حرف های جنجالی مجری شبکه من و تو درباره شبکه جم+عکس

(بسم الله الرحمن الرحیم)
امید خلیلی مجری و برنامه ساز شبکه من و تو که گویا از سوی مدیر همیشه پنهان من و تو (کیوان عباسی) مأموریت بازگو کردن برخی از مسائل پشت پرده این شبکه انگلیسی را بر عهده گرفته است از خصومت و درگیری سعید کریمیان، مدیر شبکه جم و همکارانش با شبکه من و تو خبر داد.

حرف های جنجالی مجری شبکه من و تو درباره شبکه جم+عکس

  

امید خلیلی ضمن اشاره به مشکلات بوجود آمده در پخش شبکه من و تو در یاه ست و کارشکنی های سعید کریمیان و افرادش، در فیسبوک شخصی خود نوشت: «مشکلاتی که همکاران جناب کریمیان مدیر شبکه جم برای مدیریت من و تو درباره ماهواره یاه ست بوجود می آورند واقعا دور از اخلاق رسانه ای است. ایشون با اینکه اکنون اختیاراتی در مورد ماهواره یاه ست ندارند سعی می کنند تا با مشکلاتی که پیش روی ما قرار می دهند از پخش دائمی فرکانس من و تو در یاه ست جلوگیری کنند.»

 


 

خلیلی در ادامه دست به افشاگری علیه مدیر شبکه جم، این عضو گروهک تروریستی منافقین زد و ضمن اشاره به ساختمان سازی سعید کریمیان در دبی، مدیر گروه شبکه های جم را فردی کلاهبردار معرفی کرد که حاضر است به قیمت تأمین هزینه شبکه هایش دست به دزدی و کلاهبرداری از هموطنانش بزند.

 

وی از دادگاهی شدن سعید کریمیان توسط دادگاه امارات خبر داد و نوشت: «وقتی که یکی از دوستان خبر دادگاهی شدن ایشون رو تو دبی بهم داد با خودم گفتم چرا باید یک آدم به خاطر پخش سریال ترکی دست به ترانزیت مواد مخدر بزنه و عمر یک عده آدم رو بازیچه خودش کنه.»

 

مجری شبکه من و تو که خود در فساد اخلاقی و همجنسگرایی شهره خاص و عام است، در ادامه از سوء استفاده جنسی سعید کریمیان و برادرانش از کارکنان زن خود پرده برداشت. وی جدا شدن بسیاری از کارکنان زن این شبکه را سوء استفاده های اخلاقی مدیریت شبکه جم از آنان دانست و از گفتگویش با یکی از آنان خبر داد.

 

امید خلیلی در گفتگویش با خانم سارا رهبری که چندی پیش به عنوان مدیر تولیدی در شبکه جم فعالیت می کرد علت جداشدنش از این شبکه را جویا شد. رهبری در پاسخ به وی تجاوزات جنسی صورت گرفته در شبکه جم و سوء استفاده های اخلاقی در این شبکه را دلیل اصلی جداشدنش اعلام کرد.

 

سارا رهبری در گفتگویش با امید خلیلی ضمن اشاره به فریب بسیاری از دختران توسط سعیده کریمیان، خواهر سعید کریمیان (مدیر شبکه جم) و جذب برخی از آنان به این شبکه از بیماری روانی جنسی سعید کریمیان و برادرانش خبر داد و گفت: «سعیده کریمیان از داخل ایران دختران زیبای ایرانی را برای گرایش های جنسی بیمارگونه برادرانش و دیگر افراد به شبکه معرفی می کرد و بسیاری هم از این راه پول به جیب میزد.»

 

خاطر نشان می شود سعید کریمیان مدیر گروه شبکه های جم که تا مدت ها عضویتش در گروهک تروریستی منافقین را از افتخارات خود به حساب می آورد و به عنوان مشاور رسانه ای این گروهک تروریستی عکس یادگاری با سران منافقین گرفته است علاوه بر تأسیس شبکه های رختخوابی و ضد اخلاقی، این بار با ترانزیت مواد مخدر و تجاوز به زنان فریب خورده خیانتی دیگر را از سوی این گروهک تروریستی در حق ایرانیان در دستور کار خود قرار داده است.

 

مدیر شبکه جم(از سمت راست نفر چهارم) در کنار منافقین و مریم رجوی

 

این عضو سر سپرده گروهک تروریستی مجاهدین خلق که به مانند رهبران فاسد خود (مسعود و مریم رجوی) به بیماری روانی جنسی مبتلا می باشد به تبعیت از آنان با کارکنان زن خود رابطه برقرار کرده و به آنان تجاوز نموده است.


  • بولتن

- لینک کوتاه این مطلب

تاریخ انتشار:28 آبان 1392 - 22:00

نظر شما...
ورود به نسخه موبایل سایت عــــهــــد