آیا شبکه وهابی کلمه در ترور «مولوی جمال‌زهی» دست داشته است؟

این مسئله قابل بررسی است که عوامل شبکه وهابی کلمه در قتل «مولوی جمال‌زهی» چه نقشی داشته‌اند که این طور برنامه‌ریزی شده از ترور این شخص نهایت بهره‌برداری را می‌کنند!؟

شبکه کلمه آیا شبکه وهابی کلمه در ترور «مولوی جمال‌زهی» دست داشته است؟

به این مطلب امتیاز دهید
0% 0% بازدید

مولوی عبدالغفور جمالزهی (رخشانی) امام جمعه اهل سنت روستای رضا آباد در استان گلستان مقارن با هفته وحدت صبح روز سه شنبه ششم آذر توسط افراد ناشناس ترور شد. وی قبل از این ترور در مراسم بزرگداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی و هفته وحدت در این روستا شرکت کرده بود. وی در این مراسم که آخرین سخنرانی ایشان بود در تمجید وحدت بین شیعه و سنی اظهار داشت: چرا باید با همدیگر اختلاف داشته باشیم هرگز جای اختلاف نیست. ما چه شیعه و چه سنی پیرو یک قرآن هستیم که در آن خداوند تبارک و تعالی می فرماید «وَاعْتَصِمُوا بِحَبْلِ اللَّهِ جَمِيعًا وَلَا تَفَرَّقُوا».

 

دانلود

 

چانچه سخنان ایشان نشان می‌دهد ایشان از کسانی بودند قائل به وحدت بین شیعه و سنی و زندگی مسالمت آمیز بین شیعه و سنی بودند. و نسبت به انقلاب اسلامی ایران که در مقابل ظلم و استبداد به وقوع پیوست و هماکنون تنها مدافع آرمان مقدس قدس است ارادت داشتند چنانچه شرکت ایشان در مراسم شکرکزاری چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی نشاندهنده همین امر است.

 

با اینهه پس ترور مولوی عبدالغفور جمالزهی شبکه وهابی کلمه که از سوی بن سلمان و شاهزاده‌های سعودی تغذیه مالی می‌شود و در زمان حمله داعش به عراق از این گروه تروریستی حمایت کرد در برنامه‌های متعدد خود از این اتفاق بیشترین بهره‌برداری را می‌کند و ایران را به ترور این عالم اهل سنت متهم می‌کند. جالب اینجاست که این شبکه روی این نکته تأکید دارد که ایران درست در هفته وحدت اقدام به ترور این عالم اهل سنت کرده است.

 

این شبکه بدون ارائه هر گونه سندی در وبسایت خود ایران را به ترور مولوی عبدالغفور جمالزهی متهم کرده و  نوشت: منابع محلی وآگاه می گویند: پیشتر مولوی عبدالغفور جمال‌زهی بارها از سوی نهادهای امنیتی مورد تهدید و بازجویی قرار گرفته بود. نیروهای امنیتی و اطلاعاتی ایران متهم ردیف اول این ترورها به‌شمار می‌روند.

 

گفتنی است هجم انبوه تولید برنامه در این شبکه در موضوع  ترور مولوی عبدالغفور جمالزهی و متهم کردن ایران به ترور وی که نمونه‌ای از این برنامه‌ها را در ذیل می‌بینید و بهره برداری این شبکه تفرقه انداز و مخالف وحدت شیعه و سنی از این اتفاق نشاندهنده حقایق پشت پرده این ترور و دست داشتن عوامل وهابی سعودی در این ترور است. آنچه مشخص است این ترور با دو هدف ان شده است. اول از میان برداشتن عالم اهل سنتی که مدافع وحدت و جمهوری اسلامی است دوم بهره برداری سیاسی از این اتفاق در تخریب هفته وحدت و متهم کردن جمهوری اسلامی به این ترور.

 

دانلود

 

حال باید از این شبکه وهابی سعودی پرسید که پس از قتل فجیع خاشقجی توسط بن سلمان چه پروژه‌هایی در دست عربستان و عوامل آن در مورد ترور مخالفان سیاست‌های تفرقه افکنانه عربستان در دست است و عوامل شبکه وهابی کلمه در این ترور چه نقشی داشته‌اند که این طور برنامه‌ریزی شده از ترور شخصی که علیه شبکه کلمه و سیاست‌های تفرقه‌افکنانه آن فعالیت می‌کرده است نهایت بهره‌برداری را می‌کند!؟

 

- لینک کوتاه این مطلب

» جــــام نــــیوز
تاریخ انتشار:7 آذر 1397 - 16:59

نظر شما...
ورود به نسخه موبایل سایت عــــهــــد