردم پی برد .

خیلی از جوانانی که با دین آشنایی نداشته اند و یا دور شده بودند با صحبت ها و سخنرانی های استاد رائفی پور به مسیر درست زندگی برگشته اند و کمتر کسی از افراد پیدا میشود که یک سخنرانی از استاد رائفی پور را گوش داده باشد و مشتاق به پیگیری و گوش دادن سخنرانی های بعدی نباشد .

 

نکته پایانی:

در پایان باز هم باید گفت که حمایت ها و صحبت های نابجای سلبریتی های بی سواد به امری عادی برای مردم تبدیل شده است و نمیتوانند با این مدل بازی های رسانه ای به ترور شخصیتی افرادی که بین جوانان محبوب هستند و برای جوانان سخنان ارزشمندی دارند دست پیدا کنند . البته که از فوتبالیست هایی که توپ را شوت کرده اند و میلیاردها تومان پول گرفته اند هم تشکر میکنیم .

 

نظرات خود را در پایین همین مطلب در رابطه با این مساله با ما در میان بگذارید .

 

- لینک کوتاه این مطلب

تاریخ انتشار:9 اردیبهشت 1397 - 23:40

نظر شما...
    • سرباز

      سلام
      جایگاه فکر و اندیشه و منطق و... خیلی چیزهای دیگه در بین جوانان خیلی راحت مشخص میشه با نگاه و برخوردشون با این مسئله .
      اگر درست به حرف حق گوش کرده بودند عبرت می گرفتن و براشون خوب بود ولی متاسفانه جایگاه ارزش ها تغییر کرده و خدا خوب داره آدم ها رو با موضوعات مختلف آزمایش میکنه .
      العجل یا مولا یا صاحب زمان
    • نازنین

      جمله ای که دردآوره:
      وای به حال مردمی که این ها سلبریتی هاش باشن ...
    • لاله

      استاد رائفی پور من و امثال منی که غرق گناه بودیم رو نجات داد با کمک خدا . اون سلبریتی بی سواد برای ما چه کرده به جز میلیارد پولی که گرفته؟!
    • مهمان مسعود

      خدا شفا بده این جماعت جوگیره سلبریتی رو
    • محمد

      استاد رائفی پور خیلی محترمانه نسبت به آقای دکتر عباسی درباره این سلبریتی ها گفتند! شما سخنرانیه دکتر عباسی رو گوش کنید با همون سبک داد و بیداد نسخه سلبریتی ها و حتی کی روش رو پیچیده! تو دانشگاه امیر کبیرم پیچیده، چرا یک نفر باون چیزی نگفت؟؟ دم جفتتون گرم ، اگر سلبریتی ها از سر آگاهی پاسخ میدادند باید اول به دکتر عباسی باون حرفای تند جواب میدادن... پیشنهاد میکنم سخنرانی دکتر عباسی هم راجع به سلبریتیها گوش کنید!
      نقل قول: نازنین
      جمله ای که دردآوره:
      وای به حال مردمی که این ها سلبریتی هاش باشن ...

      سلام ، نه این زیاد درد آور نیست، چون اصولا سلبریتی حاصل ایدئولوژیه کپیتالیسم(سرمایه گرایی) هستش پس انتظاری ازش نیست و میگه همه چیز کالاست پس قیمت داره! شرف کالاست قیمت داره ، شهرت کالاست قیمت داره ، علم کالاست قیمت داره! درحالیکه به نظر ما اینها بها دارند و قیمت ندارند!( سی دقیقه آخر سخنرانی دکتر عباسی با عنوان درمحاصره ۲۷.۱.۹۷، قابل دانلود ازهمین سایت بخش سخنرانی دکتر حسن عباسی)
    • محمد

      اینها چرا به دکتر عباسی که خیلی حسابی نسخه سلبریتیها پیچید چیزی نمیگن؟ چون آگاهی ندارن ، چون مغرضانه به امثال استاد رائفی نگاه میکنن، وگرنه دکتر عباسی در نیم ساعت آخر سخنرانی با عنوان در محاصره ۲۷.۱.۹۷ قابل دانلود ازهمین سایت بدجور سلبریتیهارو با خاک یکسان کرده، دم همشون گرم که اطلاع میدن به مردم بصورت علمی و اسلامی.
    • مهمان سعید

      هر کی از این دوغا بخوره بی غیرت میشه.نمونش همون اقایی که همش احمق احمق میکنه.
    • مجید

      به شخصه اقای رائفی پور رو خیلی دوستش دارم و براش احترام زیادی هم قائلم
      شاید گفتنش درست نباشه ولی یه جورایی ایشون مرجع تقلید عقلی من هستش ، از اونجایی که فهم خیلی از مسائل رو نداشتم با مراجعه به سخرانی ها و مثالهاشون تونستم بهتر و عمیقتر مطلب ها رو درک کنم . انشاله همیشه سلامت و موفق باشن
      در مورد بعضی افراد معروف یا همون سلبریتی ها هم باید همون جمله معروف رو بگیم که (قبل از داشتن هرچیز سعی کنیم اول جنبه اون چیز رو داشته باشیم ) و همه ، (حتی ما و حتی سلبریتی ها) باید یاد بگیریم که استانه تحمل مون رو بالا ببریم و با جنبه باشیم و طوری نباشه که با یه حرف که تازه از سر حقیقت و دلسوزی هم هستش اینقدر ناراحت بشیم و بهمون بربخوره
      هرچند که از قدیم گفتن حرف حق تلخ و تحملش سخته
    • عباس پاکروان

      استاد عزیز رائفی پور گرامی بگذار اینا هرچه دلشون می خواهد بگن بلا نسبت سگ جز پارس کردن وپاچه گیری چیز دیگری بلد نیست
      ما همیشه شما رودوست داریم و درقلب ماجای داری
      ما مولایمان را از صمیم جا دوست داریم وهچنین دوستان مولایمان را
    • مستاجردنیا

      سلام ...این اقا که بهش میگن استاد کل زندگی منو عوض کرد از صمیم قلب میگن خدا ان شاء الله خیرش بده ،من تو اوج منجلاب بودم وفکر میکردم اصلا نمیشه برگشت ولی کلیپای ایشون برام جالب شد هرچی دیم جذب شدم کلیپای بیشتری ازشون ببینم و واقعا تکونم داد ...اینکه من اینی که الان هستم با دیروزم فرق میکنه مدیون ایشونم ...واقعا متاسفام برای به اصطلاح سلبریتی های کشورم که بخاطر عقاید پوچ خودشون زبان توهین به هرکس وهر چیزی رو باز میکنن
    • بندۀ خدا

      سلام.
      شما (سلبریتی ها) شما ها که ادعای وطن دوستی و مسلمانی تون می شه تا حالا چه قدر وقتتون برای کسایی که موقعیت درستی ندارن اما استعداد خوبی توی رشته ورزشی دارند گذاشتید و پول حلال خرج شون کردید و موقعیت ورزش براشون ساختید. تاحالا تحقیق کردیدد که اون چیزهایی که تبلیغ می کنید برای سلامت مردم مفید است یا نه
    • ناشناس

      دمت گرم رایفی پوراشغالای مثل مهدوی کیا محرمی کریمی که فقط چهار توپ شوت می زنند دل شاد کردن نیست مردم وجوانان زمانی دل شاد جوان که زندگی داشته باشه کار داشته باشه احساس امنیت کنه
    • Unknown

      لعنت به سلبریتی هایی که غرب پرست هستند
    • وحید

      جا داشت ملایم تر برخورد کنه..
      ولی تا کی ....؟ بعضی موقع بد نیست به این بازیگرا و فوتبایستا یه اخمی کرد
      قسمت از فضای جامعه با تفکرات اینا داره تاثییر میگره
      دشمن اگه روی اینا سرمایه گذاری کنه زودتر به نتیجه میرسه چون هم شبیه این طرفن و هم اونطرف مثل یه پل.
      هیچکس هم جرعت نمیکنه مستقیما بهشون انتقاد کنه چون اسطوره شدن .طرفدار دارن.لوس شدن.نمیصرفه باهاشون در بیفتی.در جوابشون هم میگن ما گل زدیم و ملت و شاد کردیم ....شاد..هه
      بلخر باید یکی با اینا سر شاخ میشد و این قبح میشکست و قرعه افتاد به اسم ایشون.
      اقای رائفی پور هم با هر کسی اینطور برخورد نمیکنه ولی دلش از دست اینجور ادما یی که تو افسایتن پره و باهشون با ملایمت برخورد نمیکنه .
    • دوباره مردی که سرحال نیست.....

      من کاپیتالیزم هستم.
      من کاپیتالیزم هستم و دختران‌تان را با «باربی» بزرگ کردم، اگر از شما پول برای جراحّی زیبایی طلب می‌کنند جای تعجّب ندارد.
      من کاپیتالیزم هستم در حالی که هر ساله بیست میلیون کودک در جهان از گرسنگی جانِ خود را از دست می‌دهند شما برای آب کردن چربی‌های ناشی از پرخوری‌تان بر روی دستگاه‌‌های "ترِدمیل" عرق می‌ریزید.
      من کاپیتالیزم هستم و از شنیدن این که یک نوجوان پانزده ساله برای خرید یک دستگاه "آی‌پاد" کلیه‌ی خود را فروخت از خوشحالی در پوستِ خود نمی‌گنجم
      مردم دنیا را متقاعد کردم که زن‌های بلوند - زیبا هستند از این رو در قارّه‌ی آسیا سیصد هزار زن به طور یکنواخت از صابون‌ها و پودرهای سفیدکننده استفاده می‌کنند و سپس همه را شبیه هم خواهم کرد.
      من کاپیتالیزم هستم و شصت و چهار درصداز ستاره‌های "هالیوود" که شما از آن‌ها تقلید می‌کنید معتاد به کوکائین می‌باشند
      در دنیایی که هر لحظه به هرج و مرج ِ آن افزوده می‌شود این معترضینِ سرسخت دیگر چه می‌گویند؟ آیا محصولاتِ جدیدِ شرکت "اَپل و سامسونگ" را نپسندیدید؟
      من کاپیتالیزم هستم و از اینکه ناگه به حق یورش برده میشود و عوام خام از این مهم پیروی میکنند از خوشحالی به جنون میرسم
      آری__{{من کاپیتالیزم هستم}}
    • مهمان مصطفی

      به خدا قسم که دجال همین اینترنت و موبایل و اینستاگرام و شبکه های مجازیه که هر باطلی رو حق و هر زشتی رو زیبا معرفی میکنه! مردم از یه عده آدم بی درد و مفت خور بت ساختن و گوششون برای شنیدن حقیقت کر شده.
      من که میگم شبکه ای کثیف تر و مضرتر از اینستاگرام تا حالا تو دنیا خلق نشده.
      اصلا به فرض هم جناب رائفی پور توهینی کرده که نکرد، این همه نسبت های زشت و الفاظ رکیک که شایسته خودشون و خانواده شون هست رو به طرف حواله میدن که چی؟ دنبال چی هستن این جماعت؟ البته با نطفه حرام و لقمه حرام عاقبتی بهتر از این هم پیش بینی نمیشه!
      واقعا اینها حقشون و درمانشون همون داعش نیست؟!
      ان شاء الله با ظهور آقا بساط این لجن پراکنی ها و خباثت ها جمع بشه و این جماعت پست و بی هویت که یه روزی اجداد همین ها سیدالشهداء رو به شهادت رسوندن به سزای اعمالشون برسن.
    • مهمان مصطفی

      الان هر کی علیه نظام و ارزش ها و مقدسات حرف بزنه میشه قبله و پیامبر این جماعت بی همه چیز!
      جالب اینه که همین پدرسوخته هایی که میگن مدافعین حرم برای پول میجنگن خودشون حاضر نیستن برن بجنگن برای همین پولی که میگن! شماها که هر جا پول باشه هزار تا پشتک میزنید تا بهش برسید پس چرا اینجا هزار تا سوراخ موش می خرید که ازش دور بمونید؟ اگه اینجا هم اینقدر پول هست مرد باشید برید دنبالش!
    • مهدیار

      برایم جالبه که نظر منفی نمی بینم
    • مهمان موسوی

      استاد دوستت دارم ادامه بده خداوند پشت و پناهت
      شما من را با دینم بیشتر آشنا کردی
    • حسین

      سلام
      طرفدار تیم پیروزی ام
      عاشق آقایان کریمی و باقری و مهدوی کیام
      ولی جونمو برا استاد رائفی پور میدم
      چون داره امام زمانم رو به کل دنیا میشناسونه ولی اونا فقط بازی کردن و پول گرفتن...
      ملاک زندگیت امام زمان باشه رفیق...دوستدار اهل بیت دوستدار ماست..
      ما انسانها معصوم نیستیم که...حالا یکی یه چیزی گفته به اشتباه و یکی جواب داده
      همه مشکلاتمون درست شد فقط مونده نقد کنیم یکی از یاران مخلص امام زمان رو
      یه چیزی بگم ختم کلام...هر چقدر دشمن زیاد شد و پشت سر کسی حرف زدن بدونید اون آدم خوبیه....
      کاش باری تعالی یه کمی از اخلاق و رفتار و علم و دین و عبادت و اخلاص و .....استاد بزرگ رو به من حقیر بده تا در این دوره آخرالزمانی عاقبتم ختم به خیر بشه....
    • عزرائیل

      سلبریتی ها هم حق بیان کردن نظراتشون رو دارند
      ولی در زمینه غیر تخصصیشون، نظراتشون به درد ملت که نمی خوره هیچ، به درد خودشون هم نمی خوره، پس لطف کنند تحلیل نکنند
    • مجید

      سواد داشتن که به مدرک نیست به مطالعه است.
      اقای رائفی پور سوادشون خیلی بیشتر از ,بیشتر دکترای این مملکته که فقط مدرک دکتری دارن نه سواد دکتری.
      ایشون برای مردم ایران استاد بصیرت شناس , زمان شناس, ولایت پذیرن هستند. نه سیلیبریتی هایی که غرق در پول هستن و همه پیس با پول عوض میکنند حتی دین و ناموس و غیرتشون رو.
    • از نسلِ انقلاب

      شماهم که همون جوری راجع بهشون صحبت کردید که اونها راج به رائفی پور.اگر قصد اصلاح دارید باید با آرامش و متانتِ بیشتر صحبت میکردید نه همانند اونها!
    • حق علیه باطل

      بابا ***خودتون بخورید مفت خورا بهشت برای رائفی پور کمه ...شما مفت خورا برید ***به خورد خودتون بدید امثال خودتون ..پاداش شماها ...همین ****** که میخورید ...دیگه نشنویم کسی به استاد رائفی پور توهین کنه برو دوغ ت تبلیغ کن مفت خور
    • خاک توسرت

      نقل قول: حق علیه باطل
      بابا ***خودتون بخورید مفت خورا بهشت برای رائفی پور کمه ...شما مفت خورا برید ***به خورد خودتون بدید امثال خودتون ..پاداش شماها ...همین ****** که میخورید ...دیگه نشنویم کسی به استاد رائفی پور توهین کنه برو دوغ ت تبلیغ کن مفت خور

      خاک توسرت
    • ..............

      آفرین تشکر از اطلاع رسانی شفاف و بدون نص و مستند
    • مهمان مریم

      واقعا نظام فرهنگی ما مشکل داره که یک عده بی سواد صرفا بخاطر شهرتشان به خودشون اجازه میدن به دانشمند مملکت توهین کنندو آزاد بگردن.توبیخ نمیشن چرا؟
      گویش محرمی و آقای خواست بخوره نخواست نخوره
      واقعا باعث خجالته چرامحدود نمیشن .حرفهای اینا نماد ملت ایرانه؟
    • ضد دیوث

      وای به حال مردمی که این ها ستادهاش باشن ...
    • شاگرد استاد

      به قول استاد دلیل این همه هجمه همان سخنرانی نفوذ و امثالهم هست
      از این جماعت بیش از این انتظاری نمیر اما واقعا تأسف برانگیز است که دوستان هم مثل این افراد((سلبریتی ها))نظر های توهین آمیز میزارن
    • ا.ن

      گاهی وقتا وقتی به عقب برمیگردم و گذشته ام رو مرور میکنم با خودم میگم خدا چقدر منو دوست داشته که من با سخنرانی های استاد همیشه و در همه حال بیاد امام زمان (عج )باشم و سعی کنم کمتر گناه کنم تا امام زمانم رو از خودم راضی نگه دارم
      باسپاس فراوان از استاد رائفی پور
    • ستایش

      استادرائفی عزیزشماوهمکارانتون مثل استادعلیرضاپورمسعود وسایراساتیدهم مسیرشمابرای ماجوانان ایران بسیارمحترم هستیدومطمئن باشید خانم نامحترمی که به شماگفته شماهم ادا دربیار،حرمت روازخودش گرفته وبی اعتبارترشددرحدی نیست که درموردشماپاسداران خون شهدااظهارنظرکنه
    • مهمان رضا

      نمدونم چه کسانی این سلبریتی های بیسواد رو گنده کرد
    • مهمان امیر

      آخر الزمانه.امام زمان قربونت بشم بیا پدر اینارو در بیار. امام زمان به #مادرت دارن فهش میدن،به دوستانت دارن فهش میدن.خدایا یا سریع العِقاب...
    • I.ñ

      استاد فقط بلده همرو مصخره كنه
    • مهمان مهدی

      لعنت به آدمایی که توی هیچی جز زر زدن استعداد و تحصیلات ندارن اما در مورد همه چی نظر میدن
      تف تو غیرت اونایی که به خاطر چادر سر کردن یه زن اشکشو در اوردن...
      ولی هنوز هستن جوونایی که برخلاف این سلبریتی های بی غیرت افتخار میکنن که مسلمونن و پای دینشون و اعتقادشون جون میدن...
      باید همه جا حماقت اینا رو نشر داد تا عقل ملت بفهمه چه کسایی دارن کشورش رو به فنا میدن...
      #ایستاده‌ایم_تا_آخرین_نفس
    • مهمان یا مهدی

      استاد نوکرتم من مامان بابام اصلا قبولت ندارن ولی من و دادشم هرروز سخنرانی تون روز گوش میدیم من۱۲سالمه و تمام حرفاتو تو متوجهم برادرمم ۱۸سالشه اصلا ادم عمق جامعه رو می فهمه امیدوارم موسسه مصاف همیشه موفق باش حتی خودتون .???? مگه حرف حق چیه؟ کلا حرفاتون راست ایشالله موسسه مصاف و خودتون زیر پرچم امام حسین زیر ولایت امام علی و کمک و همراهیی امام زمان «ع» موفق باشید استاد قدرتونو نمی دونن
      دوستان خواهشان برید دست اورد های استاد رائفی پور و رو ببنید و سخنرانی هایش را گوش کنید
    • مهدی شکاری

      باسلام من از خدمه حرم امام رضا هستم اگه راهی هست میخوام با رائفی پورعزیز صحبت کنم خواهشن کمک کنین
    • ناشناس

      سلام.یک خبر مهم دارم که اگه منتشر نکنید مشخصه
      که طرفدار ولایت نیستید. فیلم هندی تایگر زنده است با بازی سلمان خان حرومزاده کافر
      به رهبر توهین کرده است موضوع فیلم جنگ سلمان با داعش است که سرکرده داعش عینک عبا و عمامه دارد و همه او را رهبر صدا میزنند یک دستشم فلج شده است
      میتوانید ترجمه این فیلم را بخوانید تحقیق کنید که خبر راست است. لطفا جلوی پخش فیلمهای سلمان را بگیرید و به طرفداران ولایت
      بگویید چه شده است؟ بالیوود چه کار کرده است؟
      و فیلم های سلمان خان حرومزاده رو تحریم کنید و به گوش صدا و سیما برسونید
ورود به نسخه موبایل سایت عــــهــــد