آشکار شدن دشمنی وهابیت با امام حسین(ع) +فیلم

(بسم الله الرحمن الرحیم)
شبکه های وهابی، تلاش زیادی دارند تا عشق مسلمانان به امام حسین(ع) را از بین ببرند، اما آنها در قرآن نخوانده اند که: «یریدون لیطفئوا نورالله بافواههم والله متم نوره ولوکر الکافرون».


دشمنی وهابیت با اهل بیت(ع) مسأله جدیدی نیست که از آن خبر دهیم. اقداماتی که در طول عمر منحوس وهابیت توسط آنها صورت گرفته خود گواه بر این مطلب است. در این میان به دلیل اینکه مردم ارادت ویژه ای به امام حسین علیه السلام دارند، طبیعی است که بیشترین دشمنی آنها با حضرت سیدالشهدا علیه السلام باشد.

 

یکی از شگردهای وهابی ها برای تخریب جایگاه اهل بیت(ع)، کم نشان دادن فضائل ایشان و نظیر تراشیدن برای این فضائل بی همتا است. برای نمونه می توان به این فیلم اشاره کرد که این مجری وهابی برای کم ارزش نشان دادن منزلت امام حسین(ع)، مستقیما به تخریب حضرت نمی پردازد، بلکه سعی می کند نحوه شهادت سیدالشهدا(ع) را مانند برخی دیگر از شهادت ها نشان داده و بیان می کند: افرادی هم شهید شده اند حتی فجیع تر از نحوه شهادت حضرت حسین.

 

این وهابی که از عشق و ارادت وافر مسلمانان نسبت به امام حسین(ع) عصبانی است، برای اثبات این ادعای دروغ خود مجبور می شود مثالی را بیان کند و از حضرت حمزه سید الشهدا نام می برد ولی غافل از اینکه همه مسلمانان جهان از نحوه شهادت حضرت حمزه آگاه هستند و می دانند که هرچند شهادت حضرت حمزه داغ سنگینی بر قلب پیامبر اکرم(ص) نهاد، ولی واقعا نمی توان این شهادت را فجیع تر از شهادت امام حسین(ع) دانست.

 

حضرت حمزه در جنگ احد و توسط وحشی، غلام هند همسر ابوسفیان به شهادت رسیدن و پس از شهادت ایشان، هند دستور به شکافتن سینه حمزه و خارج کردن جگر ایشان داد و همین باعث شد که به هند جگرخوار مشهور شود. حضرت حمزه نیز پس از شهادت به لقب سید الشهدا ملقب شدند.

 

این نحوه شهادت بسیار سنگین بود ولی آیا این شیوه فجیع تر بود یا شهادت امام حسین(ع)؟ آیا در مقابل چشمان حضرت حمزه، نزدیکترین اقوام و خویشان ایشان به شهادت رسیدند؟ آیا دشمنان، فرزند حضرت حمزه را در برابر دیدگان ایشان قطعه قطعه نمودند؟ آیا طفل خردسال حضرت حمزه بر روی دست ایشان جان داد؟ آیا اهل و عیال حضرت حمزه در شهرها به عنوان اسیر جنگی گردانده شدند؟

 

ناگفته نماند این سوالات یه هیچ عنوان جایگاه والای حضرت حمزه را انکار نمی کند و بر وجود لقب «سیدالشهداء» برای ایشان اعتراف دارد، اما هر انسان بی طرفی به این دو قضیه نگاه کند، به خوبی پی می برد که نحوه شهادت امام حسین(ع) قابل مقایسه با هیچ شهید دیگری در طول تاریخ اسلام نیست.

- لینک کوتاه این مطلب

» جام
تاریخ انتشار:24 دی 1394 - 23:32

نظر شما...
ورود به نسخه موبایل سایت عــــهــــد