مستند «آن پیامبر» پاسخی به فیلم موهن +فیلم

(بسم الله الرحمن الرحیم)

در پی ساخت فیلم صهیونیستی موهن به ساحت پیامبر اعظم(ص)، انجمن گفتگوی اسلام و مسیحیت با مشارکت اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی، به ساخت مستند «آن پیامبر» (the prophet) اقدام کرد.

این مستند که به نوعی نخستین پاسخ مستند جهان اسلام به فیلم موهن آمریکایی محسوب می‌شود، به زودی از شبکه‌های ماهواره‌ای به زبان‌های مختلف اکران می‌شود.



برای دانلود فیلم اینجا کلیک کنید


این گزارش می‌افزاید: هماهنگی‌های صورت گرفته با اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی بیش از 50 شبکه ماهواره‌ای از جمله شبکه‌های المیادین، ثامن تی وی، کوثر و ... این فیلم را اکران خواهند کرد.


«آن پیامبر» از فردا (پنج‌شنبه 18 آبان) در بیش از 50 شبکه ماهواره‌ای و از روز شنبه در سایت‌های اینترنتی از جمله سایت انجمن گفتگوی اسلام و مسیحیت www.ngoic.com منتشر می‌شود. این انجمن پیش‌تر نیز مستند «فراتر از فتنه» را در پاسخ به فیلم موهن فتنه ساخته است.


محمد کریمی مسئول روابط عمومی انجمن گفتگوی اسلام و مسیحیت، در این باره به خبرگزاری فارس گفت: اقدام هماهنگ شبکه‌های تلوزیونی و سایت‌های اینترنتی کشورهای مختلف در پخش مستند «آن پیامبر» پاسخ مناسبی به اقدامات توهین‌کنندگان و افراط‌گرایان غربی محسوب می‌شود.


وی افزود: مستند «آن پیامبر» تلاش مشترک ادیان در دفاع از ساحت پیامبر اسلام و نشان از همدلی و اتحاد تمامی ادیان در برابر افراط گرایان است.

- لینک کوتاه این مطلب

تاریخ انتشار:17 آبان 1391 - 23:14

نظر شما...
ورود به نسخه موبایل سایت منتظرپاتوق