ما بی‌خیال صهیون کافر نمی‌شویم

(بسم الله الرحمن الرحیم)

نویسنده کتاب «عباس دست طلا» نوشت: پایمردی از سر گیرید. در حمایت از مظلومیت شما روز قدس از نای جان فریاد بر می‌آوریم: مرگ بر اسرائیل. ما بی‌خیال صهیون کافر نمی‌شویم.

 

«محبوبه معراجی‌پور» نویسنده کتاب «عباس دست طلا»، اثر مورد توجه مقام معظم رهبری و یکی از آثار پرفروش نشر فاتحان در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران درباره حملات وحشیانه و غیرانسانی رژیم صهیونیسم به غزه یادداشتی تحت عنوان «کودک مظلوم غزه!» نوشته و آن را در اختیار این خبرگزاری قرار داده است که در ذیل آن را می‌خوانید:

کودک مظلوم غزه!

دست‌های خالیت را دیدیم که رو به آسمان بالا بود. ضجه‌هایت را در غم از دست دادن پدر، مادر و عزیزانت شنیدیم. کنار جسد بی‌جانشان نشسته بودی و به التماس می‌خواستی از جای برخیزند و سایه سرت باشند.

چشم‌های اشکبارت را دیدیم و ما هم گریستیم. نظاره‌گر قلب شکسته‌ات بودیم، قلب ما هم شکست. دیدیم که این جماعت کافر و نااهل با تو، خانواده و هم وطنانت چه کردند. اُف بر آنان که عزیزانت را به خون نشاندند و خانه‌ات را ویران کردند. ما را هم در غم خود شریک بدان.

پایمردی از سر گیرید. در حمایت از مظلومیت شما روز قدس از نای جان فریاد بر می‌آوریم: مرگ بر اسرائیل. ما بی‌خیال صهیون کافر نمی‌شویم.

محبوبه معراجی‌پور

31 تیر 1393


- لینک کوتاه این مطلب

تاریخ انتشار:1 مرداد 1393 - 13:14

نظر شما...
ورود به نسخه موبایل سایت عــــهــــد