لبیک یا ملک سلمان شرک نیست ولی لبیک یا خامنه ای شرک است! +فیلم

(بسم الله الرحمن الرحیم)
بدون شک اغراض سیاسی یکی از مهمترین اهداف شکل گیری وهابیت بوده است. استعمار پیر با توجه به آینده ای که برای خود در نظر داشت، به کمک محمد بن عبدالوهاب آمد و مقدمات تشکیل حکومت عربستان سعودی را فراهم کرد.

 

هرچند امروزه وهابیت شعارهای مذهبی را سرلوحه اقدامات خود قرار داده اند، اما در ورای این شعارها، توجه به نفوذ سیاسی در کشورهای منطقه و تشکیل حکومت فراگیر وهابی در خاورمیانه مهمترین بهانه سرمایه گذاری شاهزادگان سعودی در منطقه است.

 

برای پی بردن به این سیاست وهابیها می توان به تفاوت گفتار و عمل آنان نگاه کرد. علمای این تفکر، همواره بر طبل مبارزه با شرک و تکفیر می کوبند اما عمل آنان بر خلاف این گفتار می باشد.

 

از جمله ادعای شرک بودن ندای لبیک یا حسین یا لبیک یا خمینی و خامنه ای است که شیعیان آگاه و انقلابی با این شعارها، در صدد خنثی کردن نقشه های باطل وهابیت هستند، به همین منظور وهابی ها این شعارها را شرک می خوانند و گویندگان آن را از دایره اسلام خارج می کنند. اما همین افراد برای خودشان این شعارها را جایز می شمارند!!

 

برای نمونه نیز می توان به بدعت دانستن برگزاری جشن برای روز میلاد پیامبر اکرم(ص) اشاره کرد که از سوی وهابی ها عملی شرکی شناخته می شود اما از سوی دیگر علمای درباری وهابی، در روز تاسیس حکومت آل سعود، خود ترویج دهنده برگزاری جشن و سرور برای این روز هستند!

 

در شبکه بی بی سی فارسی برنامه ای برای آشنایی با ماهیت وهابیت تولید کردند و در آن از یکی از روزنامه نگاران مشهور عرب به نام نجاح محمد علی به عنوان کارشناس استفاده کردند. این روزنامه نگار در توضیح سیاست بازی های آل سعود، بیان می کند که وهابیت تفکری است که با اهداف و اغراض سیاسی رشد و تکامل یافته و شعارهای ضد شرکی آنان برخاسته از دیدگاه های سیاسی است که نظریه پردازان وهابیت آن را ترویج می دهند.

 


دانلود فیلم



- لینک کوتاه این مطلب

» جام
تاریخ انتشار:3 آذر 1395 - 16:49

نظر شما...
    • ناشناس

      چقدر ماهواره نگاه میکنید
ورود به نسخه موبایل سایت عــــهــــد