رزمایش سرایا القدس در غزه به پایان رسید + عکس

سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین رزمایش گسترده‌ خود تحت عنوان «وفاداری به کرانه مبارز» را به پایان رساند.

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری ، بخش تبلیغات جنگ سرایا القدس در گزارشی اعلام کرد، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین، رزمایشی را در راستای ارتقای آمادگی جنگی مجاهدینش در فاصله چند متری از فنس‌های امنیتی رژیم صهیونیستی در شرق شهر غزه برگزار کرد.

ابوحمزه سخنگوی سرایا القدس پیامی در این رابطه گفت: ده‌ها نفر از مبارزین مخلص و قهرمان عضو سرایا القدس، چند روز اخیر را برای آماده سازی، آموزش، تجهیز و اجرای سناریوها و برنامه‌های عملیاتی مختلف نحوه تعامل با دشمن صهیونیستی گذراندند، برنامه‌های دفاعی و تهاجمی و نیز تقابل و رخنه، شلیک و هدایت آتش را در شرایط سخت تمرین کرده و سربلند از این آزمون خارج شدند.

سخنگوی سرایا القدس تاکید کرد: مانور وفاداری به کرانه مبارز، در راستای وفاداری به شهدا و قهرمنان و مجاهدین کرانه باختری انجام گرفته است که در مقابل صهیونیست‌ها به پا خواسته است، این رزمایش در چارچوب آماده سازی و تجهیز، در کنار آمادگی جهت درگیری و جنگدر تمامی صحنه از جمله در فلسطین به عنوان یک جغرافیایی واحد برگزار شده است.

او خبر داد در این رزمایش شلیک موشک و بکارگیری آتش توپخانه علیه اهداف قرضیه انجام و توانست به نتایج خوبی هم دست پیدا کند.

ابو حمزه تاکید کرد، رزمایش انجام گرفته با مهمات جنگی انجام گرفته و در آن یگان‌های جنگی مختلفی از سرایا القدس سناریوهای یک جنگ واقعی را تمرین کردند.

انتهای پیام/*

- لینک کوتاه این مطلب

» تـسنــیــم نــیوز
تاریخ انتشار:22 اسفند 1401 - 23:59

نظر شما...
ورود به نسخه موبایل سایت عــــهــــد