اقدام جالب و خداپسندانه مسلمانان آمریکا در ماه زمستان +تصاویر

(بسم الله الرحمن الرحیم)
با فرارسیدن زمستان، گروه‌های مختلفی از مسلمانان در سراسر آمریکا کمپ‌های اقلام زمستانی را برای افراد نیازمند و بی‌خانمان در ایالت‌های مختلف این کشور ایجاد کرده اند.

در وب سایت رسمی کمپ اقلام زمستانی دایره اسلامی شمال آمریکا آمده است: با فرا رسیدن ماه زمستان در ماه نوامبر، بخش داوطلبان کمک‌رسانی این مرکز با سازماندهی مشخصی در تلاش است تا در این زمستان بسیار سرد بتواند به افراد نیازمند و بی‌خانمان مسلمان کمک کند.

در ادامه خبر این وب سایت آمده است: اقلام مختلف زمستانی از جمله پوشاک زمستانی بین افراد نیاز‌مند از جمله مهاجران توزیع شده است. با این وجود این اقلام محدود به کت‌های زمستانی، ژاکت، پوتین، دارو برای افراد بیمار، رخت خواب و ... نمی‌باشد.

همچنین کمک‌های این مرکز اسلامی محدود به نیازمندان و بی‌خانمان آمریکایی نمی‌شود بلکه این قبیل کمپ‌ها نیز برای کمک به مسلمانان برمه و مهاجران عراقی، اقلام زمستانی و نیاز های ضروری جمع آوری می‌کند.

علاوه بر دایره اسلامی شمال آمریکا، شورای روابط اسلامی-آمریکایی شعبه ماریلند (CAIR-MD) نیز اعلام کرده در طرحی با همکاری انجمن اسلامی آناپولیس (پایتخت ایالت ماریلند) قصد دارند اولین کمپ سالانه سراسری اقلام زمستانی را راه اندازی کنند.

این کمپ قرار است امروز ـ 11 آذرماه (2 دسامبر) ـ با عنوان "ایمان در عمل" کار خود را آغاز کند. در این کار مساجد مختلف منطقه برای جمع آوری اقلام مورد نیاز و خدمت رسانی شرکت خواهند کرد. اقلام مورد نیاز شامل کت‌های نو یا دست دوم، ژاکت، دستکش، روسری و کلاه می‌باشد.

یکی دیگر از کمپ‌های کمک رسانی اقلام زمستانی، مربوط به مسلمانان نیویورک می‌باشد که از 1 سپتامبر شروع شده و تا 21 دسامبر ادامه خواهد داشت.

آمارها نشان می‌دهد در حدود 2500 بی‌خانمان هرشب در شهر بالتیمور (بزرگترین شهر ایالت ماریلند) وجود دارد.

همین آمارها در مورد واشنگتن 3 برابر است یعنی در حدود 6500 نفر بی‌خانمان. با فرارسیدن زمستان این افراد قادر به تهیه وسایل گرمایشی برای محافظت از خود ندارند.

ایالت متحده آمریکا در حدود 8 میلیون مسلمان دارد.


  • ابنا

- لینک کوتاه این مطلب

تاریخ انتشار:11 آذر 1392 - 21:00

نظر شما...
ورود به نسخه موبایل سایت عــــهــــد