اوصاف گروه داعش و جبهه النصره در روایتی عجیب از امیرالمومنین +عکس

(بسم الله الرحمن الرحیم)
در کتاب حدیثی ابو نعیم اصفهانی حدیثی آمده که در آن به بیان اوصاف قومی از اقوام آخر الزمان اشاره دارد و این اوصاف بسیار با حالات وهابیون و سلفی هایی که الان در سوریه مشغول جنگ اند مطابقت دارد .

 

اوصاف گروه داعش و جبهه النصره در روایتی عجیب از امیرالمومنین +عکس

 

حضرت فرموده اند : "إذا رأیتم الرایات السود فالزموا الأرض ولا تحرکوا أیدیکم و لا أرجلکم ثم یظهر قوم ضعفاء لا یُوبه لهم قلوبهم کزُبَر الحدید هم "أصحاب الدولة” لا یفون بعهد ولا میثاق یدعون إلى الحق ولیسوا من أهله "أسماؤهم الکنى ونسبتهم القرى” و "شعورهم مرخاة کشعور النساء” حتى يختلفوا فيما بينهم ثم يؤتي الله الحق من يشاء.



ترجمه روایت: اگر شما پرچم های سیاه این گروه را دیدید زمین گیر شوید.همراه آنها نجنگید نه دست خود را به حرکت دارید و نه پای خود را. بعد از آن افرادی ضعیف النفس به آنان ملحق می شوند که کسی به آنها توجه ندارد. دلهایشان مثل آهن سفت است. آنها خود را اصحاب دولت می دانند. به عهد خود پایدار نیستند به حق دعوت می کنند لکن از اهل حق نیستند. اسم هایشان با کنایات است و خود را به روستاها نسبت می دهند. موهای خود را مثل زنان بلند می کنند بین خود اختلاف می کند و بعد از آن خداوند، حق را در هر کس که بخواهد نمایان می کند.

 

دل هایی مثل آهن سفت

 

شایان ذکر است تمام این اوصاف با شورشیان سوریه قابل تطبیق است. اسم گروه خود را دولت اسلام گذاشتند و موهایشان بلند و اسم ها به کنایه مثل ابومصعب و ابوخالد و خود را به روستاها نسبت می دهند مثل جولانی بغدادی زرقاوی بین خود اختلاف دارند و در حال جنگ هستند  و در آخر پرچم هایشان سیاه است.

 


  • جام

- لینک کوتاه این مطلب

تاریخ انتشار:3 بهمن 1392 - 11:36

نظر شما...
    • بهار

      قربون آقایی برم که فرمود اگر همه پرده ها کنار رود نه چیزی از علم من کم میشود و نه چیزی بر آن اضافه میشود امیر المومنین درب شهر علم هست و وقتی با ایشون همراه شدی هر چه بخواهی بهت نشان میده.
    • سعیده

      الله اکبر
      ...
      یا علی مددی
    • Marg bar Amrika

      Marg bar Amrika, Esrail va Ale Saoud ke in janihaye vahshio endakhtan be june Ommat va fetne ijad kardan beyne Moslemin.
    • توجه

      لطفا توجه داشته باشید همیشه تطبیق نشانه ها بوده که الان تو این چند سال خیلی بیش از حد شده متاسفانه نکنید این کار رو لطفا.
      مثلا: دلهایشان مثل آهن سفت است. تا بوده چنین بوده در آینده هم همینطوره، الفاعده و طالبان و ماقبل و بعد از اون هم اینطور بودن
      به حق دعوت می کنند لکن از اهل حق نیستند، اینم همینطور مثل قبلی

      افرادی ضعیف النفس به آنان ملحق می شوند
      به عهد خود پایدار نیستند. اسم هایشان با کنایات است و خود را به روستاها نسبت می دهند.
      این موارد رو هم میشد به خیلی ها نسبت داد در گذشته و آینده، در واقع خلاصه بگیم از گذشته و حال و آینده خیلی ها میگن حق هستن و در عمل نیستن، قبلی از آهن دارند افراد ضعیف والنفس بهشون ملحق میشن و به عدهشون پایدار نیستند و ...
    • توحید

      کل جهان فدای امیرالمومنین و زریه پاکش
ورود به نسخه موبایل سایت عــــهــــد