نخستین شماره مجله الکترونیکی انگلیسی مهدویت منتشر شد +دانلود

(بسم الله الرحمن الرحیم)

نخستین شماره مجله الکترونیکی انگلیسی مهدویت با عنوان «The final hope» به همت گروه زبان معاونت پژوهش مرکز تخصصی مهدویت حوزه علمیه قم برای مخاطبان انگلیسی زبان منتشر شد.


مجله «آخرین امید» ویژه مخاطبان انلگیسی زبان خارج از کشور و با هدف ارائه اطلاعات و دانستی‌های بیشتر درباره حضرت مهدی(عج) به مناسبت اول ژانویه و نهم ربیع‌الاول سالروز آغاز امامت حضرت حجت(عج) منتشر شد.

 

 

 

این مجله در سه بخش تخصصی، عمومی و کودک و نوجوان به ارائه عناوینی نظیر کلام رهبری در مورد امام زمان(عج)، مصاحبه، پرسش و پاسخ، دلنوشته، معرفی کتاب مهدوی، مناسبت‌ها و اعمال ماه، معرفی سایت‌ها و نرم افزارهای مهدوی می‌پردازد.

نخستین شماره آن در 70 جلد منتشر شده و هم اکنون فایل این مجله به صورت الکترونیکی در وبگاه مرکز تخصصی مهدویت از اینجا در دسترس مخاطبان قرار داده شده است.

 

 

 

به گزارش فارس، معاونت پژوهش مرکز تخصصی مهدویت در سال 87 با هدف تربیت نیرو در زبان های خارجی، چند دانش‌پژوه از فارغ التحصیلان این مرکز را جذب گروه تخصصی زبان کرد، واحد زبان مرکز تخصصی مهدویت تا کنون یک کتاب زبان عمومی با رویکرد مهدویت و دینی منتشر کرده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی کلباسی رئیس مرکز تخصصی مهدویت مدیر مسئولی و سیدعبدالمهدی توکل نیز سردبیری مجله «The final hope» را بر عهده دارد.

علاقه‌مندان برای دریافت فایل پی‌دی‌اف مجله می‌توانند از لینک زیر اقدام کنند.



- لینک کوتاه این مطلب

تاریخ انتشار:15 دی 1393 - 22:05

نظر شما...
    • رسول سلیمانی

      با سلام و خسته نباشید و تشکر از شما
      لطفا بفرمایید چگونه می توانیم اشتراک مجله آخرین امید را داشته باشم . یا من که در مشهد زندگی می کنم ، از کجا می توانم این مجله را خریداری کنم .
      قیمت مجله و هزینه اشتراک را بفرمایید . ممنونم
ورود به نسخه موبایل سایت عــــهــــد