ادب وهابیون در مناظره با شیعیان +فیلم

(بسم الله الرحمن الرحیم)
وهابیون همواره مدعی دعوتگری به اسلام هستند اما اسلامی که خودشان بهتر می دانند آبشخورش کجاست!

ادب وهابیون در مناظره با شیعیان +فیلم

 

اسلامی که به مسلمانان دستور داده تا مهر، محبت، دلسوزی و ادب سرلوحه دعوتگرانش باشد با اسلام وهابیون که قتل، خشونت، دشنام، تدلیس و ... سرلوحه آن است قطعا فرقش از زمین تا ثریا است.


خداوند بارها این خصوصیات را به انحاء مختلف در مورد شخص پیامبر صل الله علیه و آله وسلم به عنوان اولگوی دعوتگران متذکر شده است.

 

ادب و اخلاق فوق العاده  پیامبر(ص)
خداوند در توصیف پیامبر (ص) در سوره قلم آیه 4 می فرماید:(و إنک لعلى خلق عظیم) " تو صاحب اخلاق عظیم و برجسته اى هستى " . اخلاقى که عقل در آن حیران است لطف و محبتى بى نظیر، صفا و صمیمیتى بى مانند، صبر و استقامت و تحمل و حوصله اى توصیف ناپذیر.

 

باز خداوند در مورد نرمخویی و محبت پیامبراکرم صل الله علیه و آله و سلم در آیه 159 سوره مبارکه آل عمران می فرماید: «فبما رحمة من الله لنت لهم و لو کنت فظا غلیظ القلب لانفضوا من حولک فاعف عنهم و استغفر لهم و شاورهم فی الامر فاذا عزمت فتوکل علی الله»؛ پس تو به لطف و رحمت الهی با آنان نرمخو شدی و اگر درشتخوی و سختدل بودی بی شک از گرد تو پراکنده می شدند پس از ایشان درگذر و برایشان آمرزش بخواه و با آنان در کار (جنگ) مشورت کن و چون تصمیم گرفتی بر خدا توکل کن.

 

دلسوزی پیامبر اکرم(ص)
«فلعلک باخع نفسک على آثارهم ان لم یؤمنوا بهذا الحدیث اسفا»؛ گوئى مى خواهى خود را از غم و اندوه به خاطر اعمال آنها هلاک کنى چرا که آنها به این قرآن ایمان نیاورده اند( آیه 6 سوره کهف)

 

حال شما اخلاق آقای "ملازاده" مدیر مسئول و کارشناس شبکه وهابی "وصال فارسی" را در تماسی که اخیرا با شبکه ولایت داشته با این آیات مقایسه کنید. آیا این افراد می توانند مدعی دعوت به اسلام باشند در حالی که اخلاق و رفتارشان خلاف قرآن و سنت است؟ آیا اصلا این افراد می توانند خود را دعوتگر به اسلام لقب دهند؟


دانلود

  • منبع: جام

- لینک کوتاه این مطلب

تاریخ انتشار:5 مهر 1392 - 19:35

نظر شما...
    • zahra

      سلام خسته نباشید پس چرا این فیلمایی که تو سایتتون هست دانلود نمیشه
ورود به نسخه موبایل سایت عــــهــــد