عكس/ یازهرایی میدان را خالی نمی کند

(بسم الله الرحمن الرحیم)
از ویژگی های بارز او حضور مداومش در جبهه، حتی با تن مجروح بود. او بارها در خطوط مقدم نبرد زخمی شد اما هر بار پیش از بهبودی کامل، خود را به منطقه می رساند
«محمد تورجی زاده» به تاریخ 23 تیرماه 1343 شمسی، در «اصفهان» متولد شد. «حضرت روح الله» که از تبعید بازگشت، «محمد» 14 ساله بود. به سال 1361 شمسی، توانست راه خود را به جبهه های نبرد باز کند و سرانجام در 5 اردیبهشت 1366 شمسی، پای بر بساطِ «عند ربهم یرزقون» بگذارد.
«محمد تورجی زاده» از سردارانِ محبوب و به یادماندنی «لشکر14 امام حسین(صلوات الله علیه)» بود. او در زمان شهادت، فرماندهی یگانِ خط شکنِ این لشکر، «گردان یازهرا(صلوات الله علیها)» را بر عهده داشت. زخم های عمیق وارد شده بر پهلوی او که منجر به شهادتش شد، بر محبت و علاقه‌ی بسیجیان و پاسدارانِ اصفهانی به او افزود و نامِ این جوانِ خوش سیما را با ذکر «یا زهرا(صلوات الله علیها)» پیوندی جاودانه بخشید.
از ویژگی های بارز «محمد تورجی زاده» حضور مداومش در جبهه، حتی با تن مجروح بود. او بارها در خطوط مقدم نبرد زخمی شد اما هر بار پیش از بهبودی کامل، خود را به منطقه می رساند. 
 
 
تصویری که پیش رو دارید، یکی از همان مراتبی است که فرمانده‌ی «گردان یازهرا(صلوات الله علیها)» پیش از التیامِ زخم هایش، به سنگر خویش بازگشته تا ثابت کند: «یک «یازهرا»یی هرگز میدان را خالی نمی کند».
 
 روحمان با یادش شاد
هدیه به روح بلندپروازش صلوات
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
 
 
عكس/

- لینک کوتاه این مطلب

» مشرق
تاریخ انتشار:14 مهر 1395 - 20:05

نظر شما...
ورود به نسخه موبایل سایت عــــهــــد