زمان پخش بخش دوم مستند (لبه پرتگاه) +دانلود آنونس

(بسم الله الرحمن الرحیم)


شبکه "المیادین"، امروز دوشنبه ساعت 21 به وقت تهران، فیلم مستند «بازوهای بلند» را پخش می‌کند که بخش دوم مستند جنجالي «لبه پرتگاه» به شمار می‌آید و به سناریو جنگ احتمالی علیه ایران و گسترش دامنه جنگ می‌پردازد تا جبهه شمالی اسرائیل علیه سوریه و حزب الله دربرگیرد.



دانلود آنونس مستند لبه پرتگاه


بخش دوم این فیلم ادامه‌دهنده بخش نخست آن است که رویارویی آمریکا با ایران در خلیج فارس و جنگ دریایی در تنگه هرمز و دریای سرخ و دریای عرب را به تصویر می‌کشد.


بخش نخست اين مستند، به يکي از پربيننده‌ترين مستندهاي پخش‌شده از شبکه‌هاي خبري عربي‌زبان تبديل شد و جنجال گسترده‌اي در رسانه‌هاي غربي و عربي برپا کرد. غسان بن‌جدو، مديرعامل شبکه الميادين، چندي پيش اعلام کرده بود که با کيفيت اين مستند، ديگر شبکه‌هاي خبري را به چالش مي‌طلبد.


بخش دوم این مستند، به نقش ترکیه در جنگ و بمبارانی می‌پردازد که پایگاه‌های آمریکا در ترکیه و همچنین خلیج فارس در معرض آن قرار می‌گیرد. همچنین اطلاعاتی درباره منظومه‌های موشکی سوریه و تاکتیک‌هایی را برملا می‌کند که ارتش سوریه و حزب‌الله از انها برای مقابله با اهداف‌شان استفاده می‌کنند.


"حافة الهاوية" همچنین به مشروح نبرد زمینی بین حزب‌الله و ارتش اسرائیل و اشغال زمینی لبنان و ورود یگان‌های ویژه حزب‌الله به شمال اسرائیل می‌پردازد.


به گزارش مشرق، اين مستند، در ادامه به گفت‌وگو با تحلیلگران آژانس اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) و پنتاگون و شخصیت‌های اسرائیلی و سوری و لبنانی و فرماندهان نظامی ایران و رئیس سابق ستاد مشترک ارتش روسیه می‌پردازد.


پایان بخش دوم «لبه پرتگاه» یک غافلگیری هم دارد که از دقيقه 75 به بعد، اطلاعات دقیق، موثق و گسترده و صحنه‌های قدرتمند و تصاویر سه‌بعدی بسیار باکیفیت در اين زمينه، به ببیننده ارائه می‌دهد.




  • منبع: مشرق

- لینک کوتاه این مطلب

تاریخ انتشار:8 آبان 1391 - 13:12

نظر شما...
ورود به نسخه موبایل سایت عــــهــــد