تبلیغ فیلم ضد ایرانی در شبکه من وتو +فیلم

(بسم الله الرحمن الرحیم)


شبکه من وتو در یکی از برنامه های خود که هر بار به صورت کوتاه به یک فیلم سینمایی پرداخته،آن را تبلیغ کرده و قسمت هایی از آن را به نمایش می گذارد، این بار دست به تبلیغ فیلم تحریف آمیز و ضد ایرانی "آرگو"در خصوص حماسه فتح لانه جاسوسی آمریکا در ایران زد.



برای دانلود فیلم اینجا کلیک کنید


در این بخش از برنامه شبکه من وتو، فیلم ضد ایرانی آرگو به طور کامل توضیح داده شده و قسمت هایی از آن به صورت زیر نویس پخش شد. همچنین در ادامه با کارگردان و بازیگران فیلم نیز در خصوص آن مصاحبه ای صورت گرفت و هر کدام از آنها در خصوص فیلم توضیحاتی را ارائه کردند.


 


تولید این فیلم صهیونیستی و ضد ایرانی با هدف تخریب فتح بزرگ لانه جاسوسی آمریکا در سال 58 صورت گرفته و با این کار کمپانی صهیونیستی برادران وارنر که فیلم ضد اسلامی، ایرانی 300 را نیز در کارنامه خود دارند قصد خوش خدمتی به آمریکا و کمتر کردن اثر این فتح بزرگ ایرانیان برای آمریکایی ها را دارند.


 


حال آنکه چرا شبکه انگلیسی من وتو در بین این همه فیلم های خارجی و هالیودی، دست به تبلیغ این فیلم ضد ایرانی در برنامه های خود می زند پاسخی جز وابستگی بی چون و چرای این شبکه به دولت انگلیس و ایادی استکبار و دشمنی این شبکه با نظام جمهوری اسلامی ایران ندارد و شبکه من وتو با این کار دشمنی خود با ایران را بیش از پیش به همگان ثابت نمود.




  • منبع: جام نیوز

- لینک کوتاه این مطلب

تاریخ انتشار:19 آذر 1391 - 23:28

نظر شما...
    • ليلا

      انشالله خدا نابود شان كنه صلوات بفرستين
    • امید

      آدم نمیدونه چی بگه از این همه زشتی و پنهان کاری...!!!
ورود به نسخه موبایل سایت منتظرپاتوق