پخش ویدئوی نظامی اسیر صهیونیست از سوی حماس و واکنش اشغالگران به آن

گردان‌های عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش حماس، ویدئویی از نظامی صهیونیست اسیر نزد خود را پخش کرد.

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری ،گردان‌های عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش حماس، ویدئویی از یکی از نظامیان صهیونیست اسیر نزد خود را پخش و تاکید کرد آوی کوخاوی رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم اسرائیل که ماموریتش پایان یافت، و موسسه تحت فرمانش به صهیونیست‌ها دروغ گفته‌اند.

این نظامی اسیر صهیونیست به نام«آوراه مانگیتسو» در این ویدئو به سران رژیم اشغالگر چنین می‌گوید: پس از این همه سال‌های طولانی رنج و درد، تا کی من و دیگر دوستانم در اسارت باشیم؟ چرا نسبت به سرنوشت ما توجهی ندارند؟

واکنش دفتر نتانیاهو و خانواده نظامی اسیر صهیونیست به ویدئوی پخش شده از سوی حماس

خانواده «آوراه مانگیتسو» که شاخه نظامی حماس امروز دوشنبه ویدئویی را از وی پخش کرد، به این مسئله واکنش نشان داد و  تاکید کرد این ویدئو دلیل دیگری بر این است که او زنده است و دولت(رژیم صهیونیستی) باید به سرعت برای بازگرداندن او دست به تحرک بزند، به نظر می رسد حالش خیلی خوب است و به او (در اسارت) توجه می شود، هیچ دلیلی برای اینکه حتی یک روز هم در زندان باقی بماند، وجود ندارد.

دفتر بنیامین نتانیاهو  نخست وزیر رژیم صهیونیستی هم در واکنش به این ویدئو مدعی شد که تمام منابع و تلاشهای خود را برای بازگرداندن اسیران از غزه به کار خواهد گرفت.

یورش نظامیان صهیونیست به کرانه باختری و بازداشت گسترده فلسطینیان

خبر دیگر اینکه نظامیان رژیم صهیونیستی با یورش به مناطق مختلف کرانه باختری به بازداشت گسترده شهروندان فلسطینی پرداختند.

انتهای پیام/

- لینک کوتاه این مطلب

» تـسنــیــم نــیوز
تاریخ انتشار:26 دی 1401 - 20:01

نظر شما...
ورود به نسخه موبایل سایت عــــهــــد