تعطیلی مدارس مسیحی به خاطربی بی رغبتی دانش آموزان انگلیسی

(بسم الله الرحمن الرحیم)
به نقل از (the age)، بی رغبتی دانش آموزان انگلیسی برای تحصیلی در مدارس مذهبی مسیحی در انگلستان یکی دیگر از این مدارس را به تعطیلی کشاند.

 

تعطیلی مدارس مسیحی به خاطربی بی رغبتی دانش آموزان انگلیسی

 

بر پایه این گزارش، مدرسه خصوصی ویکتوریا که یک مدرسه با محوریت تعلیم آموزه های مسیحی است، اعلام کرد که مجبور شده در آینده نزدیک، برای همیشه تعطیل شود. مسئولین مدرسه علت اتخاذ این تصمیم را، افزایش هزینه ها و کاهش ورودی به این مدرسه اعلام کردند.

 

این مدرسه مذهبی که حدود چهل سال از تاسیس آن می گذرد، علاوه بر کمک های مردمی از دولت نیز بودجه سالانه ای را دریافت می کرد که بنابر اعلام مسئولین مدرسه این بودجه پاسخگوی نیازهای مدرسه نیست.

 

این تنها مدرسه مسیحی در انگلستان نیست که اخیرا مجبور به تعطیلی شده اند. در سه سال گذشته چهار مدرسه مسیحی دیگر نیز به خاطر بی رغبتی دانش آموزان مجبور به تعطیلی شده اند. بسیاری از والدین دیگر اجازه تحصیل فرزندان خود در اینگونه مدارس را نمی دهند و این مساله نیز بر شدت این مشکل افزوده است.

 

برخی کارشناسان بر این باورند که اگر روند کنونی ادامه پیدا کند، بزودی بسیاری دیگر از مدارس مسیحی در انگلستان و سایر کشورهای اروپایی مجبور به تعطیل می شوند.


- لینک کوتاه این مطلب

» جام
تاریخ انتشار:9 آذر 1393 - 19:09

نظر شما...
ورود به نسخه موبایل سایت عــــهــــد