نتانیاهو: ایران بزرگترین دشمن ماست

بنیامین نتانیاهو که به همراه وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به منطقه شمال فلسطین اشغالی رفته بود، از آنجا ادعا کرد که ایران را مهم‌‌ترین دشمن اسرائیل می‌داند.

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری ، رسانه‌های عبری زبان گزارش دادند، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در جمع فرماندهان منطقه شمال فلسطین اشغالی ادعا کرد، مصمم به مبارزه با هر نوع حضور ایران در سوریه است، زیرا این حضور به معنای استقرار در پشت مرزهای شمالی اسرائیل است، او همچنین بر ادامه تلاش برای مقابله با حزب الله هم تاکید کرد.

خبرنگارانی که به همراه نتانیاهو در این منطقه حضور پیدا کرده بودند اعلام کردند، او در جلسه‌ای با فرماندهان ارشد این منطقه آخرین اوضاع منطقه شمال (فلسطین اشغالی) را مورد بررسی قرار داد و گزارش‌‌هایی از فعالیت‌های نظامی، عملیاتی و اطلاعاتی دریافت کرد.

نتانیاهو در این سخنرانی به ادعاها و تهدیدهای خود علیه جمهوری اسلامی ایران ادامه داد و گفت: دشمن اصلی که ما با آن مواجه هستیم، ایران است که توان و ظرفیت‌های (مبارزاتی و مقاومتی) خود را به سوریه و لبنان منتقل می‌کند، از اینرو ما مصمم به مبارزه با تمامی تلاش‌های ایران در زمینه توسعه برنامه هسته‌ای هستیم.

یواف گالانت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی هم در گفتگو با خبرنگاران اعلام کرد: من به همراه نخست وزیر به منطقه فرماندهی شمالی آمده‌ایم تا از نزدیک آمادگی ارتش اسرائیل و سرویس‌های امنیتی را برای مقابله با چالش‌های امنیتی در حال تغییر مورد بررسی قرار دهیم.

گفتنی است با وجود گذشت چندین سال از جنگ 33 روزه صهیونیست‌ها همچنان در کابوس تکرار جنگ با حزب الله به سر می‌برند.

عضو کنست اسرائیل خواستار نافرمانی مدنی علیه کابینه نتانیاهو شد
هشدار گانتس به نتانیاهو: اسرائیل در آستانه جنگ داخلی است
روسیه و نتانیاهو؛ گرم شدن تنور روابط یا ادامه تنش!؟
لیبرمن: سارا نتانیاهو، انتصاب‌های کابینه را انجام می‌دهد
نتانیاهو 3 راننده دفتر نخست وزیری اسرائیل را اخراج کرد

انتهای پیام/*

- لینک کوتاه این مطلب

» تـسنــیــم نــیوز
تاریخ انتشار:20 دی 1401 - 21:59

نظر شما...
ورود به نسخه موبایل سایت عــــهــــد