عملکرد و بازده مقاومت مسئولین صهیونیست‌ را به جان هم انداخت

عملکرد و بازده مقاومت علیه رژیم صهیونیستی، رهبران و شخصیت‌های سیاسی این رژیم را به جان هم انداخته است.

- اخبار بین الملل -

به گزارش سایت عبری زبان خبرگزاری ، در حالی که اویگدور لیبرمن یکی از شخصیت‌های مخالف نتانیاهو او را در قدرت گرفتن حماس مقصر دانست، ایتمار بن گویر هم در اعتراض به عقب نشینی تل‌آویو در برابر خواست مقاومت و آزاد سازی پیکر برخی از شهدا جلسه کابینه را تحریم کرد.

شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونسیتی در گزارشی که عصر امروز یکشنبه منتشر شد، اعلام کرد، اویگدور لیبرمن رهبر حزب "یسرائیل بیتنو" (اسرائیل خانه ما) با حمله شدید اللحن به بنیامین نتنیاهو او را عامل اصلی قدرت گرفتن حماس دانست.

به نوشته این رسانه عبری زبان لیبرمن در سخنانی با اشاره به رویکرد قبلی تل‌آویو در ترور شخصیت‌های فلسطینی اعلام کرد، نتانیاهو عامل زنده ماندن رهبران حماس است، زیرا او از بکارگیری فرصت‌های به دست آمده برای هدف قرار دادن آنها وحشت دارد، و این وحشت و ترس وی همچنان هم در وی ادامه دارد.

از سوی دیگر رسانه‌های عبری زبان خبردادند، ایتمار بن گویر وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی، بعداز تحریم نشست امروز کابینه، حمله شدید اللحنی هم علیه نخست وزیر و وزیر جنگ اسرائیل داشت.

به ز عم این شخصیت افراطی صهیونیست آزادی نماینده مجلس اردن و نیز آزادی اجساد برخی از مبارزان فلسطینی را امری غیر قابل قبول توصیف و ادعا کرد امکان ادامه شرایط بدین شکل وجود ندارد.

انتهای پیام/*

- لینک کوتاه این مطلب

» تـسنــیــم نــیوز
تاریخ انتشار:17 اردیبهشت 1402 - 20:59

نظر شما...
ورود به نسخه موبایل سایت عــــهــــد