کاریکاتور / بخشش ملوکانه از خزانه ملت!

(بسم الله الرحمن الرحیم)

معاون اول قوه قضاییه: بانک مرکزی ۱۶۰ میلیون دلار و ۵۱ میلیون یورو به سلطان سکه داده است

- لینک کوتاه این مطلب

تاریخ انتشار:6 مرداد 1397 - 23:26

نظر شما...
    • حسین

      خداوکیلی قوه قضائیه تا حالا کجا بود ؟ وزارت اطلاعات کجا بود ؟ حراست بانک مرکزی کجا بود ؟ یعنی تو مملکت این همه پول به یه نفر داده میشه و هیچکس نمیفهمه ؟یا اینکه افراد تا وقتی پستی رو اشغال کرده باشن در مصونیت هستن و هر کاری با این ملت بکنن اشکال نداره .
      به نظر من تمام عواملی که تو چنین قضایایی دست دارن باید تنبیه بشن . من نمیدونم چرا قانون جمهوری اسلامی اینقدر با دزد جماعت مهربونه .
      کیف قاپ رو میگیرن دست قوه قضاییه میدن از اوندر آزاد میشه .
      دزد رو تو خونت میگیری اگه دست روش بلند کنی ازت شاکی میشه .
      اختلاس گر رو میگیرن اسمش تبدیل به حروف الفبا میشه .
      ظاهرا تنها چیزی که تو قانون ما دیده نشده حمایت از مالباخته هاس .
      سارق رو اگه براش حد جاری بکنن تمام این مشکلات حل میشه . یارو رو میخوان شلاق بزنن جو مهربونی میگیرتشون قلقلکش میدن بجای اینکه چنان مزه تازیانه رو بهش بچشونن که دفعه بعد فکر تخلف به ذهنش خطور نکنه . اون دیگری که سارق کیف و گوشی مردمه و با زور و حتی اسلحه سرد و گرم اموال مردم رو از دستشون در میاره (راهزنی میکنه) میگن به فلان و فلان دلیل نمیشه حد در موردش اجرا بشه . اون یکی بودجه یه مملکت رو میدزده اگه بگیرنش آبروش با ارزش میشه و نمیشه اسمش رو بیارن و یا اعدامش کنن اونی هم که فرار میکنه به ریش همه ملت میخنده و پولهای مردم رو تو بانکهای خارجی برای تقویت اقتصاد دشمنای همین ملت سپرده میکنه و هیچکس به خودش زحمت این رو نمیده که اقلا همونجا اونو بکشه که لا اقل بدونه که با خوردن و بردن بیت المال هیچ جای دنیا براش امن نیست .
      راستی من یه سئوال دارم به نظر شما کسی که بیشتر از پول خون خودش دزدی بکنه حکمش چیه ؟ این بابا که دیه ی خودش رو جلوجلو گرفته یه چیزی هم روش .
      آخ کاش میشد من یک سال رییس قوه قضاییه باشم . به خدا قسم اگر شده نصف ایران رو اعدام میکردم تا آخرش بقیه در امنیت زندگی کنن بلایی به سر دزد جماعت می اوردم که این کلمه از فرهنگ لغات این مملکت پاک بشه بزار خدا من رو بفرسته جهنم .
    • زیتونم

      قوه قضائیه و حراست را نمی دونم ولی وزارت اطلاعات احتمالا مشغول وارد کردن خودرو و هک سایت وزارت صنعتبوده(اشاره به معاونت اقتصاد بودن شریعتمداری در وزارت اطلاعات)...
    • فا طمه

      الان این جناب خیانت کار ملعون سیف که انشاالله بر پدر مادرش لعنت خداوند و زمین زمان باد در کجا هست سر قبر پدر مادرش و یا زن فرزندانش و در داغ انها بر سر سینه میزند و یک چشمش اشک است و یک چشمش خون انشاالله بریده باد دستهاش بخاطر این خیانتها و دزدی هایی که کرده انشا الله که داغ عزیزانش راببیند و هم در این دنیا و هم در ان دنیا خیر و بهره نبردو وروز خوش نبیند و آه فقرا گریبانش را بگیرد و رو سیاه و با صورت وارد محشر و جهنم شود همانگونه که خداوند در قران گفته است


      بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ

      به نام خدای بخشاینده مهربان


      تَبَّتْ يَدَا أَبِي لَهَبٍ وَتَبَّ

      دستهای ابولهب بریده باد و هلاک بر او باد.
      2

      مَا أَغْنَى عَنْهُ مَالُهُ وَمَا كَسَبَ

      دارایی او و آنچه به دست آورده بود به حالش سود نکرد.
      3

      سَيَصْلَى نَارًا ذَاتَ لَهَبٍ

      زودا که به آتشی شعله ور درافتد.
      4

      وَامْرَأَتُهُ حَمَّالَةَ الْحَطَبِ

      و زنش هیزم کش است.
      5

      فِي جِيدِهَا حَبْلٌ مِّن مَّسَدٍ

      و بر گردن ریسمانی از لیف خرما دارد.
ورود به نسخه موبایل سایت عــــهــــد