این تروریست‌ها «انقلابیون» سوریه هستند + فیلم

(بسم الله الرحمن الرحیم)


تروریست‌های مسلحی که حداقل نیمی از آنان ملیت غیرسوری دارند و خود را انقلابیون سوریه می‌نامند، در جنایتی جدید ماهیت انقلاب خود را به نمایش گذاشتند.


مرکز موسوم به مرکز اسناد سوریه که اتفاقات میدانی این کشور را بدون جانبداری ثبت و ضبط می‌کند، با انتشار تصاویری که در زیر پیوست شده است، نوشت:


«جماعتی افراطی که خود را اسلامگرا می‌داند و خود را گردان "انصار السنه" نامید، با انتشار تصاویری اعدام میدانی پلیسی به نام محمد فیصل سلیمان را نشان داد. در این تصاویر، فردی، همه کسانی که با دولت سوریه همکاری کنند، به قتل تهدبد کرد و علاوه بر این، آثار شکنجه شدید در چهره این پلیس دیده می‌شود».



محمد فیصل سلیمان پلیس سوری چند لحظه قبل از اعدام


همه افراد این گروهک، مجهز هستند و نقاب‌های سیاه بر چهره دارند و چهره فرد قربانی از شکنجه شدید او حکایت می‌کند.


همچنین پایگاه الحقیقه که اخبار سوریه را بدون جانبداری منتشر می‌کند، در این خصوص نوشت:


«این تصاویر بروشنی حقیقت انقلاب در سوریه را نشان می‌دهد. ظاهر و باطن، اساس و منطق و اهداف آن را به نمایش گذاشت. این انقلاب در حدود دو دقیقه در این تصاویر خلاصه شده است. این تصاویر نشان می‌دهد که اینها از کجا آمده‌اند و به کجا خواهند رفت. اصل اتفاقات یک سال و نیم گذشته سوریه را که نام آن را انقلاب گذاشته‌اند نشان می‌دهد. محرک اینها اسلام تلمودی [ و اسلام آمریکایی] است».


الحقیقه با ابراز انزجار از این تروریست‌ها و با بیان اینکه «هر کس از این انقلاب حمایت می‌کند و از این وحشی‌ها پشتیبانی می‌کند، قاتل است و هر کس از اینها ابراز انزجار نمی‌کند، دشمن بشریت است» افزود:


«این قاتلان، فقط به قتل وحشیانه این فرد بسنده نکرده و [قبل از آن] تلخ‌ترین طعم شکنجه را به او چشانده‌اند و چهره وی گویای این حقیقت است و همه اینها فقط به یک اتهام است؛ اینکه او نیروی عادی پلیس است و از قماش این افراد نیست».



برای دانلود فیلم اینجا کلیک کنید


این تصاویر اولین نمونه از اقدامات بی‌رحمانه تروریست‌های وهابی و سلفی در سوریه نیست. پیش از این هم اعدام‌های وحشیانه، ابراز انزجار محافل مختلف را به همراه داشت و حتی افسران دستگاه اطلاعاتی ترکیه نیز چندی پیش در پی انتشار این تصاویر، از افراد مسلح حلب بشدت انتقاد و تهدید کردند که اگر انتشار این تصاویر را که به وجهه آنان صدمه می‌زند، متوقف نکنند، حمایت لجستیکی از آنان را قطع می‌کنند.


سوریه تاکنون بارها اعلام کرده است که ترکیه از تروریست‌های سوریه حمایت لجستیک می‌کند و قطر و عربستان در این کار شریکند.


بشار اسد در گفت‌وگو با شبکه الدنیا که پنجشنبه گذشته منتشر شد، گفت: ترکیه مسئول مستقیم خون‌هایی است که در سوریه ریخته می‌شود.




  • منبع: فارس

- لینک کوتاه این مطلب

تاریخ انتشار:11 شهریور 1391 - 15:26

نظر شما...
ورود به نسخه موبایل سایت عــــهــــد