شرکت هیولایی دیگر در راه است !

(بسم الله الرحمن الرحیم)



همزمان با انتشار پوستر قسمت دوم انیمیشن «شرکت هیولاها»، بیلی کریستال یکی از دو صداپیشه اصلی این فیلم اطلاعات تازه‌ای را پیرامون این فیلم ارائه کرد.



این کمدین در یک مصاحبه اعلام کرد مضمون اصلی قصه این فیلم خانوادگی و ماجراجویانه در ارتباط با روحیه برادری و اخوت است.


کمپانی والت‌دیزنی و شرکت کامپیوتری پیکسار، قسمت دوم فیلم موفق انیمیشن خود را با نام «دانشگاه هیولاها»، تابستان سال آینده اکران عمومی می‌کنند.


با این وجود، ‌آن‌ها اطلاعات زیادی درباره این انیمیشن کامپیوتری پرسروصدای خود در اختیار رسانه‌های گروهی و علاقمندان نگذاشته‌اند.



بیلی کریستال و جان گودمن در قسمت دوم به جای مایک و سالی صحبت می‌کنند، که در اولین قسمت فیلم به عنوان دو هیولای مهربان ظاهر شدند.


قصه قسمت دوم قبل از شروع قصه قسمت اول اتفاق می‌افتد و به نوعی پیش‌در‌آمدی بر ماجراجویی‌های‌ آن به حساب می‌آید.


در این قصه، دانشگاه هیولاها محور اصلی ماجراهاست و دو کاراکتر مایک و سالی که برای تحصیل راهی آن شده‌اند، با یکدیگر آشنا و دوست می‌شوند.



تحلیل‌گران اقتصادی سینما برای «دانشگاه هیولاها» پیش‌بینی موفقیت مالی بیشتری نسبت به قسمت اول آن می‌کنند که در سال 2001 به روی پرده سینماها رفت.



«شرکت هیولاها» به کارگردانی پته داکتر و دیوید سیلورمن موفق شد 255 میلیون دلار در جدول گیشه نمایش سینماهای آمریکای شمالی فروش کند.


فروش بین‌المللی فیلم در دیگر کشورهای جهان تقریبا دو برابر این رقم فروش بود. این انیمیشن با هزینه تولید 115 میلیون دلاری تهیه شد.


قابل ذکر است که این انیمیشن یکی از نماد گرایانه ترین انیمیشن های جهان است




  •  منبع: فارس


- لینک کوتاه این مطلب

تاریخ انتشار:19 شهریور 1391 - 12:33

نظر شما...
ورود به نسخه موبایل سایت عــــهــــد