زن خیانت کار: من شوهرم را دوست دارم!+عکس

(بسم الله الرحمن الرحیم)
شبکه جم که با هدف تخریب بنیان خانواده ایرانی تاسیس شده است، با مانور گسترده روی مساله خیانت همسران، امیدی فراوان برای نتیجه دهی از این مقوله دارد.

زن خیانت کار: من شوهرم را دوست دارم!+عکس

  

برای رسیدن به این منظور پخش سریال هایی با مضامین غیراخلاقی با محوریت خیانت و عادی سازی روابط در دستور کار قرار دارد. با این وجود، از فراوانی سریال هایی که به این موضوع می پردازند نباید چندان تعجبی کرد.


سریال های شبکه جم با ترویج خیانت مرد یا زن به همسر خود سعی دارند تا این مساله را امری عادی جلوه دهند، مساله ای که حتی در مجامع غربی نیز چندان قابل قبول نیست.


در یکی از سریال های این شبکه خیانت زنی شوهردار به نمایش گذاشته می شود که با مردی دیگر دوست می شود و نهایتا این دوستی سر از رابطه نامشروع و باردار شدن زن در می آورد.


 زن که حالا بخاطر خیانت به شوهرش عذاب وجدان گرفته، رابطه با غریبه را خاتمه می دهد و در ادامه می کوشد بچه را به بیخ ریش شوهرش بند کند! او در بخشی از گفتگوهای آخرش با مرد غریبه، از دوست داشتن همسرش می گوید و اینکه نمی خواهد او را از دست بدهد. چیزی که باورش بسیار سخت است چرا که اگر چنین بود معنا نداشت با مردی دیگر رابطه برقرار کند.

 


 

اما زیان خانواده هایی که به تماشای این سریال ها می نشینند، به قدری غیرقابل توصیف است که می توان گفت جدایی و طلاق بخش کوچکی از آن است.

 

 متاسفانه طی سال های اخیر با رشد شبکه های ماهواره ای از این دست، آمار طلاق نیز به طور ملموسی افزایش یافته است و این نشان می دهد آنها در عملکردشان تا حدودی موفق بوده اند.

 

نکته حایز اهمیت دیگر اینکه دشمن به طور شبکه ای این ماهواره ها را هدایت می کند از سویی یک سری از آنها دست به تخریب بنیان های اعتقادی و اخلاقی خانواده های ایرانی می زنند و دسته ای دیگر با تحلیل ها و تفسیرهای عجیب و غریب، مثلا افزایش طلاق را که عامل اصلی آن خودشان هستند را به گردن حاکمیت و اسلام می اندازند.


- لینک کوتاه این مطلب

تاریخ انتشار:18 آبان 1392 - 13:31

نظر شما...
ورود به نسخه موبایل سایت عــــهــــد