توهین شبکه وهابی؛ علمای اهل سنت مخالف ما مزدورند

شبکه وهابی توحید در ادامه توهین‌های سریالی خود به علمای اهل سنت به خاطر نقد وهابیت به محمد آخوند بردی توکلی عالم اهل سنت ترکمن صحرا توهین کرد.

محمد آخوند بردی توکلی توهین شبکه وهابی؛ علمای اهل سنت مخالف ما مزدورند

به این مطلب امتیاز دهید
0% 0% بازدید

شبکه وهابی توحید در ادامه توهین‌های سریالی خود به علمای اهل سنت به خاطر نقد وهابیت به محمد آخوند بردی توکلی عالم اهل سنت ترکمن صحرا توهین کرد. مجری این شبکه معروف به ملازاده با پخش سخنان وی در نقد وهابیت در توهین به این عالم اهل سنت به خاطر نقد عقاید موهوم این فرقه وی را مزدورانی در لباس اهل سنت خواند که اراجیف می گویند. در این شبکه توهین‌های دیگری نیز با عباراتی چون «منافق بدعت گذار قبر پرست» به این عالم اهل سنت صورت گرفت.

 

محمد آخوند بردی توکلی در سخنانی گفته بود:

 

«توصیه ما به جوانان این است که اصلا و اصلا این شبکه‌های وهابی را نگاه نکنید. اینها گرگانی هستند در پوست گوسفند... آنها حرفایی که میزنند کلا سم است و دیگر چیزی نیست. آنها میخواهند فقط با لباس اهل سنت اسلام را ریشه کن کنند. چرا که اسلام را چه کسانی ریشه کن میکنند؟ کسانی که اسلام را درست معرفی نمیکنند آنها اسلام را ریشه کن میکنند.

 

وهابیت حتی در قرآن دست میبرد [حقایق آنرا تحریف می‌کند]. آنها به آیه‌ای استناد کردند که در کتاب‌هایشان آمده است: شما نباید از مرده‌ها استمداد بخواهید چون مرده‌ها مردند و رفتند و علم غیب ندارند. حتی این آیه را استناد میکنند که «قُل لَّا أَمْلِكُ لِنَفْسِي نَفْعًا وَلَا ضَرًّا» این آیه را تا اینجا میخوانند.

 

این آیه در مورد چه کسی نازل شده است؟ معروف‌ترین و مشهورترین منافق یعنی عبدالله بن أبي و در جریان غزوه بنی‌مصطلق می‌باشد و بر اساس این آیه استناد میکنند که استمداد حرام است و هیچ کسی علم غیب ندارد وهابی‌ها ادامه این آیه را نمیخوانند که «إِلَّا مَا شَاءَ اللَّه» یعنی هرچیزی که خداوند بخواهد امکان پذیر است و به افراد دیگه از جمله حضرت پیامبر صلی الله علیه و آله سلم علم غیب اعطا شده و میشود از ایشان استمداد کرد.

 

ما بخاطر اینکه وهابی ها کلمه شهادتین را به زبان می آورند نمیتوانیم آنها را تکفیر بکنیم ولی اینها از اسلام بویی نبردند.

 

- لینک کوتاه این مطلب

» جــــام نــــیوز
تاریخ انتشار:13 آبان 1397 - 16:00

نظر شما...
ورود به نسخه موبایل سایت عــــهــــد