سقوط جمهوری اسلامی از مقدمات ظهور است! +فیلم

(بسم الله الرحمن الرحیم)
حسن اللهیاری شیخ تندرو آمریکایی در خواب می بیند هر زمانی که جمهوری اسلامی سقوط کند، امام زمان(عج) ظهور خواهد کرد!


حسن اللهیاری مدیر شبکه ماهواره ای اهل بیت که با اظهار نظرهای عجیب خود، بارها مورد تمسخر رسانه های خبری قرار گرفته، در جدیدترین دیدگاه خود، پرده از رؤیای شب خود بر می دارد.

 

 

وی در برنامه زنده ماهواره ای به تعریف خواب چند شب پیش خود می پردازد و کینه و دشمنی خود با نظام اسلامی را در شکل یک خواب آشفته بروز می دهد. وی که ظاهرا علاقه زیادی به دیدن فیلم های تخیلی دارد، با تخریب رهبر ایران، به گونه ای خود را متصل به غیب جا می زند که گویا اخبار قیامت را بدون واسطه دریافت می کند.

 

 

او در بخش هایی از خواب خود بیان می کند: «پایان جمهوری اسلامی یکی از مقدمات ظهور امام زمان است، و از مقدمات و شروط  ظهور حضرت این است که این دولت باید منقرض شود و از بین برود».

 

 

وی برای اینکه خواب خود را رؤیای صادقه جلوه دهد، دروغی دیگر را به منتظران امام زمان(ع) منسوب می کند و می گوید: «این موضوع بین متوسلین به امام زمان از سابق مشهور بوده و اینطور نیست که تنها من در خواب خود دیده ام».

 

 

با نگاهی به سابقه فعالیت این شیخ آمریکایی و فتنه افکنی های مذهبی او، ناگفته می توان هدف او از بیان این خواب های پریشان را فهمید. وی که در سودای مرجعیت و ریاست بارها به تخریب مراجع عظام تقلید و حوزه های علمیه قم و نجف پرداخته، از هیچ تلاشی برای مطرح ساختن خود فروگذار نکرده، و با خراب کردن پلهای پشت سر خود، بسیاری از حامیان و طرفداران خود را از دست داده، در نتیجه با این طرفند جدید، سعی در جذب افراد ساده لوح دارد.

 

 

نکته مهمی که اللهیاری از بیان این خواب خود در نظر داشته، این نتیجه است که: «به هر وسیله ای که این دولت سقوط کند، برای ظهور امام زمان مفید است».

 

 

دانلود


این سخن اللهیاری سند گویایی از تمایل قلبی و علقه فکری او به انجمن حجتیه است. انجمن حجتیه، مقارن با کودتای 28 مرداد سال 1332، توسط شیخ محمود ذاکر زاده تولایی حلبی، با انگیزه مبارزه با فرقه بهائیت، تاسیس شد. این انجمن از یک ساختار تشکیلاتی پیچیده سراسری و کمیته های: تدریس، تحقیق، نگارش، ارشاد، ارتباط با خارج و کنفرانس ها، برخوردار بوده است.

 

 

عقاید انجمن

1. عقیده قشری و تحلیل ناروا پیرامون علائم و نشان های ظهور حضرت حجت.

2. اعتقاد به جدایی دین از سیاست.

3. مخالفت با قیام و نهضت امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی مردم ایران و اعتقاد به این که هر حکومت دینی، (قبل از ظهور امام زمان(عج)) منجر به شکست می شود و تشکیل حکومت سد باب مهدویت و حکومت جهانی است.

 

 

این افکار در نهایت باعث شکست انجمن شد، چون انجمن که تا نزدیک انقلاب، راهپیمایی های مردم ایران و افکار امام خمینی(ره)را محکوم می کرد، با پیروزی انقلاب، تضعیف شد و تشکیلات آن حدود پنج شش ماه دچار تحیر و حیرت گردید و پس از آن یک دفعه تغییر موضع داد و به تدریج جلسات آن تعطیل شد و بر اثر فشار عده ای از اعضاء آن تغییر اساسنامه داد و در پی سخنرانی امام خمینی(ره) در 5 مرداد سال 1362 بطور رسمی اعلامیه تعطیلی داده است، هر چند به صورت غیر رسمی ممکن است دارای فعالیت باشد.

 

 

علمای دین همواره مومنین را از مفاسد این دیدگاه بر حذر داشته اند. در ادامه سخن امام خمینی(ره) و شهید دستغیب درباره انجمن حجتیه ذکر می شود:

 

  • «حواستان را جمع کنید که نکند یک مرتبه متوجه شوید که انجمن حجتیه‌ای‌ها همه چیزتان را نابود کرده‌اند.»
    • صحیفه امام، بخش ضمیمه، ص ۵۷۹.

 

  • «دیروز حجتیه‌ای‌ها مبارزه را حرام کرده بودند و در بحبوحه مبارزات، تمام تلاش خود را نمودند تا اعتصاب چراغانی نیمه شعبان را به نفع شاه بشکنند، امروز انقلابی تر از انقلابیون شده‌اند! ولایتی‌های دیروز که در سکوت و تحجّر خود آبروی اسلام و مسلمین را ریخته‌اند، در عمل پشت پیامبر و اهل بیت عصمت و طهارت را شکسته‌اند و عنوان ولایت برایشان جز تکسّب و تعیّش نبوده‌است، امروز خود را بانی و وارث ولایت نموده و حسرت ولایت دوران شاه را می‌خورند!»
    • صحیفه امام، ج ۲۱، ص ۲۸۱.

 

  • «چرا دست‌های مرموز انجمن حجّتیّه را که امام امت‏ (رحمه الله) آنها را خطری برای انقلاب می‌دانست، در پشت صحنه لمس نمی‌کنید چه اشخاصی قوای سه‌گانه مقنّنه، قضائیه و مجریه را دور زده‌اند. چه شده که کسی مسئول آنهمه اتّفاقات غیر قانونی نیست. چه شده که صدای فریادرسی و عدالتخواهی با حکومت نظامی جواب داده می‌شود. آیا اینها غیر از وجود بیگانگان به انقلاب، در پشت صحنه می‌باشد. علمای بزرگ ما همانند شیخ مرتضی انصاری، میرزای شیرازی، سیدنا الاصفهانی، سیدنا الیزدی و امثالهم (رحمهم الله) که فدایی امام عصر (ارواحنا فداه) بودند، امّا هیچگاه در فکر این نبودند که جامعه را خراب کنند تا زمینه برای ظهور پیدا شود.»

 

 

بدیهی است ترویج این طرز تفکر، نتیجه ای جز بی تفاوت بودن در مقابل ظلم و ستم دستگاه های ظالم نخواهد داشت و بیشترین منفعت از گسترش این دیدگاه، عائد کشورهای مستکبری مانند آمریکا و اسرائیل می شود، به همین منظور می بینیم که دفتر مرکزی شبکه اهل بیت در کشور آمریکا می باشد و این شیخ بی سواد، آزادانه در این کشور به ظاهر دوست دار حقوق انسان ها، به فعالیت های خود ادامه می دهد.

 

 

گفتنی است شبکه های ماهواره ای تفرقه افکن که روزانه با تولید برنامه های به ظاهر دینی، بذر اختلاف و دشمنی را در میان امت اسلامی می نشانند، دارای نقاط مشترکی می باشند که از مهمترین آنها، تخریب نظام جمهوری اسلامی ایران است. این نقطه مشترک آنها، گویای این است که همه این شبکه ها به نوعی تشکل دهنده پروژه ایران هراسی کشورهای غربی می باشند.



- لینک کوتاه این مطلب

» جام
تاریخ انتشار:18 آذر 1394 - 0:23

نظر شما...
    • ali16

      دلم میخواد خرخره این بی شرفو پاره کنم
    • حامد

      این مردکه دیوانه هستش نظام ماانشاالله متصل به نهضت جهانی حضرت مهدی عج ورهبرما سربازدررکاب امام عصرهستن
ورود به نسخه موبایل سایت عــــهــــد