فیلم / سر بریدن ۲ شهروند مسیحی سوری به اتهام همکاری با ارتش +18

(بسم الله الرحمن الرحیم)

فیلم جدیدی از تروریست‌های سوری منتشر شده که نشان می‌دهد اعضای این گروه‌ها چطور با خونسردی سر از تن دو شهروند مسیحی سوری جدا می‌کنند.

 

روز چهارشنبه فیلمی از جنایت جدید تروریست‌های تکفیری منتشر شد که بار دیگر پرده از ماهیت واقعی این گروه‌ها برداشت.

تروریست‌ها در این فیلم دو شهروند مسیحی سوری را به اتهام همکاری با ارتش سوریه به طرز فجیعی در برابر دوربین‌ها سر می‌برند.

این افراد که گفته می‌شود عضو گروه «جبهه النصره» وابسته به القاعده هستند، در توضیح علت قتل این دو مسیحی که یک نفر آن‌ها نیز کشیش است، می‌گویند شماره برخی از اعضای ارتش سوریه را در گوشی‌های تلفن همراه آن‌ها یافته‌اند. به همین بهانه این دو شهروند سوری به جاسوسی متهم شده و سپس سر بریده می‌شوند.

نکته مهمی که در این فیلم به چشم می‌خورد، ظاهر غیرسوری تروریست‌هاست. تا جایی که یکی از این تروریست‌ها به کلی قادر به تکلم به زبان عربی نیست و فرد دیگری که او هم عربی دست و پا شکسته‌ای صحبت می‌کند، حرف‌های وی را ترجمه می‌کند.

برخی دیگر از حاضران در فیلم از جمله شخصی که اقدام به بریدن سر دو شهروند سوری می‌کند، ظاهری غربی و اروپایی دارند که همین امر سندی است بر گزارش‌های منتشر شده مبنی بر حضور تعداد زیادی از خارجی‌های افراطی در سوریه، که با رویای تشکیل امارت به زعم خودشان اسلامی با ارتش و مردم سوریه می‌جنگند.

  از انتشار این ویدئو از مخاطبان پوزش می‌خواهیم، اما برای نشان دادن چهره واقعی کسانی که به نام «دموکراسی» در حال تخریب سوریه هستند، چاره‌ای جز انتشار حقایقی از این دست نیست.

مشاهده این فیلم برای افراد زیر 18 سال توصیه نمی‌شود


دانلود
  • منبع: فارس

- لینک کوتاه این مطلب

تاریخ انتشار:5 تیر 1392 - 8:37

نظر شما...
    • alinn

      این مکانی که توش سر میبرن کجاس؟ چرا اینهمه مردم وایسادن و دارن نگاه میکنن و فیلم میگیرن ؟ حتی خودم یه بچه رو هم دیدم که وایساده بود و نگاه میکرد. لطفا بگین اون مکان کجاس و چرا همه وایسادن و هیچ کاری نمیکنن؟
    • alimosavi

      بابا اینا دیگه کی هستند . اینا اصلا آدم نیستند . بابا مگه آدم چه قدر میتونه پست باشه . پس انسانیت کجاست ؟
      اللهم عجل لولیک الفرج!
    • پدرام

      با درود ، این فیلم مستند بسیار وحشیانه بود ، من نمیدونم چی بگم ، نام حیوان هم نمی تونم روی اینا بگذارم ، نمیدونم چه اسمی باید به اینا گفت ، اون مو بلنده که جلادشونم بود شبیه شیطان پرستای آمریکایی بود ، امیدوارم روزای خوب هرچه زودتر برسه
    • نادیا

      وای خدای من اینا چرا اینطورین مگه دل ندارن چطوری میتونن انقدوحشیانه سر همنوعشونو ببرن
    • k.anot

      سلام.منو این موضوع ناراحت کرد که بچه هایی ک اونجا بودن با دیدن اون صحنه داشتندمیخندیدند.خدا انشاء... از اون ها نگذره
      الهم عجل لولیک الفرج
ورود به نسخه موبایل سایت عــــهــــد