شیعیان جاسوس و کارگزار آمریکا هستند !

(بسم الله الرحمن الرحیم)
شیخ « ناصر العمر» نیز از دیگر علمای وهابی عربستانی، شیعیان را گروهی دانست که نمی توان به روش دیپلماتیک با آنان رفتار کرد.

شیعیان جاسوس و کارگزار آمریکا هستند !

 

با وجود آن که محکومیت تفکر شیعی، هیچ گاه از خطبه های مساجد عربستانی دور نبوده ، اما همزمان با آغاز هجوم آل سعود علیه یمن ، طوفانی از تکفیر تشیع ، بر منبرهای مساجد عربستان سایه افکند، به طوری که شیوخ سعودی به بهانه های مختلف سخن از آن گفتند و شیعیان را تکفیر نمودند.
به گزارش شفقنا به نقل از پایگاه النباء، در همین راستا « محمد العریفی » از شیوخ مشهور وهابیت ، ضمن هجوم به شیعیان، آنان را به توطئه علیه اسلام،  مسلمانان و همچنین شعله ور کردن آتش جنگ  در کشورهای عربی متهم کرد.
شیخ « ناصر العمر» نیز از دیگر علمای وهابی عربستانی، شیعیان را گروهی دانست که نمی توان به روش دیپلماتیک با آنان رفتار کرد.
علاوه بر آن « شیخ عبدالعزیز الطریفی»، با نوشتن پیامی بر روی پایگاه ارتباط جمعی توییتر؛ شیعیان را افراد بی دینی معرفی  نمود که به نوعی کارگزار غرب هستند؛ این در حالی است که سخنان وی از سوی کابران اینترنتی مورد تمسخر واقع شد، زیرا غرب خود از هجوم علیه شیعیان حوثی حمایت کرده و در واقع این ائتلافی ها هستند که کارگزار و دست نشانده غرب می باشند نه شیعیان.
« شیخ محمد البراک» نیز ضمن متهم نمودن شیعیان به جاسوسی و کارگزاری آمریکا ؛ شیعیان را به یهودیان تشبیه کرد.
طوفان تکفیری عربستان، حقیقت تفکر سعودی – داعشی را برای همگان برملا کرد، به طوری که « فواد ابراهیم» از کارشناسان امور سیاسی تاکید کرد: فتاوی تکفیری عربستان علیه شیعیان، دال بر این حقیقت است که داعش در واقع سرچشمه گرفته از تفکر سعودی است و ریشه در آن دارد.

- لینک کوتاه این مطلب

» شفقنا
تاریخ انتشار:10 فروردین 1394 - 17:29

نظر شما...
ورود به نسخه موبایل سایت عــــهــــد