شیخ نعیم قاسم: در مرحله نابودی اسرائیل قرار داریم/ مقاومت اجازه تقسیم فلسطین را نمی‌دهد

معاون دبیرکل حزب‌الله با اشاره به تاریخ پیروزی‌های مقاومت در برابر رژیم اشغالگر و ضمن تاکید بر اینکه هیچگونه سازشی با این رژیم در منطقه وجود ندارد گفت، اکنون در مرحله نابودی اسرائیل قرار داریم.

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری ، شیخ «نعیم قاسم» معاون دبیر کل حزب‌الله طی سخنانی اعلام کرد، اکنون منطقه در برابر دو گزینه آزادی یا تسلیم در برابر دشمن صهیونیستی قرار دارد و هرکس که تحولات منطقه را زیر نظر داشته باشد باید بداند اوضاع دگرگون شده است.

شیخ نعیم قاسم در مراسمی که به منظور اعلام همبستگی با ملت و آرمان فلسطین و روز جهانی قدس در جنوب بیروت برگزار شده بود اظهار داشت، ما اکنون با پروژه پس گرفتن فلسطین و بازگشت این سرزمین به صاحبان اصلی آن روبرو هستیم و قطب‌نمای ما به سمت قدس و حاکمیت و استقلال ملت‌های مبارز و مقاومت منطقه است.

معاون دبیرکل حزب‌الله تاکید کرد، ریشه و اساس همه بحران‌ها و مشکلات و فتنه‌ها در منطقه ما ناشی از حضور شوم رژیم موقت صهیونیستی در منطقه بوده و اکنون مسئله فراتر از مسئله آزادسازی زمین‌های عربی است و پای آزادی انسان و کرامت او در میان است. برخی افراد هستند که می‌گویند ما نباید وارد مسئله فلسطین بشویم و این موضوع ارتباطی به ما ندارد. از آنها سوال می‌کنیم که اگر رژیم اشغالگر اسرائیل فقط فلسطین را می‌خواست چرا بخشی از اردن ، سوریه، مصر و لبنان را نیز اشغال کرده و می‌خواهد کل منطقه را تهدید کند؟

وی افزود، این افراد شهرک‌سازی‌های رژیم صهیونیستی را در فلسطین دیدند، توافق‌های اسلو و مادرید را دیدند و بعد از آن مشخص شد که چیزی به نام سازش و حل و فصل با رژیم اشغالگر وجود ندارد و حل و فصل به معنای تسلیم شدن در برابر دشمن صهیونیستی و تقسیم فلسطین است. ملت فلسطین ثابت کرده‌اند که حقشان را می‌گیرند و فلسطین سرزمین آباء و اجدادی آنهاست و هرگز تجزیه و تقسیم آن را از دریا تا خشکی نمی‌پذیرند.

این مقام حزب‌الله تصریح کرد، ما در مرحله فروپاشی و برچیده شدن رژیم اشغالگر هستیم و شاهد تقابل اراده ملت فلسطین و محور مقاومت در برابر اراده استکبار آمریکایی-اروپایی که رژیم اشغالگر صهیونیستی را به وجود آوردند، می باشیم و بدون شک اراده مردم فلسطین و مقاومت در نهایت پیروز خواهد شد. فرزندان مقاومت باید به پیروزی‌هایی که درستی گزینه مقاومت برای آزادسازی فلسطین را ثابت کرد و نیز به استواری غزه و نبرد شمشیر قدس و وحدت میادین نگاه کنند.

شیخ نعیم قاسم: ایران همواره پیشگام حمایت از مقاومت بوده است
نعیم قاسم: مشروعیت بخشی به اسرائیل محال است

شیخ نعیم قاسم همچنین بر گزینه مقاومت مسلحانه در برابر دشمن اشغالگر تاکید کرده و گفت که مقاومت بدون سلاح ممکن نیست و حزب‌الله همواره در کنار ملت فلسطین بوده و حمایت از آرمان و ملت فلسطین یک وظیفه ایمانی است. حزب‌الله در چارچوب مثلث سه‌گانه ارتش-ملت-مقاومت اولین آزادسازی را در سال 2000 رقم زد و در سال 2006 نیز یک پیروزی تاریخی در برابر دشمن صهیونیستی به ثبت رساند. دومین نبرد آزادسازی نیز مربوط به سال 2016 است که حزب‌‌الله در کنار ارتش و ملت لبنان، مانع ورود تکفیری‌ها به کشور شد.

وی در پایان به وضعیت داخلی لبنان اشاره کرده و گفت، ما اکنون در برابر دو ائتلاف قرار داریم: یکی ائتلاف آمریکایی که به دنبال ایجاد هرج و مرج در لبنان است و فقط می‌خواهد به کشور ما ضربه بزند. اما ائتلاف دومی که در برابر آن هستیم متشکل از فاسدانی است که مردم آنها را خوب می‌شناسند.

انتهای پیام/

- لینک کوتاه این مطلب

» تـسنــیــم نــیوز
تاریخ انتشار:28 فروردین 1402 - 12:59

نظر شما...
ورود به نسخه موبایل سایت عــــهــــد