بیمارستان‌های سوریه هم قربانی تروریست‌های مسلح‌‌اند +فیلم

(بسم الله الرحمن الرحیم)


افراد مسلح در سوریه روزانه با انتشار تصاویری، جنایات خود را مستند در اختیار افکار عمومی قرار می‌دهند.


افراد مسلح، بیمارستان دولتی القصیر در ریف حمص را منفجر کردند که هنوز آمار قربانیان این اقدام تروریستی منتشر نشده است.



فیلم شماره 1 - فیلم شماره 2


 


گروهک‌هایی موسوم به گردان الزبیر بن عوام و گردان البراء وابسته به گروهک بزرگ‌تری موسوم به لشکر الفاروق (زیر مجموعه گروهک ارتش آزاد وابسته به شورای مخالفان سوریه در استانبول ترکیه) با انتشار تصاویری از یک تونل، اعلام کرد که این تونل را به طول حدود 200 متر حفر کرده است تا با کار گذاشتن مواد منفجره بیمارستان را منفجر کنند.


در این تصاویر عناصر مسلح اقرار می‌کنند که تعدادی از افراد ربوده شده را نیز برای حفر این تونل به خدمت گرفته‌اند.


هیچ منبع رسمی هنوز در این خصوص موضع‌گیری نکرده است اما تلویزیون المیادین اعلام کرد که ارتش سوریه موفق شده است ده‌ها فرد مسلح را در القصیر از پا در آورد.


فیلم اول نشان دهنده تونل مذکور است و فیلم دوم، تصاویری است که افراد مسلح ادعا می‌کنند انفجار حاصل شده، در بیمارستان القصیر است.


به گفته برخی منابع رسانه‌ای، پس از انتشار تصاویری از اعدام‌های بی‌رحمانه و وحشیانه به دست افراد مسلح، دیگر انتظار و سوالی بیجاست که بگوییم «این گروهک‌ها چرا بیمارستان را منفجر می‌کنند و به بیماران هم رحم نمی‌کنند. آیا صرفا به این دلیل که ارتش سوریه برای مداوای مجروحان خود از این بیمارستان استفاده کرده است؟».


دوربین فیلمبرداری در این انفجار هم مانند انفجارهای تروریستی قبل در سوریه،‌ پیشاپیش روی محل حادثه ثابت شده است که نشان دهنده هویت عاملان انفجار است.




  • منبع: فارس

- لینک کوتاه این مطلب

تاریخ انتشار:15 شهریور 1391 - 13:57

نظر شما...
ورود به نسخه موبایل سایت عــــهــــد