فرار سخنگوی وزارت جنگ اسرائیل از بیم موشک‌های مقاومت +فیلم

 


(بسم الله الرحمن الرحیم)


روزنامه صهیونیستی تایمز اسرائیل فیلمی را از لحظه به صدا درآمدن آژیر هشدار حملات موشکی در شهر «اشدود» در جنوب فلسطین اشغالی منتشر کرده است.


در فیلمی که تایمز اسرائیل منتشر کرده، «جاش هانتمن» سخنگوی وزارت جنگ رژیم‌صهیونیستی هم یکی از کسانی که با شنیدن صدای آژیر، به سرعت شروع به فرار می‌کند.



برای دانلود فیلم اینجا کلیک کنید


هانتمن در حال آماده شدن برای مصاحبه با شبکه بی‌بی‌سی بوده است که شلیک راکت‌های مقاومت و به صدا درآمدن آژیر هشدار، او و خبرنگاران همراهش را مجبور به فرار می‌کند. وی در مصاحبه با تایمز اسرائیل گفته است برای نجات جانش دویده و به دنبال آن بوده است که پیش از برخورد راکت فلسطینی‌ها، پناهگاهی بیابد.


امروز در مجموع یازده صهیونیست در حملات موشکی نیروهای مقاومت زخمی شده‌اند. در یکی از این حملات 5 صهیونیست بر اثر برخورد راکت به یک ساختمان 4 طبقه در شهر «اندود» مجروح شده‌اند. 6 نفر دیگر هم که سه نفر آن‌ها نظامی‌اند، در 2 حمله جداگانه دیگر زخمی شده‌اند.


 






نیروهای مقاومت در 4 روز گذشته در پاسخ به حملات هوایی رژیم‌صهیونیستی بیش از 800 موشک و راکت به سمت فلسطین اشغالی شلیک کرده‌اند. تاکنون بر اثر این حملات 4 اسرائیلی کشته و نزدیک به 90 نفر دیگر زخمی شده‌اند. این حملات در پاسخ به حملات گسترده رژیم‌صهیونیستی به غزه انجام گرفته است.


اسرائیل اعلام کرده که در چند روز گذشته 840 نقطه را هدف قرار است که در این حملات حداقل 40 فلسطینی شهید و بیش از 340 نفر نیز زخمی شده‌اند.




  • منبع: فارس


 

- لینک کوتاه این مطلب

تاریخ انتشار:28 آبان 1391 - 0:51

نظر شما...
ورود به نسخه موبایل سایت عــــهــــد