مفتی وهابی: از تجاوز به زنان شیعه فیلم بگیرید و نشر دهید!

(بسم الله الرحمن الرحیم)
اگر یک مجاهدی بعد از قتل یک "رافضی" از همسر آن مقتول خوشش آید، می تواند او را به کنیزی ببرد. در ضمن زنان شیعه لازم نیست که عده نگه دارند زیرا آنها برای مجاهدان مباح هستند!

 

«ناصر العمر» از مفتی های سرشناس وهابی در عربستان سعودی است که تاکنون بارها و بارها با فتواها و اظهارنظرهای مختلف خود جنجال آفرینی کرده است.

وی در جدید ترین اظهارات وقیحانه خود، خطاب به جنگجویان تروریستی و تکفیری گفت: بر مجاهدین "داعش" واجب است که پس از قتل "رافضی‌"ها، به زنان آنها تجاوز کنند و از تجاوز جنسی با زنان شیعه فیلم بگیرند و این فیلم ها را در فضای مجازی نشر کنند تا که درس عبرتی برای دیگر "رافضی"ها شود!

این وهابی کثیف خطاب به گروهک تروریستی - تکفیری "داعش" افزود: "رافضی"ها کافر هستند، بلکه از کفار هم پست تر هستند، نباید به آنها رحم کنید و با ملایمت برخورد کنید!

وی در ادامه اظهارات وقیحانه خود گفت: اگر یک مجاهدی بعد از قتل یک "رافضی" از همسر آن مقتول خوشش آید، می تواند او را به کنیزی ببرد. در ضمن زنان شیعه لازم نیست که عده نگه دارند زیرا آنها برای مجاهدان مباح هستند!

- لینک کوتاه این مطلب

» شیعه آنلاین
تاریخ انتشار:15 مرداد 1393 - 12:06

نظر شما...
    • se7en

      سگ کثیف !
      ان شالله لال از دنیا بری ......
    • حسین

      حتما با زن خودش اینکارو کردن ک اینو گفته
      حیوانات شرف دارن ب این وهابی ها
      انشاا... منتقم اصلی میاد و همشونو ب درک واصل میکنه...
      لعنت خدا بر وهابیون...
    • ناشناس

      سلام
      کاش اونایی که هر حرفی لایق خودشونه به مدافعان حرم و سردار دلها میزنن بیان و این مطالب رو بخونن و بدونن که اگه مدافعان حرم نبودن الان چه بلایییی سرمون میومد
      انشاالله با ظهور حضرت حجت وهابی از روی زمین محو خواهد شد و به درک واصل میشن

      اللهم عجل لولیک الفرج بحق زینب کبری
ورود به نسخه موبایل سایت عــــهــــد