تفریح کارکنان ان.اس.ای، با تصاویر شخصی و ایمیل کاربران اینترنت !

(بسم الله الرحمن الرحیم)
اسنودن که اینک در روسیه مستقر است در گفتگو با گاردین از تجاوز گسترده کارکنان سازمان ان.اس.ای به محتویات شخصی کاربران اینترنت خبر داده است.
ادوارد اسنودن کارمند سابق سازمان امنیت ملی آمریکا NSA ان.اس.ای در گفتگوی جدید با روزنامه گاردین انگلیس، موارد تازه‌ای از تخلفات این سازمان بیان کرده است.

اسنودن که اینک در روسیه مستقر است در گفتگو با گاردین از تجاوز گسترده کارکنان سازمان ان.اس.ای به محتویات شخصی کاربران اینترنت خبر داده است. 

وی خبر داده که کارکنان سازمان ان.اس.ای با سوءاستفاده از تجهیزات در دسترس خود، نسبت به ردگیری عکس‌های عریانی که کاربران اینترنت به طور خصوصی و شخصی به یکدیگر ایمیل می‌کنند، اقدام می‌کنند

به گفته اسنودن، کارکنان ان.اس.ای در طول ردگیری و جاسوسی از محتواهای اینترنتی و ایمیل‌های شخصی میلیون‌ها نفر از مردم جهان، به طور طبیعی به عکس‌های شخصی لخت و ناجور افراد برخورد می‌کردند که طبق قاعده سازمانی باید از آنها عبور کنند، اما این افراد نسبت به ارسال تصاویر شخصی دیگران به یکدیگر، مرتکب تخلفات اخلاقی و سازمانی می‌شوند.

به عبارت دیگر، در حالی که وظیفه ذاتی سازمان ان.اس.ای رصد محتواها و مطالب مشکوک به فعالیت‌های تروریستی و ضدامنیتی در عرصه اینترنت است، کارکنان این سازمان به سرک کشیدن به عکس‌ها و مطالب شخصی مردم عادی و خواندن ایمیل‌های افراد، عادت کرده‌اند به طوری که اسنودن این رفتار را سرگرمی و تفریح روزانه کارکنان ان.اس.ای اعلام کرده است. 

تماشای تصاویر شخصی و خواندن ایمیل‌های کاربران اینترنت، تفریح کارکنان ان.اس.ای است

- لینک کوتاه این مطلب

تاریخ انتشار:3 مرداد 1393 - 22:17

نظر شما...
    • signalist

      سلام- اطلاع رسانی کنید!!!!!! www.ashoora.org
      شناسه: عوان طرح:مستشهدین عاشورا
      موضوع:محکومیت جنایات عاشورا از بعد بشر دوستانه
      محدوده اجرا:عرصه بین الملل
      این طرح برای ثبت در سازمان ملل نیاز به 20 میلیون امضاء دارد.
      اهداف:بررسی و محکوم نمودن جنایات صورت گرفته از بعد بشر دوستانه
      معرفی و شناساندن مسببین و افراد دخیل در واقعه کربلا به عنوان جنایتاران جنگی
      هم صدا نمودن فعالین حقوق بشر و عدالت خواهان جهان جهت ثبت واقعه کربلا به عنوان اولین جنایت جنگی بعد از اسلام در سازمان ملل متحد(un)
      نام گذاری روز عاشورا(دهم محرم)به عنوان روز جهانی یادمان عاشورا در سازمان ملل متحد
      جلوگیری از تکرار هتک حرمت ها و تخریب آثار تاریخی و مذهبی نظیر بارگاه و ضریح ائمه قبرستان بقیع و حرم حضرت حمزه سید الشهدا
ورود به نسخه موبایل سایت عــــهــــد