تخریب روستاهای مسلمانان میانمار به روایت تصاویر ماهواره‌ای

(بسم الله الرحمن الرحیم)

ارزیابی خسارت توسط جدیدترین تصاویر ماهواره‌ای نشان می‌دهد که در بیست روز اخیر ۶۲ روستای مسلمانان در استان راخین هدف حملات سنگینی قرار گرفتند و این روستاها یکی پس از دیگری در حال نابودی و سوختن هستند.

 موج جدید خشونت‌ها در میانمار توسط ارتش این کشور علیه اقلیت مسلمان روهینگیا در استان راخین شروع شده و هر روز بر شدت آن افزوده می‌شود. آنالیز جدیدترین تصاویر ماهواره‌ای نشان می‌دهد ۶۲ روستا در شمال استان راخین در میانمار، در فاصله زمانی۲۵ آگوست تا  ۱۴ سپتامبر (سوم تا بیست و سوم شهریور) هدف حملات سنگینی قرار گرفتند. در این تصاویر ماهواره‌ای مشخص شده است که ساختمان‌های ۳۵ روستا به‌صورت گسترده نابود شده‌اند، و همچنین در زمان تصویربرداری ۲۶ روستا در حال سوختن در آتش‌بودند.

ارزیابی خسارت (damage assessment) توسط تصاویر ماهواره‌ای از ۳۵ روستای مورد حمله قرار گرفته، نشان می‌دهد که ۶ روستا به‌طور کامل نابود شده‌اند و تعداد کل ساختمان‌های نابود شده به عدد ۹۴۸ می‌رسد. روستاهای مسلمانان در میانمار یکی پس از دیگری در حال نابودی و سوختن در آتش افراط بوداییان و ارتش این کشور هستند. نقطه‌های قرمز روی تصاویر، نمایانگر منازلی است که به طور کامل نابود شده‌اند.

 

 

 

 

 

- لینک کوتاه این مطلب

» مشرق نیوز
تاریخ انتشار:27 شهریور 1396 - 16:00

نظر شما...
ورود به نسخه موبایل سایت عــــهــــد