توطئه عربستان و آمریکا برای بمباران اماکن مقدس مکه و نسبت دادن آن به انصارالله

(بسم الله الرحمن الرحیم)

یک پایگاه خبری لبنانی به نقل از منابع روس گزارش داد که واشنگتن و ریاض قصد دارند برای متهم کردن یمن و قانونی جلوه دادن جنایات خود علیه مردم این کشور، حملاتی را علیه اماکن مقدس شهر مکه ترتیب دهند و یمن را به ارتکاب آن متهم کنند.


سرویس اطلاعاتی روسیه از طرح آمریکا و عربستان برای بمباران اماکن مذهبی مکه خبر داد.

وبگاه خبری «الخبر برس» لبنان به نقل از سرویس اطلاعاتی روسیه گزارش داد که آمریکا و عربستان قصد دارند مکه به ویژه کعبه و مناطق مجاور آن را بمباران و یمن را به انجام این حملات متهم کنند.

به گزارش سرویس اطلاعاتی روسیه هدف واشنگتن و ریاض این است که ملت‌های مسلمان به این حملات اعتراض و نیروهای نظامی خود را به بهانه دفاع از اماکن مقدس به یمن اعزام کنند.

پس از اینکه کشورهای اسلامی و اعراب نپذیرفتند که سربازان خود را برای جنگ زمینی به یمن اعزام کنند، کارشناسان نظامی پیش‌بینی کردند عربستان سعودی از انجام این عمل شنیع سرباز نخواهد زد.

به گفته این کارشناسان، پیروزی‌های ارتش یمن، عربستان را وادار خواهد کرد که چنین جنایاتی را علیه مقدسات اسلامی مرتکب شود.

عربستان سعودی سه‌شنبه‌شب اول اردیبهشت (21 آوریل) پس از 27 روز بمباران شبانه روزی یمن، پایان تجاوز نظامی موسوم به عملیات «طوفان قاطع» علیه این کشور را اعلام کرد و همزمان از آغاز عملیاتی جدید موسوم به «بازگرداندن امید به یمن» خبر داد.

عربستان، عملیات «طوفان قاطع» را که تاکنون بیش از سه هزار کشته و هزاران زخمی برجای گذاشته است، بامداد روز ششم فروردین آغاز و هدف آن را بازگرداندن رئیس جمهور مستعفی یمن به قدرت در یمن اعلام کرد، اما با مقاومت مردم، ارتش و جنبش انصارالله یمن، تاکنون به این هدف و دیگر اهداف اعلامی نرسیده است.



- لینک کوتاه این مطلب

» فارس
تاریخ انتشار:9 خرداد 1394 - 3:12

نظر شما...
ورود به نسخه موبایل سایت عــــهــــد