مسلمان شدن دختر انگلیسی پس از برگزاری مراسم روز جهانی حجاب

(بسم الله الرحمن الرحیم)
یک جوان 21 ساله بریتانیایی که به مناسبت روز جهانی حجاب در این برنامه شرکت کرده بود، پس از رعایت حجاب اسلامی و مطالعات قرآنی دین اسلام را به عنوان دین خود انتخاب کرد.

مسلمان شدن دختر انگلیسی پس از برگزاری مراسم روز جهانی حجاب

 

مراسم ویژه روز جهانی حجاب که ماه فوریه هر سال، در کشورهای مختلفی برگزار می شود، امسال نتایج خوشایند و امیدوار کننده ای در پی داشته است.

در این روز زنان غیر مسلمان می توانند برای هر چه بهتر درک کردن تجربه روزانه بانوان محجبه، با پوشش اسلامی به فعالیت های روزانه خود بپردازند.

یک جوان 21 ساله بریتانیایی که به مناسبت روز جهانی حجاب در این برنامه شرکت کرده بود، تصمیم گرفت که بعد از مراسم مذکور نیز حجاب اسلامی را رعایت کند. در راستای این تصمیم، وی به مدت یک ماه با پوشش اسلامی در فعالیت های اجتماعی خود حضور یافت.

در این مدت، این بانوی جوان انگلیسی برای آشنایی هر چه بیشتر خود با اصول و مبانی اسلامی، به مطالعات قرآنی پرداخت. نهایتا و پس از این پژوهش ها و مطالعات اسلامی، «جسیکا رود» دین اسلام را به عنوان دین خود انتخاب کرد.

به گزارش شبکه قرآن و معارف سیما، این اتفاق نمونه بارزی است از اینکه، یک جنبش اجتماعی- اسلامی نه تنها می تواند پیش داوری های موجود در مورد اسلام و مسلمانان را از بین ببرد، بلکه قادر است نظر و توجه غیرمسلمانان را به اعتقادات اسلامی جلب کرده و موجب گرایش آنان به این دین آسمانی شود.

در شرایطی که حوزه سیاسی- رسانه ای به شدت سعی در مخدوش ساختن چهره اسلام در اذهان عمومی دارد، چنین اقداماتی گامی بسیار موثر در جهت آشنا سازی مردم با اسلام و ارزش های آن خواهد بود.

  • منبع: ابنا

- لینک کوتاه این مطلب

تاریخ انتشار:2 اردیبهشت 1392 - 14:20

نظر شما...
    • JAVAD

      چرا ایران با دنیا برعکسه پس؟
    • ............

      آفرین
ورود به نسخه موبایل سایت عــــهــــد