دیروزمان "هری پاتر" بود... امروزمان "بن تن" !

(بسم الله الرحمن الرحیم)


احتمالاً کسی نباشد که «بن تن» را نشناسد؛ کودکی که با دست بندی فضایی می تواند به 10 شکل گوناگون تبدیل شده و مردم را از خطرات و حوادث عجیب حفظ کند.



هیچ اسباب بازی فروشی نبود که گونه ای از اسباب بازی های بن تن را نداشته باشد؛ همه فروشگاه ها پاک کن، جامدادی، خط کش و انواع لوازم التحریر بن تن را دارند؛ کافی است سری به لباس فروشی های سطح شهر بزنید تا انواع تی شرت های این شخصیت مشهور را بوفور ببینید.


شخصیتی ناسازگار و زیاده خواه که با اعمالی قهرمانانه، منجی بشریت شده و احتمالاً قدرتش از خدا هم بیشتر است؛ یعنی برخی بچه ها این گونه فکر می کنند.


می دانیم كه تخیل بچه ها، تصویری است و نمی توان مفهومی انتزاعی را بدون پشتوانه تصویری در ذهن کودکان وارد كرد، بنابراین طبیعی است کودکان بگویند: «هر چند خدا قوی است، اما نیروی بن تن بیشتر است.»


وقتي قهرمان های غربی بدون در نظر گرفتن شرایط فرهنگی وارد کشور می شوند، عواقبی بهتر از این را نمی توان انتظار داشت.


مصرف مصرف‌گرایی و اسراف در اسراف‌زدگی


نمی دانم «Hannah Montana» را می شناسید یا نه، اما اگر او را نمی شناسید، به اولین کودکان و نوجوانان اطراف خود رجوع کنید تا اطلاعات کاملی از نام و مشخصات او را در اختیار شما قرار دهند.


دختری 20 ساله که در 14 سالگی از شهرتی عجیب برخوردار شد؛ البته این نامی است که در جهان او را معروف ساخت؛ اسم اصلی او «مایلی ری سایرس» است که با بازی در نقش «هانا مونتانا»، بیشتر او را به همین نام می شناسند.


مونتانا بازیگر، خواننده پاپ و رقاصی است که ذهن نوجوانان بسیاری را مسحور خویش ساخته است؛ البته نظام عظیم رسانه ای غرب  در برجسته کردن نام او در جهان نقش اصلی را ایفا کرد.


چقدر سخت است کار والدینی که می خواهند کودکان خود را دین باور بار بیاورند! والديني كه کودکشان به فروشگاهی وارد می شود و بهانه محصولی با عکس های پر رنگ و لعاب این شخصیت مشهور را می گیرد، چه باید بکنند؟! مگر می توانند در مقابل بهانه گیری فرزندانشان مقاومت کنند؟ با عقده های دوران بعدی زندگی شان چه کنند؟ راضی شوند به الگو شدن این مونتانا یا عقده های حاصل از این ممانعت را بپذیرند؟


مصرف زدگی و مدگرایی اولین و حداقل تأثیر مونتانا روی کودکانمان است، حال تلویزیون مدام اثرهای سوء مصرف گرایی را گوشزد کند، چه فایده ای دارد؟ زمانی که الگوی فرزندان جامعه تغییر کرد، دیگر چه جای فرهنگ سازی برای خنثی كردن تهاجم نرم؟


گیریم والدین کودکی با دلسوزی و زیرکی، فرزندشان را از این گونه مسائل دور نگه دارند، با هدیه هایی که از افراد گوناگون می گیرند، چه کنند؟ چگونه جلوی صحبت های بچه گانه در مهد کودک و دبستان را بگیرند؟ آیا در جامعه امروز می توان کودک را در خلأ و در محیطی کاملاً استرلیزه پرورش داد؟


در حال حاضر بسياري از دختران، از مادران خود لوازم آرایشی طلب می کنند. چند تن از مادران در گفت و گو با خبرنگار «خبرگزاری دانشجو» گفته اند: ما مدت ها تلاش کردیم تا کودکانمان را به خوبی تربیت کنیم، اما نمی توانیم از تمامی مهمانی ها منعشان کنیم. گاهی از مهمانی ها که می آييم، بچه هايمان با اصرار از ما لوازم آرایشی طلب می کنند.


این گونه مسائل محصول چیست؟ با وجود «مونتانا» و امثال او، والدین کودکان چه كاري می توانند انجام دهند؟ مادران با تکثرخواهی فرزندانشان در خصوص لباس چه برخوردی داشته باشند؟


خیال مسئولان راحت؛ «حاج خانم باربی» هم آمد


برای آن که خیال مسئولان فرهنگی مان راحت شود، می گوییم که باربی های محجبه و با مانتو و شال نیز آمد. حتی در جدیدترین نمونه، عروسک باربی با لباس سنتی ایرانی و روسری های سفیدی که مادربزرگ هایمان به سر می کردند نیز روانه بازار شده است.


فروشنده ای که به خبرنگار «خبرگزاری دانشجو» عروسک های باربی را نشان می داد، گفت: «این هم حاج خانم باربی».


این را گفتیم که نگرانی! مسئولان از معضل چندین ساله باربی برطرف شود. دیگر نیازی نیست قیمت عروسک های «دارا و سارا» را پایین بیاورند. دیگر نیازی نیست مسئولان وزارت تجارت و بازرگانی انواع محصولات باربی از جمله عروسک ها و انواع لباس، لوازم التحریر و کیف های مزین به عکس های باربی را جمع آوری کنند.


هر چند هنوز هم در برخی بسته های این عروسک محبوب، لوازم آرایش وجود دارد، ولی جای نگرانی نیست؛ زیرا «باربی حاج خانم» هم وارد بازار شد.


کارخانه‌های تولید توهم


فکر کنم در میان تمام الگوهای فرزندانمان، باید قدر «Spider man» را بدانیم؛ چون حداقل آرایش نمی کند، چند شخصیتی نیست، نماد کامل و مظهر تام مصرف گرایی نیست و روابط دختر و پسر را عادی نمی کند؛ یعنی حداقل مثل «بن تن» این کار را نمی کند.



اما هر چه باشد قهرمانی فانتزی است، فرد بسیار ضعیفی است که با اتفاقی ناگهانی تبدیل به قهرمان و ناجی مردم می شود؛ این گونه قهرمان ها، ذهن کودکان را بشدت توهمی بار می آورد.


کافی است قدری با روان شناسان صحبت کنید تا بگویند چه بلایی بر سر کودکانمان آمده است. کودکان با وجود ضعف بسیار در عرصه درس، ورزش و انواع مهارت های فردی، در ضمیر خود منتظر حادثه ای غیبی هستند تا آنها را به قهرمانانی پولاد بدن، رزمی کاراني قوی بنیه و ناجیانی زیرک تبدیل کند.


فرزندانمان در انتظار عنکبوتی خارق العاده، دست بندی فضایی یا نیرویی ماورایی، شبانه روز خود را در توهم می گذرانند.


از جهت دیگر ناجی خود را قهرمانی غربی می انگارند و برای پایان رنج دنیا، منتظر موعودی آمریکایی هستند؛ غرب گرایی حداقل اتفاقی است که برای فرزندان ایران زمین، بخصوص برای پسرانمان می افتد.


دیوانگان؛ قهرمانان جدید کودکان


اما اعجوبه قهرمان های کودکان و نوجوانان، قهرمان های کشتی کج دنیا هستند. دیوانگانی که با وحشی گری تام، تنها در فکر خرد کردن استخوان های حریف هستند؛ نمادهای کامل خشونت افسارگسیخته که با بی عقلی روی رینگ می روند و یکدیگر را آنقدر می زنند تا دیگر نتوانند برخیزند.


احتمالاً در ویترین اسباب بازی فروشی ها، اولین چیزی که به چشمتان می آید عروسک های کوچک همین دیوانگان است. بر تن بسیاری از کودکان، تی شرت هایی می بینیم که عکس های قهرمان های کشتی کج بر روی آنها نقش بسته است.


مرگ خدا در منظومه فکری جادو


هری پاتر نیز از دیگر قهرمان هایی است که انواع محصولات را در اختیار خود گرفته است. از انواع بازی های رایانه ای گرفته تا لوازم التحریر؛ حتی این شخصیت در میان مردم کشورمان آنقدر محبوب شد که تبلیغاتی تلویزیونی متناسب با سبک آن ساخته می شود.


قهرمانی که در زندگی او خدا مرده است و با دوستانش دنیا را از لوث وجود شریرترین دشمن بشریت نجات می دهد.


نوجوان موهومی که با سحر، ذهن نوجوانانمان را جادو می کند. جادوگری که با رابطه نزدیک با «هرماینی»، رابطه نزدیک دختران و پسران را تسهیل می کند.


نمی توان در منظومه فکری داستان های هری پاتر قرار گرفت و خدا را در این منظومه جای داد؛ در مجموع قهرمان محبوبی است این هری پاتر.


خدمت جناب آقای غضنفری، وزیر محترم وزارت صنعت، معدن و تجارت و جناب آقای حسینی، وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی عرض می کنیم که منتقدین از برشمردن قهرمانان داخلی خسته شده اند، نمی دانم تا کجا می خواهیم ادامه دهیم که نسبت به جمع آوری قهرمانان غربی و برجسته نمودن قهرمانان داخلی اهتمام ورزید، چند بار بگوییم تنها وظیفه وزارت صنعت، معدن و تجارت پرداختن به قسمت مرغ و تخم مرغ نیست و تنها وظیفه وزارت ارشاد نیز کاریکاتور روزنامه ها و خانه سینما نیست. انگار در این وزارتخانه ها، کودکانمان محلی از اعراب ندارند.


ذهن فرزندان سرزمینمان از توهم های هری پاتر، بن تن و مرد عنکبوتی پر شده است؛ مصرف زدگی، مدگرایی و قانع نشدن به فضای ساده خانه، با شخصیت آنها عجین شده است، آنها شخصیتی دوگانه پیدا کرده اند، نمي دانند در دنیای واقعی زندگی کنند یا در دنیای مجازی قهرمان هایشان، فضای ساده زندگی معمولی خویش را بربتابند یا فضای ملون جهان قهرمان هایشان را، ارزش های جامعه خویش را بپذیرند یا ارزش های جامعه قهرمان هایشان را؟ معلوم نیست ذهن تازه‌کار کودکان با این حد از دوگانگی ها چگونه باید کنار بیاید.


این شخصیت ها تنها نمونه هایی از قهرمانان کودکان هستند؛ بسیاری از قهرمانان را در این مطلب کوتاه نیاوردیم، در حالي كه هنوز «میکی موس» و «بت من» از شخصیت های محبوب کودکان محسوب می شوند.




  • منبع: خبرگزاری دانشجو

- لینک کوتاه این مطلب

تاریخ انتشار:22 مهر 1391 - 23:24

نظر شما...
    • کسی که بن تن را دوست دارد

      خفه شید بیشعور ها.بن تن که قربونش برم چه هیزم تری به شما فروخته؟دیوانگان هم خودتونید.چی میشه اگه بچه ها خوش حال باشن؟ ******** بی کار angry
    • کسی که بن تن را دوست دارد

      جواب هم که نمیدید به آدم.هر کی هستی اگه یه بار دیگه همچین پستایی بذاری تو تمام اینترنت آبروتو میبرم.مردیکه ی بی اصل و نصب بی خانواده angry angry angry
    • السا

      من قبول دارم هر کاری می خوایید با هام بکنید من ار بن تن متنفرم12 سالمه
      فک نکنید بچه مذهبی ام
      خودم عاشق السا و آنا هستم
      ولی بن تن دیگه عند انحرافه
      ضمیر نا خدا گاه آدم قشنگ عیب و ایراد رو می فهمه
      من از بن تن بدم میاد
    • یه نفر

      سلام ممنون که میخواید اطلاعاتی به پدر مادرها و سایرین بدید امامطالبتون پیش پاافتاده است شما مطالب خوب و مفید بگذارید ببینیدحرف های حسابی جواب داره یا نه اگرخواستید من براتون چند مطلب خوب میفرستم
    • انسان

      واقعا برای کسانی که بن تن را دوست دارد متاسفم!
      واقعا این اسرائیلی ها و امریکایی های چه چیز هایی به خورد پچه ها می دن! و همه با بی خبری از انها استقبال می کنند :(
      من خودم هم تا چندی پیش مثل همه ی جوون های حالا فکر می کردم امریکا خوبه و با مطالبی که تا حالا خوندم به یقین رسیدم که امریکا دشمن تمام جهان است! :( :(

      نه بسیجی ام و نه غیره و غیره من فقط یه جوونی هستم که که از کنار هر چیزی بی تفاوت رد نمی شوم!

      با تشکر از عوامل سایت جنبش سایبری 313
    • پرتو

      واقعا متاسفم برای افراد غرب پرستی که با بی ادبی سعی در کتمان حقیقت به این روشنی رو دارن
      لیاقتشون همینه که قربون بن تن برن
      خدا انشالله شفاشون بده
    • پرتو

      واقعا متاسفم برای افراد غرب پرستی که با بی ادبی سعی در کتمان حقیقت به این روشنی رو دارن
      لیاقتشون همینه که قربون بن تن برن
      خدا انشالله شفاشون بده
    • منتقد

      [quote=کسی که بن تن را دوست دارد]خفه شید بیشعور ها.بن تن که قربونش برم چه هیزم تری به شما فروخته؟دیوانگان هم خودتونید.چی میشه اگه بچه ها خوش حال باشن؟ ******** بی کار angry[/quoمخفی نکن بنتن کاملا بی خود است. چون از غرب ریشه میگیرد تاکسایی مثل تورو از راه بدر کند.حالا فک میکنم در مورد تو موفق شدن.
    • کسی که بن تن را دوست دارد

      هه اره دیگه مشکل فرهنگ ما کلا همینه که فکر میکنیم که فرهنگ غرب فرهنگ نیست و فقط میخواد ما رو گمراه کنه.اصلا شما توجه نمیکنید که اونا هم ملتن و هر چیز سرگرم کننده ای که میسازن برای گمراه کردن ما نیست.
    • کسی که بن تن را دوست دارد

      من اونقدر عقلمو از دست ندادم که مثل شما بگم هرچی از غرب میاد ذهن ما رو نابود میکنه.شما اگه دوست دارین تو همین تخیلات مسخرتون بمونین و تا میتونین تو ذهن بچه ها همین تفکراتو بیارین ولی کسایی مثل من هستن که نظرشون درمورد فیلم ها و کارتونهای غربی عوض نمیشه.حالا شما تا میخواین زور بزنین این عقاید احمقانه رو تو ذهن همه پرورش بدین ولی جای شکرش باقیه کسایی مثل من هستن که با حرف خر نمیشن.
      شما تا میخواین به بن تن و کسایی که دوستش دارن توهین کنین و مسخرشون کنین.با این کار هیچی عوض نمیشه و امیدوارم بسیجی ها و مذهبیایی که کلا ملت بقیه رو ملت حساب نمیکنن و روی هر چیزی حساسیت بیجا نشون میدن سر عقل بیان.
      و درضمن شمایی که سعی دارین با حرفاتون ما رو از دیدن این کارتون ها منصرف کنین خودتون یه چیز سرگرم کننده درست کنین ما هم بن تنو میبوسیم میزاریم کنار.
      بهتره تا وقتی به سطح کارتون های امریکایی نرسیدید قضاوت بیجا نکنین بزارین ما هم لذت ببریم.
      برای هرکسیم که به خاطر این چرت و پرتا با کارتون های غربی مخالفت میکنه به شدت متاسفم و درجه بالایی از شفا رو ارزو میکنم.
    • ناشناس

      منم موافقم.
    • پرهام ، ضد میمون .

      [quote=کسی که بن تن را دوست دارد]جواب هم که نمیدید به آدم.هر کی هستی اگه یه بار دیگه همچین پستایی بذاری تو تمام اینترنت آبروتو میبرم.مردیکه ی بی اصل و نصب بی خانواده angry angry angry[/quote]


      هوی میمون ، برو تو اینترنت یه تحقیق بکن بعد بیا حرف مفت بزن مسخره . شیطان پرست به درک برو گمشو پیش همون اسرائیلی ها و بن تن میمون تر از خودت . اصلا برو بمیر منحرف فاشیسم . تو از نسل همون عرب ها و وهابی های سوسمار خوری مرتیکه تروریست . angry angry angry[/quote] بی اصل و نصب هم هفت جد عرب مفت خورته گوریل . بپا آبرو بری برات نشه خل و چل خوک . خاک بر سر پوکت . تو مگه فوضول پست هایی هستی که مردم میزارن ، خشمت هم بخوره تو سر خودت و بن تنت. بپپا تو اینترنت آبروت نره جیگر . مردشی حرف بزن قزمیت جان . خاک بر سرت . بای .
    • محمد طه

      ممنونم بابت حرف هایتان نه بن تن نه السا هیچکدام به درد نمیخورد روزی میرسد که آریایها به این موضوع پی می برند
    • مهرناز

      نقل قول: کسی که بن تن را دوست دارد
      خفه شید بیشعور ها.بن تن که قربونش برم چه هیزم تری به شما فروخته؟دیوانگان هم خودتونید.چی میشه اگه بچه ها خوش حال باشن؟ ******** بی کار angry

      نقل قول: کسی که بن تن را دوست دارد
      خفه شید بیشعور ها.بن تن که قربونش برم چه هیزم تری به شما فروخته؟دیوانگان هم خودتونید.چی میشه اگه بچه ها خوش حال باشن؟ ******** بی کار angry

      خیلی ممنونم!!! دقیق حرفای دل منو زدی...
    • محمد

      تو که میایی از هری پاتر بد میگی بیا بگو کجای فیلم اشاره به اسغفرالله مرگ خدا داره بعدشم تو بهره اول بری فیلم رو ببینی بعد بیا حرف بزنی هرمیون با هری فقط دوست معمولی همون طور که تو دانشگاه های ایران همه با هم دوستن فقط تو دانشگاه های ایران دوستن به خاطر نیاز های جنسی شون
    • ناشناس

      ⁦:-\⁩⁦:-\⁩⁦:-\⁩⁦:-\⁩⁦:-\⁩⁦:-\⁩⁦:-\⁩⁦:-\⁩⁦:-\⁩⁦:-\⁩
    • محمدهادی

      [quote=انسان]واقعا برای کسانی که بن تن را دوست دارد متاسفم!
      واقعا این اسرائیلی ها و امریکایی های چه چیز هایی به خورد پچه ها می دن! و همه با بی خبری از انها استقبال می کنند :(
      من خودم هم تا چندی پیش مثل همه ی جوون های حالا فکر می کردم امریکا خوبه و با مطالبی که تا حالا خوندم به یقین رسیدم که امریکا دشمن تمام جهان است! :( :(

      نه بسیجی ام و نه غیره و غیره من فقط یه جوونی هستم که که از کنار هر چیزی بی تفاوت رد نمی شوم!

      با تشکر از عوامل سایت جنبش سایبر[quote=انسان]واقعا برای کسانی که بن تن را دوست دارد متاسفم!
      واقعا این اسرائیلی ها و امریکایی های چه چیز هایی به خورد پچه ها می دن! و همه با بی خبری از انها استقبال می کنند :(
      من خودم هم تا چندی پیش مثل همه ی جوون های حالا فکر می کردم امریکا خوبه و با مطالبی که تا حالا خوندم به یقین رسیدم که امریکا دشمن تمام جهان است! :( :(

      نه بسیجی ام و نه غیره و غیره من فقط یه جوونی هستم که که از کنار هر چیزی بی تفاوت رد نمی شوم!

      با تشکر از عوامل سایت جنبش سایبری 313[/quote]
      راستش اگر زیاد دقت کنی می بینی واتر مارک اسراعیل روی ساعت بن تن بردار عزیز راستش امریکا دشمن همجاست از یه تضاهر می کنه خوبه ولی همیشه یه خنجر پنهان کرده همیشه هدف داره دنبال موقعیته تا یک کشوروفتح کنه راستش من می زارم برادرم فیلمشو بیبنه خودمم که وقتی کلاس دوم بودم هری پاتر رو دیدم ولی خب چنین فکرایی نکردم الانم بن تن ریبوت و من چنین فکرایی نمی کنم من با دقت بسیار فهمیدم روی لوگوی بن تن مرگ بر اسراعیل هست
    • مهمان علی

      نقل قول: کسی که بن تن را دوست دارد
      من اونقدر عقلمو از دست ندادم که مثل شما بگم هرچی از غرب میاد ذهن ما رو نابود میکنه.شما اگه دوست دارین تو همین تخیلات مسخرتون بمونین و تا میتونین تو ذهن بچه ها همین تفکراتو بیارین ولی کسایی مثل من هستن که نظرشون درمورد فیلم ها و کارتونهای غربی عوض نمیشه.حالا شما تا میخواین زور بزنین این عقاید احمقانه رو تو ذهن همه پرورش بدین ولی جای شکرش باقیه کسایی مثل من هستن که با حرف خر نمیشن.
      شما تا میخواین به بن تن و کسایی که دوستش دارن توهین کنین و مسخرشون کنین.با این کار هیچی عوض نمیشه و امیدوارم بسیجی ها و مذهبیایی که کلا ملت بقیه رو ملت حساب نمیکنن و روی هر چیزی حساسیت بیجا نشون میدن سر عقل بیان.
      و درضمن شمایی که سعی دارین با حرفاتون ما رو از دیدن این کارتون ها منصرف کنین خودتون یه چیز سرگرم کننده درست کنین ما هم بن تنو میبوسیم میزاریم کنار.
      بهتره تا وقتی به سطح کارتون های امریکایی نرسیدید قضاوت بیجا نکنین بزارین ما هم لذت ببریم.
      برای هرکسیم که به خاطر این چرت و پرتا با کارتون های غربی مخالفت میکنه به شدت متاسفم و درجه بالایی از شفا رو ارزو میکنم.

      شما به ادم های بسیجی ومذهبی هر توهینی که بخوای میکنی ولی اگر کسی به بن تن که شخصیت کارتونی هست توهین کنه جبهه میگیری برو بچسب به همونا که یک وقت در نرن برو بچه جون
    • جانم فدای رهبر

      [quote=کسی که بن تن را دوست دارد]من اونقدر عقلمو از دست ندادم که مثل شما بگم هرچی از غرب میاد ذهن ما رو نابود میکنه.شما اگه دوست دارین تو همین تخیلات مسخرتون بمونین و تا میتونین تو ذهن بچه ها همین تفکراتو بیارین ولی کسایی مثل من هستن که نظرشون درمورد فیلم ها و کارتونهای غربی عوض نمیشه.حالا شما تا میخواین زور بزنین این عقاید احمقانه رو تو ذهن همه پرورش بدین ولی جای شکرش باقیه کسایی مثل من هستن که با حرف خر نمیشن.
      شما تا میخواین به بن تن و کسایی که دوستش دارن توهین کنین و مسخرشون کنین.با این کار هیچی عوض نمیشه و امیدوارم بسیجی ها و مذهبیایی که کلا ملت بقیه رو ملت حساب نمیکنن و روی هر چیزی حساسیت بیجا نشون میدن سر عقل بیان.
      و درضمن شمایی که سعی دارین با حرفاتون ما رو از دیدن این کارتون ها منصرف کنین خودتون یه چیز سرگرم کننده درست کنین ما هم بن تنو میبوسیم میزاریم کنار.
      بهتره تا وقتی به سطح کارتون های امریکایی نرسیدید قضاوت بیجا نکنین بزارین ما هم لذت ببریم.
      برای هرکسیم که به خاطر این چرت و پرتا با کارتون های غربی مخالفت میکنه به شدت متاسفم و درجه بالایی از شفا رو ارزو میکنم.[/qu

      هیچ کس به غیر از خدا میتونه دنیا رو نجات بده
      تویی که اینقدر عاشق بن تنی پس حتما کل قسمتاشو دیدی اون قسمتی که موجودX دنیا رو نجات میده چی میگی تازه کدوم بچه مذهبی یا بسیجی ای ملت های دیگه رو ملت حساب نمیکنند دولت امریکا دولت نیست نه ملتش مردم امریکا که خوبن دولت فرانسه دولت نیست نه ملتش تو اول برو یکم راجع به بچه حزب اللهیا تحقیق کن بعد بیا حرف بزن
      تو شاید به قول خودت با حرفای ما خر نمیشی اما با فیلم های بن تن خر میشی
      تازه شما کی باشی که دستور میدی دیگه همچین پستایی نذاره به نظر من باید بیشتر هم بذاره
      تازه شما چه شکلی میخوای آبرو شو ببری نکنه میخوای از بن تن کمک بگیری
      برو بچسب به بن تن که شاید برات خدا بشه
    • مهمان امیررضا

      نقل قول: انسان
      واقعا برای کسانی که بن تن را دوست دارد متاسفم!
      واقعا این اسرائیلی ها و امریکایی های چه چیز هایی به خورد پچه ها می دن! و همه با بی خبری از انها استقبال می کنند :(
      من خودم هم تا چندی پیش مثل همه ی جوون های حالا فکر می کردم امریکا خوبه و با مطالبی که تا حالا خوندم به یقین رسیدم که امریکا دشمن تمام جهان است! :( :(

      نه بسیجی ام و نه غیره و غیره من فقط یه جوونی هستم که که از کنار هر چیزی بی تفاوت رد نمی شوم!

      با تشکر از عوامل سایت جنبش سایبری 313


      خود شماها میتونید این نماد ها و عوامل از راه بدر کردن بچه هارو بدون سرچ کردن تو اینترنت پیدا کنید؟
      اگه بخواییم اینجوری موشکافانه بررسی کنیم همین سریال ها و فیلم هایی که توی سینما پخش میشه از صد تا از این فیلم ها بدتره
    • S

      فکر میکنید طرف میاد داعشی میشه سر میبره ،از همون اول داعشی به دنیا اومده؟
      نخیر اونم بچه بوده عاشق کارتون بوده عاشق پدر مادر و آدم ها بوده و انسان دوستی ،دلسوزی داشته ،برای تبدیل یه بچه به یه قاتل روانی باید آروم آروم رفتار کرد ،السا و آنا یا همین کارتون بنتن و امثال اینا بچه رو خود پسند و خودخواه با میاره، اما با ظاهر زیبا که آدم جذب بشه ،کم کم که بچه خود پسند شد کوچکترین فشار رو تحمل نمی کنه و به همه زور میگه ،نه اشتباهش رو قبول میکنه نه رحمی به دیگران نخواهد داشت ،
      من خودم تازه از نوجوانی دراومدم ولی وقتی می شینم با دقت کارتون های اینا رو میبینم میفهمم که به هیولاها چه لباس شیک و مجلسی پوشوندن ،واقعا خیلی سازنده های بد ذات و حیوانی هستن که به بچه ها هم رحم نمیکنن
    • س

      نقل قول: پوریا
      برید گمشید عوضی ها

      همین که شما اینقدر با خودخواهی جواب میدید و توهین میکنید و حاضر نیستید حرف رو حتی تحلیل کنید یعنی اثر همین چیزها ...
    • H

      نقل قول: کسی که بن تن را دوست دارد
      جواب هم که نمیدید به آدم.هر کی هستی اگه یه بار دیگه همچین پستایی بذاری تو تمام اینترنت آبروتو میبرم.مردیکه ی بی اصل و نصب بی خانواده angry angry angry

      چقدر بی ادب
    • H

      نقل قول: مهمان امیررضا
      نقل قول: انسان
      واقعا برای کسانی که بن تن را دوست دارد متاسفم!
      واقعا این اسرائیلی ها و امریکایی های چه چیز هایی به خورد پچه ها می دن! و همه با بی خبری از انها استقبال می کنند :(
      من خودم هم تا چندی پیش مثل همه ی جوون های حالا فکر می کردم امریکا خوبه و با مطالبی که تا حالا خوندم به یقین رسیدم که امریکا دشمن تمام جهان است! :( :(

      نه بسیجی ام و نه غیره و غیره من فقط یه جوونی هستم که که از کنار هر چیزی بی تفاوت رد نمی شوم!

      با تشکر از عوامل سایت جنبش سایبری 313


      خود شماها میتونید این نماد ها و عوامل از راه بدر کردن بچه هارو بدون سرچ کردن تو اینترنت پیدا کنید؟
      اگه بخواییم اینجوری موشکافانه بررسی کنیم همین سریال ها و فیلم هایی که توی سینما پخش میشه از صد تا از این فیلم ها بدتره

      این ها برای اینه که این نماد ها با خاطره خوش در ذهن بچه بمونه وگرنه هیچ کس از شیطان پرستی و کشتن انسان و سربریدن انسان خوشش نمیاد
    • پری

      من 14سالمه چون از بچگی میدیم ازش خوشم میاد حرف شما درست اما من به منظور بد که نگاه نمیکنم. برآم جذابه
    • ناشناس

      بابا بخدا اینا کارتونه بیخیال تو دنیای واقعیت که اینا وجود ندارن اینا فقط دنبال پول در آوردن هستن اینا خودشون هم یه دین دارن فقط پیامبرشون با ما فرق میکنه
    • marvel

      کاش حداقل یه اطلاعات درست و حسابی هم داشتید.فکر کنم شما یک بار بیشتر کارتون بن تن رو ندید یا بن تن رو اصلا درست نمیشناسید.ظاهربینی شما باعث شده برخی ها فکر کنند شما دارید حرف حق میزنید و خیر و صلاح بقیه رو میخواید ولی اصلا اینجور نیست. به جای اینکه بیاید گیر الکی بدید بیاید شخصیت پردازی این شخصیت و مسئولیت پذیریش نگاهی بیندازید.شما الان دارید فقط ظاهربینی رو به کسانی که این مطلب رو میخونن یاد میدید و به طور غیر مستقیم اونها رو از پی بردن به عمق چیزی باز میدارید.تو خیلی از اپیزود های این مجموعه، بن تن حاضر شده جون خودش و یا حتی همون ساعتی که به قول شما یهویی و شانسی بهش داده شده رو فدا کنه تا مردم و عزیزانش آسیب نبینن.خیلی وقت ها مجبور شده به اون تفریح و علاقه ای که دوست داره نرسه ولی واسه نجات مردم از جون خودش مایه بذاره.
      در مورد مردعنکبوتی هم شما واقعا فکر میکنید مردعنکبوتی به خاطر قدرت های عنکبوتیش طی 57 سال محبوب ترین ابرقهرمان جهان نام گرفته؟ اگه به قدرت بود که الان ما داخل همین ایران شخصیتی میساختیم که از نظر قدرت تک باشه و تو جهان کلی محبوب بشه. ولی مشکل اینجاست شما فکر میکنید رمز جاودانگی مردعنکبوتی قدرت هاشه. باید بگم خیر.این پیتر پارکره که باعث شده مردعنکبوتی جاودانه بشه. در واقع اگه کمیک خون باشید میدونید که پیتر پسری بود که تو دبیرستان قدرت هاش رو بدست آورد. ولی در اثر بی مسئولیتی ضربه بدی هم خورد : از دست دادن عموش.
      این ماجرا خودش صدق میکنه که شما تو هر قشر جامعه که باشی بر اساس قدرت هات یه سری مسئولیت هم داری. پیتر در طی داستان هایی که در طول این سال ها داشته نشون داده که چقدر شخصیت مسئولیت پذیریه. نمونه بارزش اینکه پیتر تو دبیرستان از فلش تامپسون مدام کتک میخورد ولی یه بار هم از قدرت هاش برای اینکه فلش اذیتش نکنه استفاده نکرد. پیتر تو یکی دیگه از داستان هاش نشون داد که اگر خواستی انتقام بگیری پس یه قبر هم باید برای خودت هم بکنی و هزاران داستان دیگه...
      اینکه گفتید تو کارتون بن تن روابط دختر و پسر رو ترویج میدن، باید بگم ربطی به کارتون بن تن نداره و این یه چیز عادی واسه مردم اون وره. که حتی همین باعث میشه شخص در دوران نوجوانی دچار مشکل نشه، باعث میشه شخص در طی ازدواج هم دچار مشکل نشه ولی هیچ کدوم از این حرفا تو جامعه یاد داده نمیشه و کسانی مثل شما به جای اینکه اول بررسی کنند، بر علیه این کاراکتر ها طغیان به پا میکنند.
      همین طور که تو مقاله هم اشاره کردید پیتر تا قبل از 18 سالگی با هیچ دختری نبوده و تا الان لب به سیگار و مواد مخدر نزده. پس میتونه با توجه به این مسائل و مسئولیت پذیریش، الگوی خوبی برای جوان هامون باشه. به امید روزی که این چیز ها تو جامعه جا بیفتن
    • جیگیلی جیگیلی

      حرفاتونو قبول دارم به اروا خاک عمم پسر عمم بود که بخاطر همین این شاسکول باشلوار کردی سبز‌ رودید تحت تاثیر قرار گرفت چن سال دیگه باید بفرستیمش باغ وحش:-!
    • جیگیلی جیگیلی

      نقل قول: کسی که بن تن را دوست دارد
      خفه شید بیشعور ها.بن تن که قربونش برم چه هیزم تری به شما فروخته؟دیوانگان هم خودتونید.چی میشه اگه بچه ها خوش حال باشن؟ ******** بی کار angry

      توبرو برای عید قربان بن تن جونت فداش رو هیزم تر تواین خشکسالی پیدانمره که بفروشی دیوانگان هم اون مخ تاب برداشتته بچه هاهم همی جوری خوشحالن;-)
    • ایلیا

      ۱ هری پاتر یه کتابه،در زمن کارتون هم نیست،۲ سوال:《کارتون برای گذراندن وقت و شاد شدن هست همه کارتون ها که نباید یه مضمون اخلاقی یا یه همچین چیزی باشه》. ۳کشتی کچ یه ورزشه کاملاً علمی هست. ۴ اخه تو خودت زن یا gf نداری؟ خوب تو سنی که هری پاتر بود (۱۴،۱۵،۱۶،۱۷)سال همه این اتفاق براشون می افتد(البته برای آدم های عادی) فکر کنم به این افکارت از تو تخم مرغ شانسی به دنیا آمدی.۵بن تن رو دوس ندارم ولی همه قسمت هاش رو دیدم ولی همچین بد نیست که تو میگی.۶ هری پاتر و به فضای ساده ی خانه راضی نشد چو به خاطر پسر خاله و شوهر خاله و خاله اش داشت در آنجا عذاب می کشید.۷ما جای این ها نیازاریم؟ هیچ کدوم آخ قهرمانان ایرانی به اندازه ی اینا جذاب نیستند
    • ایلیا

      چقدر سخت است دین دار بار بیاورند! کسایی مثل تو هستند که باعث می شوند مملکت این قدر فلک زده باشه، سیاست و با زور دین میکنید تو حلقمون. هرکی هر کاری کنه به خودش مربوطه تو چرا می آیی سنگ مردم رو به سینه می زنی خوب تو کارتون یا فیلم نبین برو برای جلوگیری از کرونا پنبه بکن تو مخرج. برو حرفای مکارم رو گوش کن و با صدای قرآن خمینی بگیر بخواب
    • بن تن قهرمان

      بن تن قهرمانه پس لطفا اینقدر براش حاشیه درست نکنین
    • Rezaye

      [quote=کسی که بن تن را دوست دارد]خفه شید بیشعور ها.بن تن که قربونش برم چه هیزم تری به شما فروخته؟دیوانگان هم خودتونید.چی میشه اگه بچه ها خوش حال باشن؟ ******** بی کار angry[/quote
      کاملا در اشتباهی عزیزم کشور های صهیونیستی با کارتون های غیر مناسب میخوان ذهن بچه هامون و خراب کنن!!!
    • Rezaye

      مرسی از سایت خوبتون خیلی مطلب مفیدی بود❤
    • Rezaye

      نقل قول: کسی که بن تن را دوست دارد
      من اونقدر عقلمو از دست ندادم که مثل شما بگم هرچی از غرب میاد ذهن ما رو نابود میکنه.شما اگه دوست دارین تو همین تخیلات مسخرتون بمونین و تا میتونین تو ذهن بچه ها همین تفکراتو بیارین ولی کسایی مثل من هستن که نظرشون درمورد فیلم ها و کارتونهای غربی عوض نمیشه.حالا شما تا میخواین زور بزنین این عقاید احمقانه رو تو ذهن همه پرورش بدین ولی جای شکرش باقیه کسایی مثل من هستن که با حرف خر نمیشن.
      شما تا میخواین به بن تن و کسایی که دوستش دارن توهین کنین و مسخرشون کنین.با این کار هیچی عوض نمیشه و امیدوارم بسیجی ها و مذهبیایی که کلا ملت بقیه رو ملت حساب نمیکنن و روی هر چیزی حساسیت بیجا نشون میدن سر عقل بیان.
      و درضمن شمایی که سعی دارین با حرفاتون ما رو از دیدن این کارتون ها منصرف کنین خودتون یه چیز سرگرم کننده درست کنین ما هم بن تنو میبوسیم میزاریم کنار.
      بهتره تا وقتی به سطح کارتون های امریکایی نرسیدید قضاوت بیجا نکنین بزارین ما هم لذت ببریم.
      برای هرکسیم که به خاطر این چرت و پرتا با کارتون های غربی مخالفت میکنه به شدت متاسفم و درجه بالایی از شفا رو ارزو میکنم.



      خدا خودتو شفا بده جناب عشق بن تن وقتی مغزت گنجایش فهمیدن این حرف ها رو نداره پس بشین سر جات و کم تر حرف بزن...
    • Rezaye

      نقل قول: ایلیا
      ۱ هری پاتر یه کتابه،در زمن کارتون هم نیست،۲ سوال:《کارتون برای گذراندن وقت و شاد شدن هست همه کارتون ها که نباید یه مضمون اخلاقی یا یه همچین چیزی باشه》. ۳کشتی کچ یه ورزشه کاملاً علمی هست. ۴ اخه تو خودت زن یا gf نداری؟ خوب تو سنی که هری پاتر بود (۱۴،۱۵،۱۶،۱۷)سال همه این اتفاق براشون می افتد(البته برای آدم های عادی) فکر کنم به این افکارت از تو تخم مرغ شانسی به دنیا آمدی.۵بن تن رو دوس ندارم ولی همه قسمت هاش رو دیدم ولی همچین بد نیست که تو میگی.۶ هری پاتر و به فضای ساده ی خانه راضی نشد چو به خاطر پسر خاله و شوهر خاله و خاله اش داشت در آنجا عذاب می کشید.۷ما جای این ها نیازاریم؟ هیچ کدوم آخ قهرمانان ایرانی به اندازه ی اینا جذاب نیستند

      آقای محترم جذابیت مهم نیست

      مهم تربیت درست بچه هاست
    • مهمان سامان

      نقل قول: السا
      من قبول دارم هر کاری می خوایید با هام بکنید من ار بن تن متنفرم12 سالمه
      فک نکنید بچه مذهبی ام
      خودم عاشق السا و آنا هستم
      ولی بن تن دیگه عند انحرافه
      ضمیر نا خدا گاه آدم قشنگ عیب و ایراد رو می فهمه
      من از بن تن بدم میاد
    • مهمان سامان

      اینا همه الکین چرا فیلم های ایرانی رو نمیگین بن تن هیچ شیطانی نیسش
    • مهمان سامان

      نقل قول: پرتو
      واقعا متاسفم برای افراد غرب پرستی که با بی ادبی سعی در کتمان حقیقت به این روشنی رو دارن
      لیاقتشون همینه که قربون بن تن برن
      خدا انشالله شفاشون بده

      خدا تو رو شفا بده که حرف اینا رو باور میکنی
    • مهمان سامان

      [quote=پرهام ، ضد میمون .][quote=کسی که بن تن را دوست دارد]جواب هم که نمیدید به آدم.هر کی هستی اگه یه بار دیگه همچین پستایی بذاری تو تمام اینترنت آبروتو میبرم.مردیکه ی بی اصل و نصب بی خانواده angry angry angry[/quote]


      هوی میمون ، برو تو اینترنت یه تحقیق بکن بعد بیا حرف مفت بزن مسخره . شیطان پرست به درک برو گمشو پیش همون اسرائیلی ها و بن تن میمون تر از خودت . اصلا برو بمیر منحرف فاشیسم . تو از نسل همون عرب ها و وهابی های سوسمار خوری مرتیکه تروریست . angry angry angry[/quote] بی اصل و نصب هم هفت جد عرب مفت خورته گوریل . بپا آبرو بری برات نشه خل و چل خوک . خاک بر سر پوکت . تو مگه فوضول پست هایی هستی که مردم میزارن ، خشمت هم بخوره تو سر خودت و بن تنت. بپپا تو اینترنت آبروت نره جیگر . مردشی حرف بزن قزمیت جان . خاک بر سرت . بای .[/quote]
      برو شفات بده بن تن اصلا شیطاتی نیس اینا همش الکیه واقعا که هرکی باور میکنه همه چرند حده
    • مهمان سامان

      نقل قول: H
      نقل قول: کسی که بن تن را دوست دارد
      جواب هم که نمیدید به آدم.هر کی هستی اگه یه بار دیگه همچین پستایی بذاری تو تمام اینترنت آبروتو میبرم.مردیکه ی بی اصل و نصب بی خانواده angry angry angry

      چقدر بی ادب

      واقعا فقط بلدین ازین حرفا بزنین بن تن اصلا شیطانی نیس مردم با این کارتونا سرگرم میشن کارتونای ایرانب که هیچ سرگرمی ندارن
    • hamid reza 1387

      [quote=جانم فدای رهبر][quote=کسی که بن تن را دوست دارد]من اونقدر عقلمو از دست ندادم که مثل شما بگم هرچی از غرب میاد ذهن ما رو نابود میکنه.شما اگه دوست دارین تو همین تخیلات مسخرتون بمونین و تا میتونین تو ذهن بچه ها همین تفکراتو بیارین ولی کسایی مثل من هستن که نظرشون درمورد فیلم ها و کارتونهای غربی عوض نمیشه.حالا شما تا میخواین زور بزنین این عقاید احمقانه رو تو ذهن همه پرورش بدین ولی جای شکرش باقیه کسایی مثل من هستن که با حرف خر نمیشن.
      شما تا میخواین به بن تن و کسایی که دوستش دارن توهین کنین و مسخرشون کنین.با این کار هیچی عوض نمیشه و امیدوارم بسیجی ها و مذهبیایی که کلا ملت بقیه رو ملت حساب نمیکنن و روی هر چیزی حساسیت بیجا نشون میدن سر عقل بیان.
      و درضمن شمایی که سعی دارین با حرفاتون ما رو از دیدن این کارتون ها منصرف کنین خودتون یه چیز سرگرم کننده درست کنین ما هم بن تنو میبوسیم میزاریم کنار.
      بهتره تا وقتی به سطح کارتون های امریکایی نرسیدید قضاوت بیجا نکنین بزارین ما هم لذت ببریم.
      برای هرکسیم که به خاطر این چرت و پرتا با کارتون های غربی مخالفت میکنه به شدت متاسفم و درجه بالایی از شفا رو ارزو میکنم.[/qu

      هیچ کس به غیر از خدا میتونه دنیا رو نجات بده
      تویی که اینقدر عاشق بن تنی پس حتما کل قسمتاشو دیدی اون قسمتی که موجودX دنیا رو نجات میده چی میگی تازه کدوم بچه مذهبی یا بسیجی ای ملت های دیگه رو ملت حساب نمیکنند دولت امریکا دولت نیست نه ملتش مردم امریکا که خوبن دولت فرانسه دولت نیست نه ملتش تو اول برو یکم راجع به بچه حزب اللهیا تحقیق کن بعد بیا حرف بزن
      تو شاید به قول خودت با حرفای ما خر نمیشی اما با فیلم های بن تن خر میشی
      تازه شما کی باشی که دستور میدی دیگه همچین پستایی نذاره به نظر من باید بیشتر هم بذاره
      تازه شما چه شکلی میخوای آبرو شو ببری نکنه میخوای از بن تن کمک بگیری
      برو بچسب به بن تن که شاید برات خدا بشه[/quote]



      واقعا حرف دل منو زدی ممنونم
    • hamid reza 1387

      [quote=پرهام ، ضد میمون .][quote=کسی که بن تن را دوست دارد]جواب هم که نمیدید به آدم.هر کی هستی اگه یه بار دیگه همچین پستایی بذاری تو تمام اینترنت آبروتو میبرم.مردیکه ی بی اصل و نصب بی خانواده angry angry angry[/quote]


      هوی میمون ، برو تو اینترنت یه تحقیق بکن بعد بیا حرف مفت بزن مسخره . شیطان پرست به درک برو گمشو پیش همون اسرائیلی ها و بن تن میمون تر از خودت . اصلا برو بمیر منحرف فاشیسم . تو از نسل همون عرب ها و وهابی های سوسمار خوری مرتیکه تروریست . angry angry angry[/quote] بی اصل و نصب هم هفت جد عرب مفت خورته گوریل . بپا آبرو بری برات نشه خل و چل خوک . خاک بر سر پوکت . تو مگه فوضول پست هایی هستی که مردم میزارن ، خشمت هم بخوره تو سر خودت و بن تنت. بپپا تو اینترنت آبروت نره جیگر . مردشی حرف بزن قزمیت جان . خاک بر سرت . بای .[/quote]



      گل گفتی، اینایی که میگن بن تن خوبه ما بن تن رو دوست داریم برن پیش بن تن کمک بگیرند؛
      همین آدم ها یا بهتره بگم حیوونا یه مشت بی شعور تروریست شیطان پرست سگ آشغال بی خدای بی دین ******* هستند.
    • hamid reza 1387

      نقل قول: S
      فکر میکنید طرف میاد داعشی میشه سر میبره ،از همون اول داعشی به دنیا اومده؟
      نخیر اونم بچه بوده عاشق کارتون بوده عاشق پدر مادر و آدم ها بوده و انسان دوستی ،دلسوزی داشته ،برای تبدیل یه بچه به یه قاتل روانی باید آروم آروم رفتار کرد ،السا و آنا یا همین کارتون بنتن و امثال اینا بچه رو خود پسند و خودخواه با میاره، اما با ظاهر زیبا که آدم جذب بشه ،کم کم که بچه خود پسند شد کوچکترین فشار رو تحمل نمی کنه و به همه زور میگه ،نه اشتباهش رو قبول میکنه نه رحمی به دیگران نخواهد داشت ،
      من خودم تازه از نوجوانی دراومدم ولی وقتی می شینم با دقت کارتون های اینا رو میبینم میفهمم که به هیولاها چه لباس شیک و مجلسی پوشوندن ،واقعا خیلی سازنده های بد ذات و حیوانی هستن که به بچه ها هم رحم نمیکنن




      بله درست می گی؛ خدا لعنت کنه این سازنده های فیلم ها، سریال ها، انیمیشن ها و بازی های شیطانیو؛ حتما خود این سازنده ها شیطان پرستن که این چیز ها رو می سازند.
    • hamid reza 1387

      منم تا سال پیش عاشق بن تن بودم همه ی قسمت هاش هم دیده بودم تا این که از علامت های شیطانی توی این انیمیشن با خبر شدم. برای همین دیگه ولش کردم.
      ممنونم که با خبرمون می کنید.
      تازه اون کسایی که می گن بن تن شیطانی نیست مطمئنا شیطان پرستن.
    • امیرحسین

      سلام خدمت سایت باید بگم:
      ۱-جادو حقیقت داره و درقران اشاره شده و چیزی که اطلاع نداری نگو قدرت های ماورایی و .. وبه مسخره بکشونیش چیزی را که امتحان نکردی واطلاع نداری درموردش بحث نکن جادو حقیقت داره ولی نه به اندازه هری پاتر
      ۲- هرکشوری کارتون خاص خودشو ارائه میده وهرکی دوست داره خوشش میاد یانمیاد به کسی مثل شماربطی نداره که بن تن یا مرد عنکبوتیو بخوای قضاوت کنی
      ۳- درکارتون بن تن نکته های خوبی دیگری هم هس کمک به مردم و .. شاید تخیلی بودنش بیش از حد باشه اما خوبی هاشم باید درنظرگرفت
      ۵ -کشور ماکارتون باحالی نداره که بخوان تماشا کنن فرزندها پس مجبورن به کارتون های غرب پهنابیارن
      ۶-دربن تن به مفاهیم خاص کوانتوم و سفردرزمان اشاره شده و این هاهم جزو خوبی هاش هست
      ۷-در فصل چهارالبیدو به قدرت ذهن بالایی دست یافت وتازه جهانوشناخت گفت جهان یعنی اینجوریه اونی که کهکشانویاخت خیلی قدرتمنده اشاره ای به خدا و.. و قدرتش کرد
      ۸- مشاهده کن بعد حرف بزن چیزی را که خودت نمیخوای به بقیه نظرتونگو چون کسی براش نظرت مهم نیست
    • مهمان مجتبی

      نقل قول: کسی که بن تن را دوست دارد
      من اونقدر عقلمو از دست ندادم که مثل شما بگم هرچی از غرب میاد ذهن ما رو نابود میکنه.شما اگه دوست دارین تو همین تخیلات مسخرتون بمونین و تا میتونین تو ذهن بچه ها همین تفکراتو بیارین ولی کسایی مثل من هستن که نظرشون درمورد فیلم ها و کارتونهای غربی عوض نمیشه.حالا شما تا میخواین زور بزنین این عقاید احمقانه رو تو ذهن همه پرورش بدین ولی جای شکرش باقیه کسایی مثل من هستن که با حرف خر نمیشن.
      شما تا میخواین به بن تن و کسایی که دوستش دارن توهین کنین و مسخرشون کنین.با این کار هیچی عوض نمیشه و امیدوارم بسیجی ها و مذهبیایی که کلا ملت بقیه رو ملت حساب نمیکنن و روی هر چیزی حساسیت بیجا نشون میدن سر عقل بیان.
      و درضمن شمایی که سعی دارین با حرفاتون ما رو از دیدن این کارتون ها منصرف کنین خودتون یه چیز سرگرم کننده درست کنین ما هم بن تنو میبوسیم میزاریم کنار.
      بهتره تا وقتی به سطح کارتون های امریکایی نرسیدید قضاوت بیجا نکنین بزارین ما هم لذت ببریم.
      برای هرکسیم که به خاطر این چرت و پرتا با کارتون های غربی مخالفت میکنه به شدت متاسفم و درجه بالایی از شفا رو ارزو میکنم.

      ببیین تو اصلن عقل نداری
    • ا

      اتفاقا هری و اون دختره تنها افرادی بودن که نشون دادن میشه تا اخر فقط دوست عادی بود ولی انصافا کاری به اینچیزا ندارم ولی رولینگ به افسانه های شهری دروغ دامن زده با جارو یا چوب نپیشه جادو کرد کوچکترین وسیلش شمعه طلسم سیاه که بخواین بزنین مواد زیادی میخواد کمکم باید اسم طرفو بدونین . نمیدونم چرا همه دارن به اسم موعود از خودشون حرف در میارن؟
    • ا

      نقل قول: Rezaye
      نقل قول: کسی که بن تن را دوست دارد
      من اونقدر عقلمو از دست ندادم که مثل شما بگم هرچی از غرب میاد ذهن ما رو نابود میکنه.شما اگه دوست دارین تو همین تخیلات مسخرتون بمونین و تا میتونین تو ذهن بچه ها همین تفکراتو بیارین ولی کسایی مثل من هستن که نظرشون درمورد فیلم ها و کارتونهای غربی عوض نمیشه.حالا شما تا میخواین زور بزنین این عقاید احمقانه رو تو ذهن همه پرورش بدین ولی جای شکرش باقیه کسایی مثل من هستن که با حرف خر نمیشن.
      شما تا میخواین به بن تن و کسایی که دوستش دارن توهین کنین و مسخرشون کنین.با این کار هیچی عوض نمیشه و امیدوارم بسیجی ها و مذهبیایی که کلا ملت بقیه رو ملت حساب نمیکنن و روی هر چیزی حساسیت بیجا نشون میدن سر عقل بیان.
      و درضمن شمایی که سعی دارین با حرفاتون ما رو از دیدن این کارتون ها منصرف کنین خودتون یه چیز سرگرم کننده درست کنین ما هم بن تنو میبوسیم میزاریم کنار.
      بهتره تا وقتی به سطح کارتون های امریکایی نرسیدید قضاوت بیجا نکنین بزارین ما هم لذت ببریم.
      برای هرکسیم که به خاطر این چرت و پرتا با کارتون های غربی مخالفت میکنه به شدت متاسفم و درجه بالایی از شفا رو ارزو میکنم.



      خدا خودتو شفا بده جناب عشق بن تن وقتی مغزت گنجایش فهمیدن این حرف ها رو نداره پس بشین سر جات و کم تر حرف بزن...


      نقل قول: کسی که بن تن را دوست دارد
      خفه شید بیشعور ها.بن تن که قربونش برم چه هیزم تری به شما فروخته؟دیوانگان هم خودتونید.چی میشه اگه بچه ها خوش حال باشن؟ ******** بی کار angry


      بن تن مشکلی نداره ولی شما با بی ادبیتون ابروی فن ها و طرفداران بن تن رو بردید ،
    • حسین

      فقط بن تن
    • حسین

      ببینید شاید چیزایی که شما گفتید درست باشه ولی این رو هم در نظر بگیرید که بعضی نکات خوب و اموزنده هم داره در مورد اون علامت های شیطانی هم فقط بن تن نیست اکثر کارتون های غربی این علامات رو دارن مخصوصا انیمیشن های دیزنی کاشکی کشور خودمونم ا این انیمیشن های جذاب بسازه اونوقت بیاین بگین که بچه ها بن تن نگاه نکنند
    • حسین

      بن تن اونقدر ها هم بد نیست ولی بعضیا با بی ادبیشون اون رو بد تر جلوه میدن
    • .....

      به نظرم هیچ کارتونی نیست که این چیایی که شما میگین رو نداشته باشه ولی چاره چیه فقط همین ها هستن دیگه
    • مهمان رضا

      نقل قول: پری
      من 14سالمه چون از بچگی میدیم ازش خوشم میاد حرف شما درست اما من به منظور بد که نگاه نمیکنم. برآم جذابه

      سلام عزیز اتفاقا این کارتونارو جذاب میسازن که بقیه جذبش بشن اگه جذاب نباشه به چه دردشون میخوره
    • نا شناس

      نقل قول: پری
      من 14سالمه چون از بچگی میدیم ازش خوشم میاد حرف شما درست اما من به منظور بد که نگاه نمیکنم. برآم جذابه

      عزیزم اینا رو ناخوداگاه تاثیر میزاره و ادمو بد میکنه کاری به منظور فیلم دیدن نداره
    • نا شناس

      نقل قول: marvel
      کاش حداقل یه اطلاعات درست و حسابی هم داشتید.فکر کنم شما یک بار بیشتر کارتون بن تن رو ندید یا بن تن رو اصلا درست نمیشناسید.ظاهربینی شما باعث شده برخی ها فکر کنند شما دارید حرف حق میزنید و خیر و صلاح بقیه رو میخواید ولی اصلا اینجور نیست. به جای اینکه بیاید گیر الکی بدید بیاید شخصیت پردازی این شخصیت و مسئولیت پذیریش نگاهی بیندازید.شما الان دارید فقط ظاهربینی رو به کسانی که این مطلب رو میخونن یاد میدید و به طور غیر مستقیم اونها رو از پی بردن به عمق چیزی باز میدارید.تو خیلی از اپیزود های این مجموعه، بن تن حاضر شده جون خودش و یا حتی همون ساعتی که به قول شما یهویی و شانسی بهش داده شده رو فدا کنه تا مردم و عزیزانش آسیب نبینن.خیلی وقت ها مجبور شده به اون تفریح و علاقه ای که دوست داره نرسه ولی واسه نجات مردم از جون خودش مایه بذاره.
      در مورد مردعنکبوتی هم شما واقعا فکر میکنید مردعنکبوتی به خاطر قدرت های عنکبوتیش طی 57 سال محبوب ترین ابرقهرمان جهان نام گرفته؟ اگه به قدرت بود که الان ما داخل همین ایران شخصیتی میساختیم که از نظر قدرت تک باشه و تو جهان کلی محبوب بشه. ولی مشکل اینجاست شما فکر میکنید رمز جاودانگی مردعنکبوتی قدرت هاشه. باید بگم خیر.این پیتر پارکره که باعث شده مردعنکبوتی جاودانه بشه. در واقع اگه کمیک خون باشید میدونید که پیتر پسری بود که تو دبیرستان قدرت هاش رو بدست آورد. ولی در اثر بی مسئولیتی ضربه بدی هم خورد : از دست دادن عموش.
      این ماجرا خودش صدق میکنه که شما تو هر قشر جامعه که باشی بر اساس قدرت هات یه سری مسئولیت هم داری. پیتر در طی داستان هایی که در طول این سال ها داشته نشون داده که چقدر شخصیت مسئولیت پذیریه. نمونه بارزش اینکه پیتر تو دبیرستان از فلش تامپسون مدام کتک میخورد ولی یه بار هم از قدرت هاش برای اینکه فلش اذیتش نکنه استفاده نکرد. پیتر تو یکی دیگه از داستان هاش نشون داد که اگر خواستی انتقام بگیری پس یه قبر هم باید برای خودت هم بکنی و هزاران داستان دیگه...
      اینکه گفتید تو کارتون بن تن روابط دختر و پسر رو ترویج میدن، باید بگم ربطی به کارتون بن تن نداره و این یه چیز عادی واسه مردم اون وره. که حتی همین باعث میشه شخص در دوران نوجوانی دچار مشکل نشه، باعث میشه شخص در طی ازدواج هم دچار مشکل نشه ولی هیچ کدوم از این حرفا تو جامعه یاد داده نمیشه و کسانی مثل شما به جای اینکه اول بررسی کنند، بر علیه این کاراکتر ها طغیان به پا میکنند.
      همین طور که تو مقاله هم اشاره کردید پیتر تا قبل از 18 سالگی با هیچ دختری نبوده و تا الان لب به سیگار و مواد مخدر نزده. پس میتونه با توجه به این مسائل و مسئولیت پذیریش، الگوی خوبی برای جوان هامون باشه. به امید روزی که این چیز ها تو جامعه جا بیفتن

      دوست عزیز الان می فهمم چرا امامان و قران نقل شده که جهنمیان در اینده بیشترند(در این دوره) چون بر سر چیز هایی که ساخته دست شیطانه تعصب دارن و عاشقشن اونم فقط به خاطر اینه که ایمانشون به خدا از بین رفته به خدا قسم اگه از این جبهه که درش هستید برنگردید در اخرالزمان در کنار دجال خواهید بود و دربرابر امامتون جنگ خواهید کرد.
    • نا شناس

      نقل قول: ایلیا
      ۱ هری پاتر یه کتابه،در زمن کارتون هم نیست،۲ سوال:《کارتون برای گذراندن وقت و شاد شدن هست همه کارتون ها که نباید یه مضمون اخلاقی یا یه همچین چیزی باشه》. ۳کشتی کچ یه ورزشه کاملاً علمی هست. ۴ اخه تو خودت زن یا gf نداری؟ خوب تو سنی که هری پاتر بود (۱۴،۱۵،۱۶،۱۷)سال همه این اتفاق براشون می افتد(البته برای آدم های عادی) فکر کنم به این افکارت از تو تخم مرغ شانسی به دنیا آمدی.۵بن تن رو دوس ندارم ولی همه قسمت هاش رو دیدم ولی همچین بد نیست که تو میگی.۶ هری پاتر و به فضای ساده ی خانه راضی نشد چو به خاطر پسر خاله و شوهر خاله و خاله اش داشت در آنجا عذاب می کشید.۷ما جای این ها نیازاریم؟ هیچ کدوم آخ قهرمانان ایرانی به اندازه ی اینا جذاب نیستند

      اخه ملت چرا نمیفهمین امریکا زیر دست صهیونیسته و دارن روی پروژه محو کردن دین و خدا از ذهن تمام انسان ها کار میکنن به این دلیل که بیشتر مردم رو در اون دنیا اهل جهنم کنن و در اخرالزمان مردم طرف دجال رو بگیرن تقریبا تمام این فیلما اعم از کمپانی های مارول و دی سی و دیزنی و... هم بی خبر از این کار شیطانی دارن در جبهه اونا کار میکنن
    • نا شناس

      نقل قول: حسین
      ببینید شاید چیزایی که شما گفتید درست باشه ولی این رو هم در نظر بگیرید که بعضی نکات خوب و اموزنده هم داره در مورد اون علامت های شیطانی هم فقط بن تن نیست اکثر کارتون های غربی این علامات رو دارن مخصوصا انیمیشن های دیزنی کاشکی کشور خودمونم ا این انیمیشن های جذاب بسازه اونوقت بیاین بگین که بچه ها بن تن نگاه نکنند

      اقا حسین به اون اسمت قسمت میدم تویکی گوش بده اینا همش توطئه ی شیطانه اگه نکات اموزنده کمی توش نزارن اونوقت خداییش ضایع نیست که شیطانیه؟؟؟؟
      اینا پوششه
    • نا شناس

      نقل قول: ایلیا
      چقدر سخت است دین دار بار بیاورند! کسایی مثل تو هستند که باعث می شوند مملکت این قدر فلک زده باشه، سیاست و با زور دین میکنید تو حلقمون. هرکی هر کاری کنه به خودش مربوطه تو چرا می آیی سنگ مردم رو به سینه می زنی خوب تو کارتون یا فیلم نبین برو برای جلوگیری از کرونا پنبه بکن تو مخرج. برو حرفای مکارم رو گوش کن و با صدای قرآن خمینی بگیر بخواب

      تو هم برو بشین بن تن رو ببین و در اینده هم با دین و خدا و امام زمانتو هر چیزی که مربوط به خداست بجنگ و برای دجال فتوحات کن بعدش هم به دست با کفایت امام زمان به درک واصل شو و برو در جهنم و عذاب فیلم های شیطانی ایی که دیدی رو بچش
    • نا شناس

      نقل قول: بن تن قهرمان
      بن تن قهرمانه پس لطفا اینقدر براش حاشیه درست نکنین

      تو به جای اینکه امامانتو که واقعی بودن و اسوه فداکاری و ابرقهرمانی بودنو دوست داشته باشی چسبیدی به شخصیتی که وجود خارجی نداره و مدارک زیادی مبنی بر شیطانی بودنش هست
ورود به نسخه موبایل سایت عــــهــــد