مدیر شبکه جم را بهتر بشناسید

(بسم الله الرحمن الرحیم)

سعید کریمیان تا قبل از آزادی خواهر و برادرانش منکر هر نوع رابطه با گروهک تروریستی منافقین بود و در مقابل حمایت منافقین از سعید کریمیان هم سکوت پیشه کرد اما حالا که گویا خیالش از بابت آزادی خانواده اش راحت شده است بطور صریح با نشر اخبار منافقین ثابت کرد که همه آنچه در مورد این فرد مطرح بود واقعی است.

مدیر شبکه جم را بهتر بشناسید

سعید کریمیان مدیر شبکه جم که بدنبال دستگیری برادران و خواهرش در تهران، سکوت در پیش گرفته بود و هیچ واکنشی نسبت به مطالب منتسب به وی نداشت، بلافاصله بعد از انتشار پیام آزادی برادران و خواهرش در صفحه شخصی خود در فیس بوک اقدام به نشر خبر زیر کرد.

 

وی در این مطلب به دنبال حمایت مستقیم از گروهک تروریستی منافقین بوده و سعی کرده است که از این طریق به همه اعلام کند کماکان مثل سابق هوادار و طرفدار این گروهک تروریستی است که دستشان به خون مردم ایران آغشته است.

 

عبارت های وی در صفحه فیس بوک خود:

Saeed Karimian‎‏‏ ‏نگاره‏ ‏People's Mojahedin Organization of Iran - سازمان مجاهدین خلق ایران‏ را درمیان گذاشت.

مارس 14 یادشان گرامی باد

هشتمين شهيد حمله موشکی در کمپ ليبرتی - شرم بر مارتين کوبلر و سفارت آلمان در بغداد به خاطر تأخير يک ماهه در اعزام مهندس حميد ربيع دارای پاسپورت پناهندگی و اقامت دائم در آلمان برای معالجه اورژانس.

 

مدیر شبکه جم را بهتر بشناسید

مجاهد خلق حميد ربيع 51ساله از مجروحان شديد ح...ادامه ...

 

البته ادامه این مطلب را می توان در صفحه شخصی سعید کریمیان به آدرس بالا یافت اما آنچه هدف این چند سطر می باشد این است که سعید کریمیان تا قبل از آزادی خواهر و برادرانش منکر هر نوع رابطه با گروهک تروریستی منافقین بود و در مقابل حمایت منافقین از سعید کریمیان هم سکوت پیشه کرد اما حالا که گویا خیالش از بابت آزادی خانواده اش راحت شده است بطور صریح با نشر اخبار منافقین ثابت کرد که همه آنچه در مورد این فرد مطرح بود واقعی است. به عبارت دیگر از کوزه همان برون طراود که در اوست.

 

سعید کریمیان امروز بعنوان یک عنصر رسانه‌ای وابسته، نه تنها اخبارش سر از روزنامه های وابسته به رژیم صهیونیستی در می‌آورد بلکه خود نیز دوشادوش آنها هم در عرصه رسانه و هم در عرصه تبلیغات به دشمنی با این سرزمین و مردم این کشور می‌پردازد. چه خوب است که مسئولین کشور با درک اهمیت این موضوع و دشمنی این فرد و رسانه اش علیه مردم ایران اقدامات جدی تری را برای خنثی کردن این توطئه ها در پیش گیرند.

 

  • منبع: بولتن نیوز

- لینک کوتاه این مطلب

تاریخ انتشار:30 اسفند 1391 - 16:24

نظر شما...
ورود به نسخه موبایل سایت عــــهــــد