واکنش ایران به حمله رژیم اسرائیل چه خواهد بود؟ + فیلم

(بسم الله الرحمن الرحیم)


"علی شهاب" یکی از سناریست های این مستند جنجالی که خبر ساخت آن بازتاب گسترده ای در محافل آمریکایی و صهیونیستی داشته است در گفت وگو با خبرنگار گروه بین الملل مشرق با اعلام این خبر، تصریح کرد: این مستند که "حافة الهاویة" (پرتگاه دوزخ) نام دارد و توسط "حسین سماحه" کارگردانی شده است، حمله احتمالی آمریکا و رژیم صهیونیستی به ایران و واکنش های جمهوری اسلامی ایران به این حمله احتمالی را در سطح منطقه به تصویر کشیده است.



وی با بیان اینکه طرح اولیه، سناریونویسی و کارگردانی این مستند در شرکت نانومدیا (NanoMedia) انجام شده است، افزود: بخش نخست این مستند که 55 دقیقه است شامل سکانس های سه بعدی، نقشه هایی از اهداف زیربنایی و تأسیسات مهم در ایران و سرزمین های اشغالی و کل منطقه است.

این تحلیلگر برجسته علوم نظامی لبنان که چند سال پیش از سوی رژیم صهیونیستی تهدید به ترور شده است، تصریح کرد: بخش اول این مستند که "حنجره عمیق" نام دارد شامل مصاحبه هایی با تحلیلگران برجسته نظامی و امنیتی آمریکا، رژیم صهیونیستی، ایران، روسیه، لبنان، سوریه و مصر است، گفت: این مستند به امید خدا رأس ساعت ساعت 23:30 روز یکشنبه از شبکه تلویزیونی المیادین پخش می شود.

تکرار این مستند جنجالی نیز روز دوشنبه آینده ساعت 10 صبح و باز دیگر ساعت 16 همان روز و همچنین روزهای سه شنبه ساعت 12:30 ظهر و چهارشنبه ساعت 2 صبح به وقت تهران از شبکه المیادین پخش می شود.



"غسان بن جدو" مدیر شبکه المیادین، چندی پیش با نمایش بخش هایی از این مستند، آن را بزرگترین و حرفه ای ترین مستند در نوع خود اعلام کرد و گفت: من با این مستند در مقابل دیگر شبکه های تلویزیونی تحدی می کنم و آنان را به رقابت فرامی خوانم و ادعا می کنم که تا کنون کاری به این قدرت و قوت در این عرصه ساخته نشده است و پخش آن، بسیاری را شوکه خواهد کرد.

"حسن عبدالساتر" نیز دیگر سناریست این مستند است که از تحلیلگران برجسته لبنانی در حوزه استراتژی و رسانه است.



  • منبع: مشرق


- لینک کوتاه این مطلب

تاریخ انتشار:18 شهریور 1391 - 12:38

نظر شما...
ورود به نسخه موبایل سایت عــــهــــد