آبروریزی برای شبکه وهابی/ با کاربرد جدید اس 400 آشنا شوید! +فیلم

(بسم الله الرحمن الرحیم)

مجریان وصال از سواد چندانی برخوردار نیستند اما اصرار دارند در هر موضوعی اظهار‌نظر کنند و یکی از موضوعات مورد علاقه آنان «جنگ سوریه» است، البته با هدف تخریب ایران و متحدانش.
آبروریزی برای شبکه وهابی/ با کاربرد جدید اس 400 آشنا شوید! +فیلم

شبکه ماهواره‌ای "وصال حق" توسط وهابیون منطقه و با هدف ضربه زدن به جمهوری اسلامی و مذهب تشیع راه‌اندازی شده و برنامه هایی را روی آنتن می برد.

 

این شبکه که از عربستان و با حمایت های مالی آل سعود اداره می شود، با دروغ‌گویی و ارائه اطلاعات غلط به مخاطبان، سعی در رسیدن به اهداف خود دارد.

 

مجریان وصال از سواد چندانی برخوردار نیستند اما اصرار دارند در هر موضوعی اظهار‌نظر کنند و یکی از موضوعات مورد علاقه آنان "جنگ سوریه" است، البته با هدف تخریب ایران و متحدانش.

 

"محمد انصاری" مدیر و از مجریان این شبکه در یکی از برنامه ها با نشان دادن تصویری از سامانه پدافند هوایی اس 400 می گوید: این تصویر، تصویر جالبی است که یکی از کشیش‌های ارتدوکس روسی، موشک های اس 400 روسی که بر سر مردم بیگناه غوطه شرقی پرتاب می شود را توسط آب مقدسشان متبرک می کند [!].

 

مدیر شبکه وصال: موشک های اس400 روسی را بر سر مردم بیگناه غوطه شرقی پرتاب می‌کنند.

 

این سخنان با واکنش یکی از منتقدان شبکه وصال همراه شد. وی در تماس تلفنی با این شبکه می‌گوید: در مورد سوریه می خواهم بگویم یک مقدار سوادتان را بالا ببرید. مجید جان! سامانه موشکی اس400، یک سامانه دفاعی است، نه برای حمله و تهاجم. شما گفتی این اس 400ها را می زنند توی سر مردم سوریه.

 

مدیر شبکه وصال اظهارات خود را تکذیب کرده و اینگونه پاسخ داد: من نگفتم با این موشک‌ها می زنند توی سر مردم سوریه. من این حرف را زدم؟!

 

این شبکه، سابقه اختلاف با "عبدالرحیم ملازاده" از موسسان شبکه وهابی "وصال فارسی" را نیز در کارنامه خود دارد که به افشاگری‌های ملازاده از فساد مالی وصال حق انجامید.

 

عبدالرحیم ملازاده، که شبکه وصال حق وی را "استاد، دکتر، دانشمند و عالم جلیل القدر جهان اسلام" خوانده بود، پس از اختلاف با عوامل این شبکه فاش ساخت: اصل افتتاح شبکه وصال حق با پول های دزدیده شده و اختلاس شده محمد انصاری از شبکه وصال فارسی بوده است.

 

افشاگری ملازاده علیه شبکه های وصال حق و کلمه

 

وی به محمد انصاری، لقب "دزد دریایی" داده و تاکید می کند اختلافات دو طرف بر سر مذهب و عقیده نیست بلکه درباره منابع مالی است که ملازاده از مردم جمع آوری کرده و انصاری از او به سرقت برده است.

- لینک کوتاه این مطلب

» جام نیوز
تاریخ انتشار:13 اسفند 1396 - 18:25

نظر شما...
ورود به نسخه موبایل سایت عــــهــــد