صهیونیست‌ها هفته بیست چهارم اعتراضات خود را برگزار کردند

مهاجران صهیونیست که در فلسطین اشغالی سکونت دارند، بیست و چهارمین هفته پیاپی اعتراضات خود را علیه ساختار حاکم بر این رژیم در نطاق مختلف فلسطین اشغالی برگزار کردند.

- اخبار بین الملل -

به گزارش سایت عبری زبان خبرگزاری ، روزنامه یدیعوت احارانوت در گزارشی از نقاط مختلف فلسطین اشغالی نوشت: بعد از یک هفته طوفانی که مذاکرات در دفتر رئیس (رژیم صهیونیستی) را تا مرز شکست و فروپاشی برد، دهها هزار نفر از معترضین به خیابان‌ها آمدند.

این رسانه عبری زبان افزود: مرکز و کانون اصلی این تظاهرات خیابان کابالان تل‌آویو است که لیونی در آنجا سخنرانی کرد و گفت: ما از وزیر دادگستری نتانیاهو برای رسیدن به اهداف خود مصمم تر هستیم، در حالی تظاهرات مشاهبی در حیفا، بئر السبع و نقاط دیگر هم برگزار شد.

لیونی در سخنرانی خود با خط و نشان کشیدن برای وزیر دادگستری نتانیاهو گفت: ما از تو مصمم تر هستیم و به مبارزه خود علیه شما ادامه خواهیم داد.

به نوشته احارانوت ده‌ها هزار نفر از تظاهر کنندگان هم‌اکنون در خیابان کابالان تل‌آویو حضور دارند و رهبران مخالفان از جمله یائیر لاپید و اویگدور لیبرمن هم به آنها پیوسته‌اند.

لاپید در این رابطه به خبرنگاران گفت: رویکردی که کابینه در پیش گرفته است می‌تواند منجر به فروپاشی دموکراسی اسرائیلی شود، اقتصاد را ویران کرده، امنیت را مضمحل نموده و اسرائیل را دچار تجزیه کند.

گفتنی است براساس گزارش رسانه‌های عبری زبان ، شمار تظاهر کنندگان در نقاط مختلف فلسطین اشغالی در ساعات اولیه برگزاری اعتراضات، از 100 هزار نفر گذشته است.

انتهای پیام/*

- لینک کوتاه این مطلب

» تـسنــیــم نــیوز
تاریخ انتشار:28 خرداد 1402 - 0:59

نظر شما...
ورود به نسخه موبایل سایت عــــهــــد