اهانت به زن مسلمان محجبه در خطوط پروازی آمریکا

(بسم الله الرحمن الرحیم)
یک زن مسلمان محجبه در یکی از پروازهای خطوط هوایی دلتا ایرلاین مورد اهانت و آزار و اذیت قرار گرفت.

به نقل از اسپاتنیک، یک زن مسلمان محجبه که سوار بر یکی از هواپیماهای خطوط هوایی "دلتا ایرلاین" بوده توسط مسافر دیگری در این هواپیما مورد آزار و اذیت قرار گرفت و سرانجام وی را مجبور کردند که به همراه خانواده‌اش به انتهای هواپیما برود.

"دارلین هایدر" [32 ساله] که زن مسلمان آمریکایی عرب تبار بوده و از اهالی دیربورن میشیگان است به همراه همسر و چهار فرزندش در حال بازگشت از فلوریدا بودند که یک زن دیگر که مسافر همین هواپیما بوده بر سر وی فریاد زد که "اینجا آمریکاست".

بر اساس اعلام کمیته ضد تبعیض آمریکایی‌های عرب تبار، هایدر به خدمه پرواز اطلاع داد نگران است که امکان دارد اوضاع وخیم تر شود که پس از آن یکی از خدمه پرواز به هایدر می گوید که "صبرم در حال تمام شدن است بهتر است قبل از آنکه با لگد از این هواپیما بیرون پرتتان کنم ساکت شوید. فرزندانت را بردار و صندلی‌ات را تغییر بده."

این سازمان فیلم ویدیویی را از یکی از مسافران در پرواز دریافت کرده که نشان می‌دهد خدمه پرواز در حال فریاد زدن بر سر همسر هایدر هستند و می‌گویند:"تو می‌خواهی از هواپیما پیاده شوی؟ من مشکل را حل می کنم. اگر می خواهی ما تورا به بیرون می بریم.

- لینک کوتاه این مطلب

» تسنیم
تاریخ انتشار:18 بهمن 1393 - 0:45

نظر شما...
ورود به نسخه موبایل سایت عــــهــــد