کتاب نقش‌آفرینی یهودیان در دین اسلام رونمایی می‌شود

(بسم الله الرحمن الرحیم)

ترجمه کتاب «نقش آفرینی یهودیان مخفی در دین اسلام» در مؤسسه موعود رونمایی می‌شود.

 

همزمان با هشتاد و یکمین نشست از سلسله نشست‌های فرهنگ مهدوی مؤسسه موعود مراسم رونمایی کتاب «نقش آفرینی یهودیان مخفی در دین اسلام» برگزار می‌شود.

این مراسم ساعت 15 روز پنج‌شنبه اول خرداد ماه جاری همزمان با نشست بررسی پشت‌ پرده شبکه جهانی اینترنت، در سالن اجتماعات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بر پا می‌شود.

با توجه به جریان‌های عظیمی که از درون بر بدنه اسلام لطمه وارد می‌کنند، بررسی ساختار این جریان‌ها و فرقه‌ها و شناسایی زیرساخت‌های آن بسیار مهم است، در همین راستا انتشارات هلال پس از انتشار کتاب «نقش‌آفرینی یهودیان مخفی در مسیحیت»، هم‌اکنون تازه‌ترین اثر خود را با عنوان «نقش‌آفرینی یهودیان مخفی در دین اسلام» ترجمه و منتشر کرده است.

این کتاب با عنوان اصلی «الیهود المُتَخَفّون وآثارهم فی المسیحیّة والإسلام قدیماً وجدیداً» (یهودیان مخفی در طول تاریخ و تأثیر آن‌ها در مسیحیت و اسلام) توسط یوسف رشاد پژوهشگر مصری نگاشته شده و عباس کسکنی نیز مترجم این اثر است.

به گزارش فارس، نشست‌های مؤسسه موعود عصر در سالن همایش‌های کانون پرورش فکر کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب تهران برگزار می‌شود که شرکت برای عموم آزاد است.


- لینک کوتاه این مطلب

تاریخ انتشار:28 اردیبهشت 1393 - 20:40

نظر شما...
ورود به نسخه موبایل سایت عــــهــــد