مردم را به زور به راهپیمایی آوردند! +فیلم

(بسم الله الرحمن الرحیم)
همانگونه که انتظار می رفت راهپیمایی امسال 22 بهمن نیز مانند همه ساله با حضور چشمگیر اقشار گوناگون مردم ایران همراه بود که جواب دندان شکنی به یاوه گویی های دشمنان و بیگانگان این ملت به شمار می رود.


همچنین مانند همیشه دشمنان با سیاه نمایی و  خیال پردازی های خود، این حضور را از روی اجبار و تحمیل و تطمیع مردم معرفی کردند تا با این سخنان، آتش کینه درون خود را تسکین ببخشند.

 

برای همه کسانی که در این راهپیمایی شرکت کردند و کسانی که تمایل به حضور در این اجتماع بزرگ داشتند ولی به دلائلی از این مشارکت معذور بودند، این سخنان به مثابه جک و طنزی است که 38 سال مایه فرح بخشی مردم ایران بوده است.

 

در همین راستا شبکه های بیگانه وهابی که با سیاست های استکبار جهانی همخوانی دارند، به تخریب این همایش میلیونی مردم ایران پرداختند و تلاش دارند این حماسه حضور را کمرنگ نشان دهند.

 

در این فیلم می بینید که مجری شبکه وهابی کلمه در پاسخ به سوال یکی از بینندگان که از حضور مردم در راهپیمایی عصبانی است، و آن را تاییدی بر مشروعیت اجتماعی ولایت فقیه می خواند، مشارکت مردم راهپیمایی 22 بهمن را از روی اجبار و تهدید و حتی تطمیع به کوپن و یک پرس غذا قلمداد می کند.

 

این سخنان شبکه وهابی نشان دهنده عمق فاصله و ناآشنا بودن آنها با مردم ایران است که هیچگونه اطلاعات درستی از ایرانیان ندارند ولی با این وجود خود را دلسوز مردم ایران معرفی می کنند.

- لینک کوتاه این مطلب

» جام
تاریخ انتشار:25 بهمن 1394 - 23:05

نظر شما...
ورود به نسخه موبایل سایت عــــهــــد