ادعای جدید یک رسانه صهیونیستی علیه ایران

 بر اساس ادعای یک رسانه عبری زبان، ایران عامل اصلی شعله ور شدن آتش (مقاومت) در جنین است.

- اخبار بین الملل -

به گزارش سایت عبری زبان خبرگزاری روزنامه عبری زبان معاریو ادعا کرد، ایران عامل برهم خوردن ثبات مورد نیاز اسرائیل در جنین است و از این طریق زمینه تهدید اسرائیل از مناطق و جبهه‌های مختلف را فراهم می‌کند و به طور حتم از صبح امروز به دقت در حال پیگیری رخدادهای جنین است.

به نوشته این رسانه عبری زبان، درگیری صبح روز دوشنبه در جنین، بخشی از اقداماتی است که ایران تلاش می‌کند از طریق آن اسرائیل را از چند جبهه تهدید کند و در همین راستا طی چند روز اخیر رهبران ایران با اعضای جنبش جهاد اسلامی فلسطین ملاقات‌‌هایی داشته‌اند.

در ادامه این گزارش آمده است، رسانه‌های ایرانی به شکل روتین مقالاتی در ر ابطه با ضعف‌های داخلی اسرائیل منتشر می‌کنند و تاکید دارند تهدیدهای حزب الله و جهاد اسلامی می‌توانند ثبات دراسرائیل را متزلزل کنند.

معاریو در گزارش خود همچنین ادعا کرد: ایران نه تنها به مسلح شدن کرانه باختری کمک می‌کند، بلکه شرایط را برای تهدید اسرائیل از جبهه‌های مختلف فراهم می‌سازد.

در همین راستا شبکه رادیو و تلویزیون سراسری رژیم صهیونیستی (کان) هم در گزارشی به نقل از نهادهای امنیتی رژیم صهیونیستی ادعا کرد، گروه‌های مبارز فلسطینی در شمال کرانه باختری با حمایت ایران به دنبال تبدیل وضعیت این منطقه به شرایطی مشابه غزه و لبنان هستند و این رویکرد یکی از برنامه‌های بازدارندگی علیه اسرائیل برای عدم پیشبرد برنامه‌های منطقه ایش محسوب می‌شود.

رسانه‌های عبری: عملیات جنین پیچیده و ارتش اسرائیل تا ساعت‌ها مقابل مقاومت زمین‌گیر بود
رسانه عبری: نسل جدید مقاومت در کرانه باختری به معضلی برای ارتش اسرائیل تبدیل شده است
رسانه عبری: ارتش اسرائیل در حال آموزش جنگ در داخل فلسطین اشغالی مقابل نیروهای حزب الله است
رسانه‌های عبری: عملیات جنین پیچیده و ارتش اسرائیل تا ساعت‌ها مقابل مقاومت زمین‌گیر بود
کمین مبارزان فلسطینی علیه اشغالگران در جنین/ 7 نظامی صهیونیست زخمی شد

انتهای پیام/

- لینک کوتاه این مطلب

» تـسنــیــم نــیوز
تاریخ انتشار:30 خرداد 1402 - 9:59

نظر شما...
ورود به نسخه موبایل سایت عــــهــــد