شهادت دختر نوجوان فلسطینی/ تیراندازی به یک ایست بازرسی در رام‌الله

دختر نوجوان فلسطینی 15 ساله که در یورش دوشنبه این هفته نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین در کرانه باختری زخمی شده بود، در اثر جراحات وارده به شهادت رسید.

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری ، رسانه‌های فلسطینی صبح امروز چهارشنبه از شهادت دختر نوجوان فلسطینی  15 ساله به نام «سدیل غسان ترکمان نغنغیه» در اثر جراحات وارده به وی در یورش دو روز پیش نظامیان صهیونیست به جنین خبر دادند.

با شهادت این دختر فلسطینی، شمار شهدای اخیر جنین به 7 نفر و شمار شهدای فلسطین از ابتدای سال میلادی جاری به 170 شهید افزایش یافت.

نظامیان رژیم اسرائیل دوشنبه این هفته (29 خرداد 1402) به اردوگاه جنین در کرانه باختری فلسطین یورش بردند که در نتیجه این حمله، هفت فلسطینی از جمله افراد غیرنظامی به شهادت رسیدند و نزدیک به 100 تن دیگر نیز زخمی شدند.

تحول مهم در این یورش، کمین افتادن نیروهای رژیم اسرائیل در ابتدای عملیات بود که خودروی نفربر زرهی آن‌ روی بمب کنارجاده رفت و خسارت جدی دید و از کار افتاد و هفت نظامی رخمی شد که رژیم اسرائیل مجبور شد با بالگرد آن‌ها را به بیمارستان منتقل کند.

فلسطین , اردوگاه جنین ,

تیراندازی در نزدیکی محل عملیات شهادت طلبانه دیروز کرانه باختری

ارتش رژیم اسرائیل دقایقی پیش اعلام کرد که گزارش‌هایی مبنی بر وقوع تیراندازی در محل عملیات شهادت طلبانه دیروز در شهرک عیلی (سلواد) به دستش رسیده است. گفته می‌شود یک ایست بازرسی نظامی هدف تیراندازی بوده است.

دیروز دو فلسطینی در پاسخ به جنایت صهیونیست‌ها در اردوگاه جنین در یک پمپ بنزین بین راهی (بین نابلس و رام الله) واقع در شهرک «عیلی» به سمت صهیونیست‌ها آتش گشودند که در جریان آن چهار صهیونیست به هلاکت رسید و دو تن دیگر زخمی شدند.

کمین مبارزان فلسطینی علیه اشغالگران در جنین/ 7 نظامی صهیونیست زخمی شد
هلاکت 4 صهیونیست در عملیات جدید در کرانه باختری

انتهای پیام/

- لینک کوتاه این مطلب

» تـسنــیــم نــیوز
تاریخ انتشار:31 خرداد 1402 - 9:59

نظر شما...
ورود به نسخه موبایل سایت عــــهــــد