کلیپ / استاد پناهیان - منطق شدیدترین فتنه!

(بسم الله الرحمن الرحیم)

 استاد پناهیان - منطق شدیدترین فتنه!

متن کلیپ:

این فتنه‌های آخرالزمان که امام رضا فرمود: «مِمَّن یَنتَحِلُ مَوَدّتَنا» از کسانی که ما اهل‌بیت را دوست دارند فتنه‌ای به پا می‌کنند شدیدتر از فتنۀ دجّال، منطقش چیه؟! آقا چه‌جوری می‌شود یک نفر برای اهل‌بیت گریه بکند، مودّت اهل‌بیت را داشته باشد، بعد فتنه بکند بدتر از فتنۀ دجّال؟ چی می‌شود شما بگو. من به شما منطقش را عرض کنم.

این می‌دانی امام حسین را چرا دوست دارد؟ چون امام حسین مظلوم است. خب می‌دانی انسان یک گرایشی به مظلوم دارد. به خدا قسم بعضی از اینهایی که امام حسین را به دلیل مظلومیّت دوست دارند، وقتی ببینند امام زمان مقتدر است دوستش ندارند. اصلاً اینها با یک امامِ مظلوم بیشتر حال می‌کنند. مقتدر که می‌شود جلویش می‌ایستند می‌گویند تو فرزند پیغمبر نیستی.

این اتفاق‌ها در تاریخ افتاده! امیرالمؤمنین علی(ع) همین‌جوری متّهم شد. اینها تازه نیست. ابن‌ملجم مرادی می‌گفت یا علی من در همۀ دنیا از همه کس بیشتر تو را دوست دارم. ولی بعد گرایش پیدا کرد به خوارج. چرا؟ شما در شهرتان دو هزار تا...، دو هزار نفر کشته بشوند زن و بچه‌هایش ناله بزنند. آقا دو هزار تا زن و بچه، یتیم، احساساتش را جریحه‌دار کرد، عاطفه‌اش تحریک شد، از علی بدش آمد. آخی! ابن‌ملجم تو چقدر اخلاقی هستی! چقدر عاطفی هستی بی‌دین!

انسان یک گرایشی به مظلوم دارد. وقتی ببینند امام زمان مقتدر است دوستش ندارند. جلویش می‌ایستند می‌گویند تو فرزند پیغمبر نیستی.

- لینک کوتاه این مطلب

» بیان معنوی
تاریخ انتشار:21 اسفند 1395 - 22:40

نظر شما...
ورود به نسخه موبایل سایت عــــهــــد