مفتضح شدن شبکه مسیحیت تثلیثی توسط مسیحیان موحد +تصاویر

(بسم الله الرحمن الرحیم)
ماجرا از این قرار است که یکی از شاخه مسیحی غیر تثلیثی این روزها بر ضد شاخه دیگر مسیحی به نام پروتستان بلند شده و ادعاهای زیادی درباره یکدیگر می کنند. در واقع پیش از این، کشیشان پروتستان خصوصا....

مفتضح شدن شبکه مسیحیت تثلیثی توسط مسیحیان موحد +تصاویر

 

یکی از شاخه های مسیحیت به تازگی اسنادی از فحشای دو مجری و کشیش شبکه محبت منتشر کرده که انزجار جامعه مسیحی از این مبشران دروغین را در پی داشته است.


  طی هفته های اخیر درگیری ها و مشاجرات لفظی میان ایمان داران مسیحی در شبکه های اجتماعی خصوصا فیس بوک شدت یافته و مسیحیان از فرقه های مختلف درباره آموزه های اختلافی و افراد و اشخاص معروف مسیحی در تلویزیون های مسیحی دچار اختلاف نظر و مشاجره لفظی شده اند.

 


ماجرا از این قرار است که یکی از شاخه مسیحی غیر تثلیثی این روزها بر ضد شاخه دیگر مسیحی به نام پروتستان بلند شده و ادعاهای زیادی درباره یکدیگر می کنند. در واقع پیش از این، کشیشان پروتستان خصوصا ادوین آبنوس، ساسان توسلی، فریبرز خندانی و ... آموزه ها و اعتقادات مسیحیان غیر تثلیثی را زیر سؤال برده اند،

 

کاری که خشم این گروه را برانگیخته و در مقابل آنها نیز دست خادمین پروتستان را رو کرده اند. مسیحیان غیر تثلیثی با انتشار اسناد متعدد ادعا کرده اند که بسیاری از کشیشان و مجریان مسیحی با یکدیگر روابط خارج از ازدواج دارند.

 

 

در همین زمینه دریکی از پیج های مسیحی در خصوص کشیش ادوین مجری معروف شبکه محبت آمده، «ادوین و هم کیشان او در زمانی برای هر چه بیشتر مطرح نمودن خود در جامعه جهانی ایماندار، نام جفا دیدگان کلیساهای ایران را برای کشاندن خود به منصب قدرت و محبوبیت استفاده می نمود ، حال به جای سپاسگذاری از خدمات بسیاری از عزیزان در ایران ـ به جهت جفا‌هایی که دیده‌اند و می بیند ـ همگام با دشمنان شده خود تیشه ای برداشته به جان ایماندارن در کلیسا‌ها مختلف افتاده و به خیال خود در حال دروی کرکاس هستند غافل ازاینکه زخم به محصول مسیح میزنند.»

 

 


در بخش دیگر از این صفحه با اشاره به برخی روابط خارج از عرف خادمین پروتستان می آورد: «مقدسین، [خطاب به مسیحیان] نظاره گر کارنوال هایی از زانیان و فاحشه‌ها که در کلیسا و بدن مسیح در تردد هستند،می باشید.»

 

این صفحه با انتقاد از مسیحیانی که برخی شبکه های مسیحی فارسی زبان را دنبال می کنند، می نویسد: «حال چگونه برخی به خود اجازه می دهند از فاحشه‌ها و زنا کاران پیروی کنند آیا حکم عیسی این بود. عزیزان آگاه باشید که بارها به اینها هشدارها داده شده که دست از کارهای زشت و پلید خود بردارند اما اینها جنگی را از داخل کلیسا به پا کردند و همانگونه که همه شاهد این حقیقت بوده و هستند هنوز هم دست از کارهای خود نکشیده اند و توبه نکرده‌اند. سکوت تا کی؟»

 


این پیج فیس بوکی مسیحی، در ادامه تصریح می کند: «نکته دیگر که قابل اشاره است و مدرکی بر زنا کار بودن این شخص [کشیش ادوین آبنوس] است اینکه همسر کشیش آبنوس به دلیل مشکلات اخلاقی و زناهای این شخص از او طلاق گرفته و صحبت‌هایی در رابطه با ارتباط جنسی او با مجری پژواک شو [یکی از برنامه های شبکه مسیحی محبت] جنیفر شمعون است که به زودی این حقایق بر عزیزان آشکار خواهد شد. تا مقدسین متوجه چهره پنهان این شخص شوند.»


در بخش دیگری از این صفحه آمده:« یکی از خواهران پیامهایی را که ما بین جنیفر شمعون و ادوین آبنوس رد و بدل شده بود و سندی در رابطه با زنای آنها می باشد را از جنیفر گرفته و آنها را در اختیار ما قرار داد تا سندی باشد بر رسوایی آنها. اینطور که این خواهر گفتند جنیفر شمعون خواسته بود به او نشان دهد و ثابت کند که ادوین آبنوس او را چقدر دوست دارد به همین دلیل پیغام های خود و ادوین را برای این خواهر فرستاده. و خداوند این چنین دهان یاوه گویان را خواهد بست.»

 

 


این صفحه مسیحی یاد آور می شود: «این نشان می دهد که ادوین آبنوس که خود را کشیش و معلم کلام می نامد، بارها با جنیفر شمعون رابطه غیر اخلاقی برقرار کرده و همسر خود را به خاطر این زنا‌ها طلاق داده و موجبات فحشای همسر خود را نیز فراهم کرد [ در اعتقاد مسیحیت طلاق وجود ندارد و زن در صورت جدا شدن از همسرش زانی محسوب می شود]. کتاب مقدس در متی باب 24 آیه 11و12 در رابطه با آینده هشدار داده بود که: و بسا انبيا كَذَبه ظاهر شده، بسياري را گمراه كنند. و بجهت افزوني گناه محبت بسياري سرد خواهد شد.»

 


این پیج فیس بوکی مسیحی در پایان با استناد به کتاب مقدس، تاکید می کند: «یوحنا باب 8 آیه 44 تا 47 : شما از پدر خود ابليس مي‌باشيد و خواهشهاي پدر خود را مي‌خواهيد به عمل آريد. او از اوّل قاتل بود و در راستي ثابت نمي‌باشد، از آن جهت كه در او راستي نيست. هر گاه به دروغ سخن مي‌گويد، ‌از ذات خود مي‌گويد زيرا دروغگو و پدر دروغگويان است.»

  • جام

- لینک کوتاه این مطلب

تاریخ انتشار:22 اسفند 1392 - 20:36

نظر شما...
ورود به نسخه موبایل سایت عــــهــــد